Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als je vrouw of man vraagt of je nog maagd bent, en je bent het niet! Wat zeg je dan!

LZN
26-06-2003, 17:50

Op de huwelijksnacht vraagt je vrouw of man of je nog maagd bent. En je bent het niet! :rolleyes: Wat geef je dan als antwoord? De vrouwen vallen toch door de mand als ze niks terug hebben laten zetten! En de mannen als ze opeens sexbeesten zijn en alle standjes al kennen...tja, die vallen dan ook door de mand! :D Wat geef je dan als antwoord? :D.

Chyhaan
26-06-2003, 17:51
Ik heb al een dochtertje... Dus dan moet hij t wel weten :)

achie25
26-06-2003, 17:52
Origineel gepost door temsamni Op de huwelijksnacht vraagt je vrouw of man of je nog maagd bent. En je bent het niet! :rolleyes: Wat geef je dan als antwoord? De vrouwen vallen toch door de mand als ze niks terug hebben laten zetten! En de mannen als ze opeens sexbeesten zijn en alle standjes al kennen...tja, die vallen dan ook door de mand! :D Wat geef je dan als antwoord? :D Dat soort dingen hoor je voor het huwelijk te zeggen en niet pas tijdens de huwelijksnacht...

touzine
Dat wordt dan een gevaarlijke avond :p

nour_el_3oejoen

........ik zal eerlijk zijn.....:(

sweet_karima
26-06-2003, 17:53
volgens mij wordt dat al besproken voor de huwelijksnacht....

nour_el_3oejoen
26-06-2003, 18:04
Origineel gepost door temsamni En dan het risico lopen afgedropt te worden bij je ouders? :rolleyes: ..ik weet hoe ik ben..en hoef dus nergens voor te vrezen.:D