Bekijk originele versie : MEnsen met hoofddoek......
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Morokhen
26-06-2003, 14:46
TFoe ik haat meisje met Hoofddoeken......Weet je waarom......Ze houden zich toch niet aan de regels .....IK liep in de DAM....AMSTERDAM....Alleen opeens zie ik waged kachba met hoofddoek....met een jongen praten...voor de Maccie.....Gingen echt vies praten...enzo........Dat meisje of zulke meisjes kunnen beter hun lelijke hoofdoek uit doen........:jammer:.........
Me nicht heeft ook HOOFDDOEK....maar zei houd er tenminste aan....anders breek ik haar hoofd......En dan knip ik al die hoofddoeken van der.....*taz want heeft ze dan toch niet nodig........:D.....
NIET HATEN>>......DAN MOET JE DEZE DONDERWERP NU VERLATEN.....!!!! :hihi:
:lol:
:zwaai://
Morokhen
26-06-2003, 14:47
ONDERWERP......:D...:hihi:
Lady_moi
26-06-2003, 14:47
wie is ZE
Morokhen
26-06-2003, 14:48
MEnsen die hoofddoeken...aan doen....die zijn ze.........:D
Lady_moi
26-06-2003, 14:49
ik draag hoofdoek en ik praat soms met goede vrienden ja
whats the prob ik hou het bij nette onderwerpen dusss
casablancalady
26-06-2003, 14:50
scheer liever niet iedereen over een kam :jammer:
Hoofddoek en hijaab zijn twee verschillende dingen heb ik al wel gemerkt. Maar laat iedereen vooral doen waar ie zin in heeft.
Morokhen
26-06-2003, 14:51
Dus wat is de probleem....zeker draag jij je hoofdoek.....bij je oren...waar je oorbellen kan zien.....en dan kun je ze3ma oorbellen aan doen...als je dat hebt kan je beter je hoofddoek uit doen......
ME nicht praat ook met jongens......Maar niet op die vieze manier en zeker niet in de stad..of voor de maccie
miriammetje
26-06-2003, 14:51
slaam alikoem..
leuk dat je het meld dat je mij haat en mijn mende moslim zusters die misschein iet zo zijn als hoe jij ze beschrijft...en de vrouwen van d eprofeet swa een nog veel meer belangrijke moslima's in de qu'raan en jij haat ze allemaal omdat je er een zo ziet doen??? ik wete niet of j emarokaans vbnet of nederlands...maar als je marokaans bent denk ik dat je ook wel in marokko fammieli eomas ofso zal hebbe di eook hijaab dragen doe die dat ook nee toch...lieve schat scheer ons niet over een kam we proberebn het zo geod mogelijk t edoen...en met deze reaties maak je ons klein..nog kleiner dan dat we al zijn ...(niet veel moslims=as met hijaab bedoel ik))....moge allah ons vergeven voor onze zonden en ons inshlallah verbetern..amien
beslemma miriam
Lady_moi
26-06-2003, 14:52
ik hoop vooru dat ge nooit voor kehba genoemd zult worden
miriammetje
26-06-2003, 14:53
Origineel gepost door Morokhen
Dus wat is de probleem....zeker draag jij je hoofdoek.....bij je oren...waar je oorbellen kan zien.....en dan kun je ze3ma oorbellen aan doen...als je dat hebt kan je beter je hoofddoek uit doen......
ME nicht praat ook met jongens......Maar niet op die vieze manier en zeker niet in de stad..of voor de maccie
en jij draga jij ene hoofddoek???? nee zeker..wat geeft jou het recht om over mede moslima s te praten..en ze allemaal zo te beledigen????... is allah niet degen d ie een veroordeelt...... :rolleyes:
ook al is iemand verkeerd bezig en diegene heeft hoofdoek, moet je niet zo denken.
ook al zie je iemand mode doen met een hoofdoek, toch moet je niet op dat hoofdoek omgaan, als je het wel doet zullen meer mensen de hoofdoek haten, en zullen er minder meisjes de hoofdoek dragen.
hoofdoek of geen hoofdoek, een zonde plaegen is hetzelfde, of je nou een hoofdoek erbij draagt of niet :)
Lady_moi
26-06-2003, 14:54
Origineel gepost door Morokhen
nee ik draag me hoofdoek normaal nie te snel oordele precies da ge me ken ofwa
taz dan wijf da ge zijt als ik zo een meiske zie die in de stad me nen gast spreek woelah da kan me nie es schele das haar probleem
gij hebt normaal nie de recht om haar voor ***** uit te schelde ze heeft u niks misdaan
Morokhen
Miriam....nee......dat bedoel ik niet...*tfoe*....MEnsen met hoofddoekn...haat ik niet alleen als ze met.....jongens praten en zo vies praten.....Want dan kunnen ze beter hun hoofddoek uit doen...klaar!....OF als ze strakke kleding aan doen...........
Atlas_Gebergte
Sallaam zuster, volgens mij doe jij meer zondige dingen dan die meiden met een hoofddoek, dus meid kom hier niet iedereen over 1 kam scheren. Ik ga toch ook niet zeggen ALLE meiden zonder hoofddoek zijn slecht???????????????? denk eens goed na voordat je hier iets zet zuster, want zo oordeel je over alle meiden, en oordelen moet je niet doen, laat dat maar aan Allah over, iedereen word voor zijn daden gestraft.
sorry dat ik fel reageer, maar ik word hier gewoon elke keer gek van die topic's van meiden met hoofddoek dit en dat? bestaan er geen andere dingen?????? ik ga toch ook geen topic openen met meiden ZONDER hoofddoek dit en dat???????
Wa Sallaam Alikoum
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.