Bekijk originele versie : Mijn hart bloedt..lees dit, dan weet je waarom.
26/06 Politieagenten geschorst na dood peuter
Vijf Chinese politieagenten zijn geschorst in verband met de dood van een meisje van 3 dat na de arrestatie van haar moeder twee weken alleen in huis opgesloten had gezeten.
Toen de politie Li Siyu's verslaafde moeder in de zuidwestelijke stad Chengdu hadden opgepakt voor diefstal brachten ze haar naar een centrum voor gedwongen ontwenning, wat in China mogelijk is zonder tussenkomst van een rechter. Een verzoek van de vrouw haar eerst nog even naar huis te laten gaan om opvang voor haar dochtertje te regelen werd afgewezen.
De agenten zeiden dat zij de familie van de vrouw zouden vragen zich over het kind te ontfermen. Die belofte kwamen zij echter niet na en op 21 juni werd Li Siyu dood in het huis aangetroffen. Buren hebben het kind niet horen huilen.
Wat heeft dit kind hun aangedaan ...Niemand heeft haar de aandacht geschonken..V R E S E L I J K
:huil: Vreselijk....
Het doet me pijn om eraan te denken...
:traan2:
miss_Fatoesh
26-06-2003, 20:36
Heel erg vresselijk!
Moezhint
26-06-2003, 21:24
die rotte politieagenten kunnen niet met macht omgaan! :kwaad:
iwa maskien! dat kind gaat alvast naar de hemel dat is nog één ding dat ons kan verblijden...
Zeker zielig, lijkt me echt verschrikkelijk om te moeten sterven van honger
zielig echt waar daar ga je echt van huilen
Je moet je in de plaats van het kind proberen voor te stellen..
je bent 3 jaar..zo onschuldig, je weet helemaal niets van wat ergaande is..je moeder werd meegenomen..en je bleef moederloos en alleen achter..niemand om je heen...A L L E E N achtergelaten..probeer het je in te beelden..je voelt pijn, honger, onbegrip, angst, ...je schreeuwt MAMAAAA...MAMAAAA...
MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik wordt hier gek van..ik begrijp de mensen niet..waren dat wel mensen ?????????????????
Een onschuldig kind is gestorven..de oorzaak..menselijke monsters die bewust hun rug toekeerden....BEWUST..
WAAROM
Hou op!!! Ik kan er niet tegen!!! :traan1:
Het verscheurt mijn hart!
StylesGirl
26-06-2003, 23:12
Origineel gepost door Mohammed Justice
Je moet je in de plaats van het kind proberen voor te stellen..
je bent 3 jaar..zo onschuldig, je weet helemaal niets van wat ergaande is..je moeder werd meegenomen..en je bleef moederloos en alleen achter..niemand om je heen...A L L E E N achtergelaten..probeer het je in te beelden..je voelt pijn, honger, onbegrip, angst, ...je schreeuwt MAMAAAA...MAMAAAA...
MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik wordt hier gek van..ik begrijp de mensen niet..waren dat wel mensen ?????????????????
Ik kan helemaal begrijpen wat je bedoelt, ik voel de pijn vanbinnen, wat vreselijk voor dat meissie :huil: :huil: die mensen die haar dit hebben aangedaan zijn beesten!!!:kwaad:
Origineel gepost door _CUTEY_
Hou op!!! Ik kan er niet tegen!!! :traan1:
Het verscheurt mijn hart!
Hier hebben we maar één verhaal..hoeveel gevallen gebeuren, maar die nooit het daglicht zien..onvoorstelbaar dat we in zo'n wereld leven...
Ik ben woedend en zeer triest..
ibtisamc
27-06-2003, 10:33
wel deze situatie komt dus dagelijks voor in palestina. Alleen zijn het hier 1000den kinderendie daar het slachtoffer van worden
freemale
27-06-2003, 10:54
Origineel gepost door Mohammed Justice
26/06 Politieagenten geschorst na dood peuter
Vijf Chinese politieagenten zijn geschorst in verband met de dood van een meisje van 3 dat na de arrestatie van haar moeder twee weken alleen in huis opgesloten had gezeten.
Toen de politie Li Siyu's verslaafde moeder in de zuidwestelijke stad Chengdu hadden opgepakt voor diefstal brachten ze haar naar een centrum voor gedwongen ontwenning, wat in China mogelijk is zonder tussenkomst van een rechter. Een verzoek van de vrouw haar eerst nog even naar huis te laten gaan om opvang voor haar dochtertje te regelen werd afgewezen.
De agenten zeiden dat zij de familie van de vrouw zouden vragen zich over het kind te ontfermen. Die belofte kwamen zij echter niet na en op 21 juni werd Li Siyu dood in het huis aangetroffen. Buren hebben het kind niet horen huilen.
Wat heeft dit kind hun aangedaan ...Niemand heeft haar de aandacht geschonken..V R E S E L I J K
Walgelijk, het is onverdraagzaam om er verder over na te denken.
Ik zit hier bijna in tranen achter mijn computer. Wat ERG!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.