Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb een relatie met een hindoestaans meisje, en nu moet ik de koe aanbidden!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

LZN
26-06-2003, 16:58

Ik moet ook de koe gaan aanbidden van haar ouders anders mag ik niet met haar trouwen! :eek: Ik weet niet meer wa tik moet doen! :confused: Ik hou van haar en hoe moet ik thuis vertellen dat ik nu in een koe geloof? :confused:.

Saidat0en
26-06-2003, 17:00
Wajoooooooooooow... :eek: Wat erg voor je .. :( Ik zou echt nie weten wat je moet doen.. Saïda :zwaai:

Miss_Honey
26-06-2003, 17:02
Origineel gepost door temsamni Ik moet ook de koe gaan aanbidden van haar ouders anders mag ik niet met haar trouwen! :eek: Ik weet niet meer wa tik moet doen! :confused: Ik hou van haar en hoe moet ik thuis vertellen dat ik nu in een koe geloof? :confused: Hahahaha...je doet je ondertekening eer aan temsamni! :zwaai:

naisha
26-06-2003, 17:04
Origineel gepost door temsamni Ik moet ook de koe gaan aanbidden van haar ouders anders mag ik niet met haar trouwen! :eek: Ik weet niet meer wa tik moet doen! :confused: Ik hou van haar en hoe moet ik thuis vertellen dat ik nu in een koe geloof? :confused: :rolleyes: En wat ga je nu doen....

Studje
26-06-2003, 17:05

Salaam Temsamni, Leuk dat je de ware hebt gevonden, als je verliefd op haar bent dan maakt het niet uit wat voor geloof ze heeft. Jij hebt besloten om hindoe te worden dat is jou keuze, ik weet dat het moeilijk is om het thuis te vertellen. Ik heb zelf een nederlandse vriend en ga met hem trouwen hij was christen en heeft zich bekeert tot het islam. Veel geluk samen

Studje
26-06-2003, 17:09
Origineel gepost door temsamni Maar hoeeeeeeeeeeee moet ik thuis vertelle dat ik in een koe ga geloven! :confused: Zeg gewoon dat je van koeien houdt!!!!!!!!!

Miss_Honey
26-06-2003, 17:12
Origineel gepost door Mounir_Thug Tuurlijk zou ik niet de koe aanbidden de koe zou mij aanbidden :D anders mocht zij niet met mij trouwen :p Hahahaha...pfoeeeeeeeee...ik ruik een beetje grote ego hiero...kan dat kloppen?!

Studje
26-06-2003, 17:15
Origineel gepost door temsamni Ik hou ook van koeien! Maar dan tussen mijn broodje! :D Nou ehhhhhhhhh tussen je broodje :confused:......als je met haar wilt gaan trouwen dan mag je geen koe eten!!!!! Maar ehhhh wat vinden de ouders van dat meisje hiervan? dat een moslim jongen met hun dochter trouwt?

Studje
26-06-2003, 17:16
Origineel gepost door Mounir_Thug Tuurlijk zou ik niet de koe aanbidden de koe zou mij aanbidden :D anders mocht zij niet met mij trouwen :p :rolleyes: Geen respect voor dieren...

nour_el_3oejoen
26-06-2003, 17:20
Origineel gepost door temsamni Ik hou ook van koeien! Maar dan tussen mijn broodje! :D whuahahahahhaha..:lol:..

guppie
26-06-2003, 17:24
Origineel gepost door temsamni Ik moet ook de koe gaan aanbidden van haar ouders anders mag ik niet met haar trouwen! :eek: Ik weet niet meer wa tik moet doen! :confused: Ik hou van haar en hoe moet ik thuis vertellen dat ik nu in een koe geloof? :confused: Dat is niet eens zo erggg!!! Je gaat naar knoflook ruiken!!!! Dan wordt kind i.p.v een Islamiet een Zwarte piet!!! En hij/ zij ruikt niet naar een Marokkaan maar naar een Pakistaan!!!! Wordt veel knoflook eten!!!!! :giechel:

nour_el_3oejoen
26-06-2003, 17:36
hahaha...wallahilla ik kende een hindoestaans meisje...wallah ze stonk echt naar kruiden..hahaha..ookal had ze net gedoucht...

touzine
26-06-2003, 17:47
Origineel gepost door temsamni Ik moet ook de koe gaan aanbidden van haar ouders anders mag ik niet met haar trouwen! :eek: Ik weet niet meer wa tik moet doen! :confused: Ik hou van haar en hoe moet ik thuis vertellen dat ik nu in een koe geloof? :confused: Je bent zeker een freak!!!!! :rolleyes: :o

elmoemien
26-06-2003, 18:22
Origineel gepost door temsamni Ik moet ook de koe gaan aanbidden van haar ouders anders mag ik niet met haar trouwen! :eek: Ik weet niet meer wa tik moet doen! :confused: Ik hou van haar en hoe moet ik thuis vertellen dat ik nu in een koe geloof? :confused: gisteren was het een kaasje dat zwanger (of iets in die strekking) was........? Je zet jezelf voor ***!

Oem_Lena
26-06-2003, 18:26

Origineel gepost door temsamni Ik moet ook de koe gaan aanbidden van haar ouders anders mag ik niet met haar trouwen! :eek: Ik weet niet meer wa tik moet doen! :confused: Ik hou van haar en hoe moet ik thuis vertellen dat ik nu in een koe geloof? :confused: :lol: :lol: :lol:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8