Bekijk originele versie : Canarische Eilanden luiden noodklok
Boezedjief
08-09-2006, 23:20
De politie op de Canarische Eilanden kan de stroom illegale Afrikanen niet meer aan. In de overvolle opvangkampen zitten ruim 7000 immigranten. Er zijn 30 agenten om hen te bewaken. Dat zegt de politievakbond, die versterking wil.
Dit jaar zijn er al 23.000 Afrikanen aangekomen op de Canarische Eilanden. Ze maken de oversteek in de hoop werk te vinden in Europa.
In de opvangkampen wordt geprobeerd hun identiteit vast te stellen. Als dat niet lukt, worden de Afrikanen overgevlogen naar het vasteland van Spanje. Ze komen daar op vrije voeten, met het verzoek het land te verlaten.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/09/art000001C6D36F46A3C138.html :(
Lina&Dina
08-09-2006, 23:22
en de europese unie wilt Spanje hierbij niet helpen met het opvangen van die afrikanen, en hoe dit probleem op te lossen
schinkenstube
09-09-2006, 00:24
en de europese unie wilt Spanje hierbij niet helpen met het opvangen van die afrikanen, en hoe dit probleem op te lossen
Is het niet zo dat de Europse Unie al aardig wat buitenlanders heeft opgevangen?
U kan misschien eens zoeken naar getallen, hoeveel miljoenen van niet Europese
origine er al werden opgevangen binnen die Europese Unie.
Laat ons beginnen met de Marokkanen.
Misschien naar Marokko, dat is het dichtst bij.
Dan weten ze ook dat ze in ieder geval niet naar Nederland moeten gaan, want dat is zooooooo verschrikkelijk.
Nu serieus. Het is natuurlijk vreselijk dat die mensen op zoek zijn naar een beter leven. Maar of ze dat nou als illegaal in Europa vinden? Maar ja, dat ondervinden ze pas als ze er zijn.
Aan de mogelijkheid van opnemen van mensen uit andere landen komt ook een eind. Mensen die de taal niet spreken, misschien geen opleiding hebben gehad, de samenleving hier niet kennen. Dat kan Europa niet dragen. We hebben er al zoveel van.
Ik zou ook niet weten wat je eraan moet doen. Tragisch is het in ieder geval wel.
Tamqeyast
09-09-2006, 00:35
Mseken, allah hsen hawen:(!
Als ik een afrikaan zoals hun was zou ik hetzelfde doen, tja kijk naar de geschiedeniss van Afrika en zie wat de blanke europeanen hebben achter gelaten, dit kan je gewoon zien aankomen.
Als ik een afrikaan zoals hun was zou ik hetzelfde doen, tja kijk naar de geschiedeniss van Afrika en zie wat de blanke europeanen hebben achter gelaten, dit kan je gewoon zien aankomen.
U bent in de war, u bedoelt wellicht darfur?
Oh ja, en gemakshalve vergeten we de miljarden die Europa al in Afrika heeft gepompt. Staat dat in enige verhouding tot de kwartjes die Arabië aan Afrika heeft gedoneerd? (en dat terwijl Arabië qua slavernij enzo veel meer heeft geprofiteerd van Afrika dan Europa...)
Als ik overigens Afrikaan was, dan zou ik ook de wijk nemen. En waarheen? Naar Europa en zeker niet naar Arabië. Drie keer raden waarom...
Tijd voor een nieuwe revolutie , paar jaartjes huishouden hier. Is er weer meer ruimte.
Leg uit.
Oh ja, en gemakshalve vergeten we de miljarden die Europa al in Afrika heeft gepompt. Staat dat in enige verhouding tot de kwartjes die Arabië aan Afrika heeft gedoneerd? (en dat terwijl Arabië qua slavernij enzo veel meer heeft geprofiteerd van Afrika dan Europa...)
Als ik overigens Afrikaan was, dan zou ik ook de wijk nemen. En waarheen? Naar Europa en zeker niet naar Arabië. Drie keer raden waarom...
En vergeet de miljoenen euro's niet die europa in haar "achterstandswijken" pompt. Veelal bevolkt door naffers. Arabie pompt geld in europese moskeeen die terreur prediken maar voor de rest doen ze geen moer:hadj: .
rijmaran
09-09-2006, 08:24
Omdat ook die uit de Arabische landen naar Europa willen?
Omdat ook die uit de Arabische landen naar Europa willen?
Heh jood, denk je nou dat EUROPA paradijs is ofzo ?:nerd:
Jullie hebben niks te zegge :hihi:
Amerika is baas over jullie :maf2:
Dus rot op met je grootheid over europa :hadj:
Lina&Dina
09-09-2006, 12:06
Is het niet zo dat de Europse Unie al aardig wat buitenlanders heeft opgevangen?
U kan misschien eens zoeken naar getallen, hoeveel miljoenen van niet Europese
origine er al werden opgevangen binnen die Europese Unie.
Laat ons beginnen met de Marokkanen.
Dit is dus die mentaliteit waar ik op kots.
.....en maar blijven wijzen met dat vingertje, en maar negatief denken, en maar liegen. Bah.
marockapitalist
09-09-2006, 12:56
waanzin
En vergeet de miljoenen euro's niet die europa in haar "achterstandswijken" pompt. Veelal bevolkt door naffers. Arabie pompt geld in europese moskeeen die terreur prediken maar voor de rest doen ze geen moer:hadj: .
En vergeet de vele miljarden aan grondstoffen die diverse Europese landen uit Afrikaanse kolonieen hebben geroofd niet!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.