chamissa
11-09-2006, 10:37
Beste dames, Ik heb een prachtige bruidsjurk te huur. Deze jurk heb ik geheel zelf ontworpen samen met een modeontwerpster. (Naam kan ik helaas niet noemen). Ik zal de jurk omschrijven en binnenkort incha-allah zal ik foto's toevoegen. De jurk is zeer apart waarom? Omdat het een combinatie is van een westerse bruidsjurk en een traditionele marokkaanse jurk. De jurk bestaat uit twee stoffen namelijk: Bruidssatijn en bruidskant in de kleuren wit en gebroken wit. De buitenkant is simpel heeft een kleine omhoog staande nekje, voorkant en de driekwart armpjes zijn voorzien van kleine pareltjes, de buiten kant heeft een sleep van 70 centimeter. De binnenkant: Is dus van bruidskant en heeft een prachtige motief, onder dit kant bevind zich nog een onderjurk, omdat het kant doorzichtig is. De binnenjurk heeft wel gewoon lange armen en ook een kleine nekje. verder heeft de binnenjurk een sleep van 1.50 meter. De jurk wordt geheel marokkaans afgemaakt door de riem die in beide stoffen is uitgevoerd. Bij de jurk krijg je ook een prachtig bijpassend boeket en hoofddoek die in model op het hoofd gezet kan worden ( dit natuurlijk alleen voor de dames die hoofddoek dragen). Dit was mijn omschrijving van mijn jurk, willen jullie meer info of een afspraak om hem te bezichten dat kan ik woon zelf in rotterdam, ik zou zeggen mail me maar en we komen er samen wel uit incha-allah.