Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : brazilian wax omgeving rotterdam

Pagina's : [1] 2

cuchell20
09-09-2006, 01:52

He dames ik ben al heel lang op zoek naar een schoonheidssalon in rotterdam waar ik me me kan laten harsen. Ik doe het nu elke keer in amsterdam en het is een uur reizen en ik ben het echt zat om elke 6 weken langer dan een uur moet reizen om te laten harsen. En ik ken wel een aantal schoonheidssalons in rotterdam waar ze ook harsen maar daar doen ze het allemaal met die strips en ik heb een gevoelige huid dus heb na het harsen nog pijn daarom ga ik ervoor naar amsterdam want daar doen ze je oksels en schaamstreek zonder die strips maar met de hand waardoor je na de behandeling helemaal geen last hebt. Dus ladies please laat me aub weten of jullie iemand kennen in rotterdam die harst op de ouderwetse manier met de hand in rotterdam. alvast bedankt groetjes

*DoNia*
09-09-2006, 03:04
He dames ik ben al heel lang op zoek naar een schoonheidssalon in rotterdam waar ik me me kan laten harsen. Ik doe het nu elke keer in amsterdam en het is een uur reizen en ik ben het echt zat om elke 6 weken langer dan een uur moet reizen om te laten harsen. En ik ken wel een aantal schoonheidssalons in rotterdam waar ze ook harsen maar daar doen ze het allemaal met die strips en ik heb een gevoelige huid dus heb na het harsen nog pijn daarom ga ik ervoor naar amsterdam want daar doen ze je oksels en schaamstreek zonder die strips maar met de hand waardoor je na de behandeling helemaal geen last hebt. Dus ladies please laat me aub weten of jullie iemand kennen in rotterdam die harst op de ouderwetse manier met de hand in rotterdam. alvast bedankt groetjes mag ik vragen waar je het in amsterdam laat doen?

nora_tab
09-09-2006, 03:29
He dames ik ben al heel lang op zoek naar een schoonheidssalon in rotterdam waar ik me me kan laten harsen. Ik doe het nu elke keer in amsterdam en het is een uur reizen en ik ben het echt zat om elke 6 weken langer dan een uur moet reizen om te laten harsen. En ik ken wel een aantal schoonheidssalons in rotterdam waar ze ook harsen maar daar doen ze het allemaal met die strips en ik heb een gevoelige huid dus heb na het harsen nog pijn daarom ga ik ervoor naar amsterdam want daar doen ze je oksels en schaamstreek zonder die strips maar met de hand waardoor je na de behandeling helemaal geen last hebt. Dus ladies please laat me aub weten of jullie iemand kennen in rotterdam die harst op de ouderwetse manier met de hand in rotterdam. alvast bedankt groetjes ik heb vorig jaar in een schoonheidssalon gewerkt in het centrum van rotterdam. Ik wil de naam niet noemen maar, het is in de v&d gebouw boven. Daar doen we ook Brazilian waxen.. succes

patr0na
09-09-2006, 10:31
ik heb vorig jaar in een schoonheidssalon gewerkt in het centrum van rotterdam. Ik wil de naam niet noemen maar, het is in de v&d gebouw boven. Daar doen we ook Brazilian waxen.. succes Ik liep daar stage vorige jaar .. k denk dat je Nubian Queen bedoeld dikke koes patrona :goedzo:

fiefje
09-09-2006, 11:28

He dames ik ben al heel lang op zoek naar een schoonheidssalon in rotterdam waar ik me me kan laten harsen. Ik doe het nu elke keer in amsterdam en het is een uur reizen en ik ben het echt zat om elke 6 weken langer dan een uur moet reizen om te laten harsen. En ik ken wel een aantal schoonheidssalons in rotterdam waar ze ook harsen maar daar doen ze het allemaal met die strips en ik heb een gevoelige huid dus heb na het harsen nog pijn daarom ga ik ervoor naar amsterdam want daar doen ze je oksels en schaamstreek zonder die strips maar met de hand waardoor je na de behandeling helemaal geen last hebt. Dus ladies please laat me aub weten of jullie iemand kennen in rotterdam die harst op de ouderwetse manier met de hand in rotterdam. alvast bedankt groetjes Nasieha: Haram om je awra aan anderen behalve je man te laten zien;)

