Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : K Vroeg Me Namelijk T Volgende Af......

berouwvol
09-09-2006, 23:34

Asalaam alaykum Hoe gaat t met de zusters??? INShaALlah hebben jullie niks te klagen, K had namelijk een vraagje over t volgende, misschien een rare vraag, maar t kwam opeens in me op, en vroeg me af of er mensen zijn die daar ook over hebben nagedacht of die t hebben meegemaakt???? Namelijk, je bent verliefd op een jongen maar daar mee bedoel k dan ook echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg verliefd, je houd van die persoon, je hebt alles voor die persoon over. Je hebt je hart gegeven aan de ander (bij wijze van spreke).Maar dan om de een of ander reden gaat t gewoon niet, en scheiden de wegen van elkaar. Dan trouw je met een ander, en k vroeg me dan af, zou je ooit nog zoveel van iemand kunnen houden, zou je dan nog je hart kunnen geven aan die ander????? Ga in vrede allemaal, BarkeALlahoe feekoem

drafatje
09-09-2006, 23:53
eerste liefde is niet vervangbaar... maar je zal zeker wel van iemand anders kunnen houden... maar je eerste liefde zal altijd wel uniek blijven...

honey101
10-09-2006, 10:10
jah en ik denk dat je hem nooooit zou kunnen vergeten en na hem blijf je altijd andere jongen / mannen met hem vergelijken !!!

saida000
10-09-2006, 22:06
Asalaam alaykum Hoe gaat t met de zusters??? INShaALlah hebben jullie niks te klagen, K had namelijk een vraagje over t volgende, misschien een rare vraag, maar t kwam opeens in me op, en vroeg me af of er mensen zijn die daar ook over hebben nagedacht of die t hebben meegemaakt???? Namelijk, je bent verliefd op een jongen maar daar mee bedoel k dan ook echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg verliefd, je houd van die persoon, je hebt alles voor die persoon over. Je hebt je hart gegeven aan de ander (bij wijze van spreke).Maar dan om de een of ander reden gaat t gewoon niet, en scheiden de wegen van elkaar. Dan trouw je met een ander, en k vroeg me dan af, zou je ooit nog zoveel van iemand kunnen houden, zou je dan nog je hart kunnen geven aan die ander????? Ga in vrede allemaal, BarkeALlahoe feekoem dat vroeg ik me ook af:confused:

Nour_eldien
11-09-2006, 21:04

Daar ben ik het niet mee eens. Het gevoel kan wel speciaal zijn, je eerste verliefdheid, maar hoeft niet perse die persoon te zijn. Maar daarna ga je ook vergelijken, maar de rest kan tov 1ste veel beter zijn. Bijv. omdat je naief of nog jong was, of dingen gewoon niet wou inzien.....

minnesota
11-09-2006, 21:20
Je eerste Lover daar zul je nooit mee trouwen helaas, hij zal wel altijd in Hoofd blijven..uiteindelijk kun je natuurlijk wel van iemand anders houden en gelukkig mee zijn, iedereen heeft dit wel denk ik;)!!