Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dag-nacht cremes ?

xTIMAx
08-09-2006, 19:25

welke dag/nacht creme gebruiken jullie ?

bandidaa
08-09-2006, 19:28
nivea dag creme aqua die is sjow lekker nivea nacht creme herstellende

xTIMAx
08-09-2006, 19:36
ik gebruik die van dr. van der hoogt, mijn gezicht blijft wel lekker zacht, maar het 'glanst' te veel , dus ik ben op zoek naar een goede dag/nacht creme, maak niet uit hoeveel het kost

karima-30-
08-09-2006, 19:40
[QUOTE=xTIMAx]ik gebruik die van dr. van der hoogt, mijn gezicht blijft wel lekker zacht, maar het 'glanst' te veel , dus ik ben op zoek naar een goede dag/nacht creme, maak niet uit hoeveel het kost[/QUOTE\\ die gebruik ik ook maar mijn gezicht glanst niet volgens mijn gebruik je te veel en je moet het goed uitsmeren en ik gebruikt het al zo'n 10jaar :goedzo: :likje:

wipneusje
08-09-2006, 19:52

ik gebruik helemaal geen creme...van alle creme's krijg ik te snel een vettig gezicht en ik heb van nature al een vette huid... ookal staat er op die creme's dat ze matterend werken en voor de vette huid geschikt zijn..toch werkt het niet bij mij. Heb al veel merken gehad vooral veel dure merken als: Lancome, decleor, shiseido, clarins

Noa_Woman
08-09-2006, 19:57
dokter van der hoog

marocalhoceima
08-09-2006, 20:00
[QUOTE=xTIMAx]ik gebruik die van dr. van der hoogt, mijn gezicht blijft wel lekker zacht, maar het 'glanst' te veel , dus ik ben op zoek naar een goede dag/nacht creme, maak niet uit hoeveel het kost[/QUOTE\\ die gebruik ik ook maar mijn gezicht glanst niet volgens mijn gebruik je te veel en je moet het goed uitsmeren en ik gebruikt het al zo'n 10jaar :goedzo: :likje: Er zijn verschillende soorten hoe weet je welke je moet nemen?? ik wil namelijk ook aan die van dr van der hoogt beginnen.

xTIMAx
08-09-2006, 20:12
[QUOTE=xTIMAx]ik gebruik die van dr. van der hoogt, mijn gezicht blijft wel lekker zacht, maar het 'glanst' te veel , dus ik ben op zoek naar een goede dag/nacht creme, maak niet uit hoeveel het kost[/QUOTE\\ die gebruik ik ook maar mijn gezicht glanst niet volgens mijn gebruik je te veel en je moet het goed uitsmeren en ik gebruikt het al zo'n 10jaar :goedzo: :likje: nee ik gebruik niet veel, een heel dun laagje, maar ik bedoel als het al opgedroogd is dan glanst mijn gezicht heel erg :maf2:

xTIMAx
08-09-2006, 20:13
[QUOTE=karima-30-] Er zijn verschillende soorten hoe weet je welke je moet nemen?? ik wil namelijk ook aan die van dr van der hoogt beginnen. ewa dat is ook mijn probleem

marocalhoceima
08-09-2006, 20:16
[QUOTE=marocalhoceima] ewa dat is ook mijn probleem Ik had wel zo een test gedaan op dr van der hoog site, maar dan kreeg ik anti rimpel creme, terwijl ik aangaf dat ik een gemengde huid heb:confused:. Misschien dat jij zo een test kunt doen, dat er wat anders naar voren komt;)

Tmi3ist_n_mamas
08-09-2006, 21:08
Ik gebruik die van Dermoline .... voor de over gevoelige huid ......... Vind het toppie

heidii
08-09-2006, 21:38
Ik heb net de dokter van dr hoog dagcreme gekocht voor een 'stralendfrisse huid':maf2: en een oogcreme....iemand al ervaring met deze cremes???