Rokana
09-09-2006, 15:51
ik zou het ook willen doen maar ik schaam me dood om dat aan iemand te laten zien en volgens mij doet het toch ook pijn, of niet?

cuchell20
09-09-2006, 16:19
He donia ik laat het bij aesthetique cocon doen in amsterdam. Het is wel duur maar perfect resultaat.

cuchell20
09-09-2006, 16:47
He fiefje ik heb een topic geopend omdat ik een adres wil hebben waar ik me kan laten harsen in rotterdam en ik heb geen topic geopend om te vragen om het wel mag van de islam. En je zegt dat het haram is om je lichaam aan andere te laten zien behalve je man. Nou ik heb geen man en iedereen mag het zien waarvan ik het wil!!!!!!!!!

fiefje
10-09-2006, 13:57
He fiefje ik heb een topic geopend omdat ik een adres wil hebben waar ik me kan laten harsen in rotterdam en ik heb geen topic geopend om te vragen om het wel mag van de islam. En je zegt dat het haram is om je lichaam aan andere te laten zien behalve je man. Nou ik heb geen man en iedereen mag het zien waarvan ik het wil!!!!!!!!! Daarom heet het ook Nasieha;)

patr0na
10-09-2006, 20:40
Daarom heet het ook Nasieha;) Ben het met je eens .. maja als zij het adres wil .. kan je ook richting vend gaan zoals k al zei nubian queen maja god ziet en hoort alles .. dus laat allah {swt} beoordele :goedzo:

cuchell20
10-09-2006, 21:59
he fiefje ik heb ook niet om je nasieha gevraagd en plaats je reactie maar bij de topic islam ofzo maar niet hier.

fiefje
10-09-2006, 22:02
he fiefje ik heb ook niet om je nasieha gevraagd en plaats je reactie maar bij de topic islam ofzo maar niet hier. Jij kan mij zkr niet vertellen waar ik wel of niet op kan reageren! Het is een nasieha meid... als je zoiets weet dan zeg je ja bedankt, maar ik doe het tog.. ewa dan laat ik je als je zoiets niet weet, dna zeg je dank je.. maar ik doe het wel of neit, dan laat ik je.. dat hoort meid..je medemens adviseren.. meer neit.. Jij hebt er geen behoefte aan wagha.. ewa dan laat ik je tog geen probleem;)

cuchell20
10-09-2006, 22:09
ik heb jou advies niet nodig en als ik wil weten of iets haram is of niet ga ik het wel vragen op de desbetreffende topic. Dus ik kom er zelf wel uit zonder jou nasieha. En wat denk je nou zelf dat ik het nou niet laat doen ofzo doordat jij zegtdat het haram is. Gebruik die nasiehas ofzo maar voor je eigen leven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nadordame
10-09-2006, 22:33
He dames ik ben al heel lang op zoek naar een schoonheidssalon in rotterdam waar ik me me kan laten harsen. Ik doe het nu elke keer in amsterdam en het is een uur reizen en ik ben het echt zat om elke 6 weken langer dan een uur moet reizen om te laten harsen. En ik ken wel een aantal schoonheidssalons in rotterdam waar ze ook harsen maar daar doen ze het allemaal met die strips en ik heb een gevoelige huid dus heb na het harsen nog pijn daarom ga ik ervoor naar amsterdam want daar doen ze je oksels en schaamstreek zonder die strips maar met de hand waardoor je na de behandeling helemaal geen last hebt. Dus ladies please laat me aub weten of jullie iemand kennen in rotterdam die harst op de ouderwetse manier met de hand in rotterdam. alvast bedankt groetjes Whahah ik kan er zoveel Als je uit zuid Komr kan je terecht bij melodie wil je het adres pm me dan. Bebeq doet het ook daar op bergweg die harst ook.:goedzo:

nora_tab
11-09-2006, 00:06

Ik liep daar stage vorige jaar .. k denk dat je Nubian Queen bedoeld dikke koes patrona :goedzo::D Dan ken je vast onze Roma...:maf2: We hadden ruzie....:p Bousa terug meid:kus:

Pagina's : [1] 2