Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Getrouwd, maar ga ook met me ex om

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Meisje24
26-06-2003, 15:02

Goeiemiddag mensen van het goede leven, ik zit met een vraag/probleem. het zit zo. Ik ben namelijk getrouwd, maar hou ook nog steeds van me ex, met hem spreek ik af en toe af en gaan ook leuke dingen doen enzo, alleen mijn man weet er niks vanaf, ik voel me niet schuldig over ofzo, maar ik kan gewoon me ex niet weigeren en kan hem niet uit me hoofd halen, ik hou ook heel veel van me man maar ook van me ex. Met me ex doe ik ook dingen die ik met me man doe enzo en het is altijd heel gezellig met hem, ik mis hem dan ook heel snel. me ex zegt dat hij me ook niet kwijt wil en ik hem ook niet. Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt? of welke advies hebben jullie voor me?. :zwaai: :zwaai:

Oem_Lena
26-06-2003, 15:04
Origineel gepost door Meisje24 Goeiemiddag mensen van het goede leven, ik zit met een vraag/probleem. het zit zo. Ik ben namelijk getrouwd, maar hou ook nog steeds van me ex, met hem spreek ik af en toe af en gaan ook leuke dingen doen enzo, alleen mijn man weet er niks vanaf, ik voel me niet schuldig over ofzo, maar ik kan gewoon me ex niet weigeren en kan hem niet uit me hoofd halen, ik hou ook heel veel van me man maar ook van me ex. Met me ex doe ik ook dingen die ik met me man doe enzo en het is altijd heel gezellig met hem, ik mis hem dan ook heel snel. me ex zegt dat hij me ook niet kwijt wil en ik hem ook niet. Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt? of welke advies hebben jullie voor me?. :zwaai: :zwaai: oh :eek: wat erg,ik heb geen woorden voor

Atlas_Gebergte
26-06-2003, 15:05
Sallaam Alikoum, zuster ik zou je advieseren om gelijk een einde aan te maken, want zo pleeg je zina, en dat is haram in de islam? denk goed na wat je doet. Moge Allah je helpen. Wa Sallaam Alikoum

romaisa81
26-06-2003, 15:06
heb het nooit meegemaakt hoop dat het ook zo blijft inshallah. meisje jij moet heel goed bedenken wat je wilt.... dat die ex van jou daar niets over zegt.. ben je moslim? ook jouw ex en man?

Selly
26-06-2003, 15:06

Dom. Erg dom.

samiratjee
26-06-2003, 15:08
Origineel gepost door Selly Dom. Erg dom. Idd :eek:

IkHouVanVrouwen
26-06-2003, 15:09
Ga je ook met hem naar bed. Eerlijk antwoorden aub

Safia21
26-06-2003, 15:09
Dat kan je je man toch niet aandoen!!

romaisa81
26-06-2003, 15:10
ikhouvanvrouwen zo is het al erg genoeg joh! als ze dat ook nog doet.... allah yester ou safi

IkHouVanVrouwen
26-06-2003, 15:11
ja romaisa daarom vraag ik dat aan haar,

Wael_Beni_Saidi
Origineel gepost door IkHouVanVrouwen Ga je ook met hem naar bed. Eerlijk antwoorden aub :hihi: :lol: :hammer: YA AMSOEM HEHEH

Sweet_Diamond
Goh jij durft!! Stel dat je man erachter komt, wat dan?? Dan hang je echt!

Safia21
26-06-2003, 15:12
Origineel gepost door Miss_Magrebia Je wilt advies, je hebt je JA woord gegeven aan je man dat betekend dus automatisch je NEE woord tegen andeer mannen en al hellemaal je EX! schaam je! Ik begrijp zulke mensen niet! je belazerd jezelf , je man en je geloof! je wilt advies!! ga vergevenins vragen aan allag (swt) en niet te vergeten je man en laat je ex en ale andere mannen met rust! verplaats je eens in de schoenen van je man stel dat hij zijn exen nog ziet!!!!! JUIST JA! een andere man krijgt nog niet eens 1 blik van me, laat staan mijn gezelschap, Alhamdoulilah heb ik geen ex. Liefs Safia

IkHouVanVrouwen
26-06-2003, 15:13
waarom reageer je niet meer dan je zet deze topic op maar peert hem daarna was dat de bedoeling

juno
26-06-2003, 15:13

Dit is te dom voor woorden. Je ex heeft het wel makkelijk, wel de lusten maar niet de lasten. Denk je echt dat je ex je nog terug wil?? Doe niet zo naief. :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10