Bekijk originele versie : Gedumpt door vriendin door vakantie !
Ze heeft het uitgemaakt omdat ik voor 6 weken op vakantie een haar dan niet kan zien ze zegtje gaat toch doen wat je zelf wil in marokko ik kan je toch niet zien ik zeg je moet me vertrouwen ze zegt ja jullie jongens zijn niet te vertrouwen .. wat moet ik nu doen ..??.
Lady_moi
26-06-2003, 11:25
als ze u nie vertrouwd dan is ze u nie es waard ;)
sweet_karima
26-06-2003, 11:26
is wel erg voor je...
als er geen vertrouwen is in jullie relatie kunnen jullie er beter mee stoppen...
Bousa Kbira
KaRiMaKe
:confused:
Ik denk dat je niet veel kan doen. Als zij geen vertrouwen meer in je heeft kan dat verder weinig goeds doen...
Of je moet je vakantie opofferen??? :(
Ik wens je in ieder geval het beste toe.
:zwaai:
Lady_moi
26-06-2003, 11:29
vertrouwen in een relatie vind ik nochtans heel belangrijk wat heeft die relatie zin als er geen vertrouwen is
NoreJihan
26-06-2003, 11:30
Origineel gepost door hammidd
Ze heeft het uitgemaakt omdat ik voor 6 weken op vakantie een haar dan niet kan zien ze zegtje gaat toch doen wat je zelf wil in marokko ik kan je toch niet zien ik zeg je moet me vertrouwen ze zegt ja jullie jongens zijn niet te vertrouwen .. wat moet ik nu doen ..??
Ik kan me het best wel voorstellen dat ze dat denkt
En dat geld ook voor meiden die op vakantie gaan
Als je jongens in Marokko ziet dan zijn ze opeens allemaal vrijgezel msakien,terwijl ze in principe allemaal een vriendin hebben (bijna allemaal),maar ja een relatie is gebaseerd op vertrouwen als dat er niet is dan heeft het ook weinig zin om mee verder te gaan
:zwaai:
beppie_truus
26-06-2003, 11:30
Ze heeft het uitgemaakt omdat ik voor 6 weken op vakantie een haar dan niet kan zien ze zegtje gaat toch doen wat je zelf wil in marokko ik kan je toch niet zien ik zeg je moet me vertrouwen ze zegt ja jullie jongens zijn niet te vertrouwen .. wat moet ik nu doen ..??
blij zijn dat ze je gedumpt heeft en flink feesten op vakantie :hihi:
sweet_maroccia
26-06-2003, 11:32
als er geen vertrouwen in een relatie is,
was stelt het dan nog voor??
dus het is beter dat jullie ermee zijn gestopt
:hihi:
Lekker toch!
Fijne vakantie :zwaai:
Lady_moi
26-06-2003, 11:38
Origineel gepost door lady_moi
:lol:
was voor beppie bedoelt
beppie_truus
26-06-2003, 11:41
was voor beppie bedoelt
:stout:
hahahahaha you know what i mean :hihi:
nasima30
26-06-2003, 11:44
maak je niet druk, na de vakantie wil ze je terug. Zo gaat dat met pubers...hahaha... :zwaai:
Lady_moi
26-06-2003, 11:46
Origineel gepost door beppie_truus
:stout:
hahahahaha you know what i mean :hihi:
always :stout:
beppie_truus
26-06-2003, 11:47
always :stout:
:ergleuk:
just being :melig2:
Miss_Honey
26-06-2003, 11:49
Mijn vriend gaat over een uurtje weg naar Marokko...ook voor 6 weken :( Maar ik vind dat zeker geen reden om het uit te maken...ik vertrouw hem...en hij vertrouwt mij...we hebben er ook veel over gepraat enzo en we hebben elkaar beloofd dat we bij elkaar zullen terugkomen...we houden contact via telefoon en email....maja dat betekend natuurlijk niet dat ik hem niet ga missen :(
Maar kijk lieve hamid...misschien wil zij HAAR EIGEN vrijheid wel als jij weg bent...dat ze dus gewoon een andere relatie kan aangaan...misschien heeft ze het daarom uitgemaakt...en heeft ze gewoon dat als excuus gebruikt...
Maja lieverd maak je niet druk...als ze je niet vertrouwd dan is ze het zeker niet waard...
:zwaai: X Layla
Ps...welke nationaliteit heeft je vriendin?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.