Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : pijn...

MissMaffia
26-06-2003, 09:11

1 vraagje?? waarom doet het zon pijn, als je niet bij de persoon mag zijn waar van je zoooo verliefd op bent..... ik zie hem elke dag, maar ik kan er gewoon niet bij en ik durf niet naar hem toe te gaan... mijn cijfers gaan er van achteruit ik doe dag dromen in de klas over hem.. ik weet het niet meer heb altijd kriebels in men buik maar ook tegelijketijd heb ik ook een soort van gevoel dat ik hem nooit zal krijgen... pffffff wie kan mijn een goede raad geven of advies geven mag ook prive....... :( :verliefd: :confused: :verdriet: groetjes............

Casa_Zina
30-06-2003, 15:49
heyz heys, toen ik je bericht zag d8 ik heel ff dat het over mij ging. het doet een enrom pijn jah. maar een heel andere pijn dan de normale pijn. deze pijn doet pijn in je hart. het voelt alsof je hart zwaar is geworden ofzo. soms als je alleen bent huil je doordat je veel vedriet hebt. je houdt zoveel van hem maar het besef dat hij nooit van jou zal zijn doet veel pijn :-(. tegelijkertijd kun je zoooooo blij worden als je een glimpje van hem opvangt. als je hem ziet. ik weet wat je meemaakt. kussies van my

achie25
30-06-2003, 15:56
Origineel gepost door MissMaffia 1 vraagje?? waarom doet het zon pijn, als je niet bij de persoon mag zijn waar van je zoooo verliefd op bent..... ik zie hem elke dag, maar ik kan er gewoon niet bij en ik durf niet naar hem toe te gaan... mijn cijfers gaan er van achteruit ik doe dag dromen in de klas over hem.. ik weet het niet meer heb altijd kriebels in men buik maar ook tegelijketijd heb ik ook een soort van gevoel dat ik hem nooit zal krijgen... pffffff wie kan mijn een goede raad geven of advies geven mag ook prive....... :( :verliefd: :confused: :verdriet: groetjes............ Dat je veel pijn hebt omdat je van iemand houdt, dat kan ik nog begrijpen maar dat je veel pijn hebt omdat je alleen maar verliefd bent op iemand en verder niks kan er bij mij niet in... Je kan je beter bezighouden met school, daar heb je veel meer aan.. De man van je dromen kan altijd nog komen... Succes..

socialedienst
30-06-2003, 23:26
ik dacht dat ik de enige was die last had van dat probleem....maar het blijkt een epidemie te zijn.......:(

MissMaffia
01-07-2003, 08:45

ook al ben ik alleen maar verliefd, het doet pijn, ik wil ook niet dat men school eronder lijdt maar ik kan er nix aan doen... hee casa_zina je hebt gelijk, ik word altijd zo blij als ik een glimlach ontvangt van hem... ik ben nog nooit zo verliefd geweest dan nu.. ik heb met hem gepraat, maar ik durfde het gewoon niet te zeggen, ik wou het zo graag maar ik kon niet.. ik zei tegen hem ik moet je wat vertellen, en hij luisterde maar ik kreeg nix uit men mond, en hij w8te.. toen zei ik het is niet belangrijk... maar hij had een vermoede dat er iets aan de hand was... en toen ik hem voor het laatst zag op school, pakte hij men hand vast en zei thalla en ik zie je na de zomervakantie en kneep in mijn hand... nou ik kreeg het benauwd... zooooo.. ik zo ja ok, ik kreeg gewoon nix uit men mond.. en ik kreeg een knipoog ik stond denk ik nog een half uur stil voordat ik besefte wat hij allemaal zei tegen me... ik weet gewoon dat het nix zal worden, dat weet je gewoon de groeten

boelilie
01-07-2003, 15:10
meid ik voel echt mee met je maar geloof me een NEE heb je en een JA kun je krijgen en ik spreek uit ervaring ik zat met het zelfde probleem als jou mijn vriendin wist ervan en vertelde het aan hem zonder dat ik het wist toen zei hij als ze me echt leuk vind moet ze zelf naar me toe komen en dat heb ik gedaan en het is goed afgelopen echt waar dus met een beetje moed en wat moeite kom je er en als het toch tegenvalt dan blijf je gewoon vrienden het is niet het einde van de wereld er zijn genoeg vissen in de zee... dikke kus en ik wens je nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel geluk

MissMaffia
01-07-2003, 17:22
ja je hebt gelijk boelilie... echt, maar ik durf het gewoon niet..

LadyLo
06-07-2003, 00:15
je bent zo herkenbaar, elk meisje maakt wel zoiets mee. ik had ook een leuke jongen op school leren kennen, maar zei nooit meer dan hallo tegen hem. ik was al bezet door een jongen uit marokko en we hadden serieuze plannen maar toch sloeg mijn hart altijd een sprongetje over wanneer deze jongen de kantine in kwam lopen. een vriend van mij merkte dit en gaf deze jongen mijn nummer. en ra ra, raad eens, hij vond mij ook leuk en we hebben vier en een half maand wat gehad, maar het was leuk, helaas bleek hij aan het eind een K l O O T Z A K te zijn!