Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stresss..???

lokotoko23
08-09-2006, 14:25

hoi ik heb een tijdje terug ook al een stukje geplaats, maar kreeg er zo weinig reacties op dat ik dacht van ik probeer het gewoon nog een keer. Nou ik zal wat over mezelf vertellen. Ik ben een jonge dame, en ik heb erg last van trillende handen. dit begon 3 jaar geleden , ik was op me werk , en er kwamen 3 hoge bazen binnen die me echt op de vingers gingen kijken. ikwerd daar zo zenuwachtig van . dat me handen begonnen te trillen, vanaf toen begon ik er steeds meer last van te krijgen , als ik boodschappen moest doen, bij de kassa moest afrekenen etc. Het is nu zo erg dat ik niet een vaste baan durf aan te nemen, omdat ik dan weer met dat soort momenten te maken kan krijgen. terwijl ik toch op een leeftijd ben gekomen dat ik echt vastigheid moet hebben. Wat betreft trouwen, zie ik het ook somber in , ik durf geen stappen te maken. stel je voor dat ik iedereen gaat zien dat ik zo erg tril, want is logisch dat iedereen dan naar je gaat kijken , op die mooie grote dag uit je leven. Ik hoop dat er mensen zijn die dit ook begrijpen, en mischien zelf zoiets hebben meegemaakt, of iemand kennen etc. en goede tips zijn ook welkom. (of ben ik echt de enige

ewaa
08-09-2006, 16:10
stap naar de huisarts en kijk of hij een goede psycholoog kent voor dit probleem....met een goede psycholoog is dit heel snel opgelost denk ik

bonbon
08-09-2006, 16:41
hoi ik heb een tijdje terug ook al een stukje geplaats, maar kreeg er zo weinig reacties op dat ik dacht van ik probeer het gewoon nog een keer. Nou ik zal wat over mezelf vertellen. Ik ben een jonge dame, en ik heb erg last van trillende handen. dit begon 3 jaar geleden , ik was op me werk , en er kwamen 3 hoge bazen binnen die me echt op de vingers gingen kijken. ikwerd daar zo zenuwachtig van . dat me handen begonnen te trillen, vanaf toen begon ik er steeds meer last van te krijgen , als ik boodschappen moest doen, bij de kassa moest afrekenen etc. Het is nu zo erg dat ik niet een vaste baan durf aan te nemen, omdat ik dan weer met dat soort momenten te maken kan krijgen. terwijl ik toch op een leeftijd ben gekomen dat ik echt vastigheid moet hebben. Wat betreft trouwen, zie ik het ook somber in , ik durf geen stappen te maken. stel je voor dat ik iedereen gaat zien dat ik zo erg tril, want is logisch dat iedereen dan naar je gaat kijken , op die mooie grote dag uit je leven. Ik hoop dat er mensen zijn die dit ook begrijpen, en mischien zelf zoiets hebben meegemaakt, of iemand kennen etc. en goede tips zijn ook welkom. (of ben ik echt de enige Die stress op je bruiloft heb je zelf in de hand, je zou gewoon kunnen trouwen en een groot feest vermijden als je daar geen zin in hebt. Is naar mijn mening toch geld verspilling. Er zijn trouwens een heleboel bruidjes die aan het trillen zijn helemaal niet erg. Maar volgens mij is er wel meer aan de hand, ga gewoon naar je huisarts en die verwijst je eventueel wel door. Succes ermee.

lokotoko23
08-09-2006, 17:23
ben nu al 2 keer geweest naar een psycholoog. ze zeggen dat je het ontwikkelt wanneer je denkt dat iedereen naar je kijkt( is ook een vorm van onzekerheid) sommige blozen, andere trillen, andere hebben last van hartkloppingen. Ik vraag me vaak af , heeft niemand last van af en toe onzekerheden. lijkt wel als of ik de enige ben die zo is. of zijn mensen gewoon goed in verbergen. en zoja waar zijn jullie dan onzeker over?

prinses007
08-09-2006, 17:46

heel heel af en toe heb ik dat ook heb ik gemerktm aar heft nix met zenuwachting te maken ofzo ik weet ook niet hoe dat komt maar ik probeer dr gewn niet aan te denken misgien een tip voor jou schenk er geen aandacht aaan..let er gwn niet op misgien dat het op een gegeve moment zelf over gaat

Nadordame
08-09-2006, 21:26
Mischien hebben die marokkanen wel wat In marokko tegen die middel...Foeda mensen

miss_yosraahhh
08-09-2006, 22:21
hoi ik heb een tijdje terug ook al een stukje geplaats, maar kreeg er zo weinig reacties op dat ik dacht van ik probeer het gewoon nog een keer. Nou ik zal wat over mezelf vertellen. Ik ben een jonge dame, en ik heb erg last van trillende handen. dit begon 3 jaar geleden , ik was op me werk , en er kwamen 3 hoge bazen binnen die me echt op de vingers gingen kijken. ikwerd daar zo zenuwachtig van . dat me handen begonnen te trillen, vanaf toen begon ik er steeds meer last van te krijgen , als ik boodschappen moest doen, bij de kassa moest afrekenen etc. Het is nu zo erg dat ik niet een vaste baan durf aan te nemen, omdat ik dan weer met dat soort momenten te maken kan krijgen. terwijl ik toch op een leeftijd ben gekomen dat ik echt vastigheid moet hebben. Wat betreft trouwen, zie ik het ook somber in , ik durf geen stappen te maken. stel je voor dat ik iedereen gaat zien dat ik zo erg tril, want is logisch dat iedereen dan naar je gaat kijken , op die mooie grote dag uit je leven. Ik hoop dat er mensen zijn die dit ook begrijpen, en mischien zelf zoiets hebben meegemaakt, of iemand kennen etc. en goede tips zijn ook welkom. (of ben ik echt de enige Ik heb het ook een keer gehad dat mijn handen begonnen te trillen, omdat ik iets moest doen en bepaalde mensen aan het mee kijken waren :( (zoals jij verteld) Ik was toen zo zenuwachtig, maar elhamdoelilah heb ik dat maar die ene keer gehad, sindsdien gelukkig niet meer, ik heb wel het probleem dat ik bloos :moe: Ik denk dat het gewoon tussen je oren zit, je moet het proberen uit je hoofd te zetten, en er koel over te denken/doen ;) :kus: Gair Insha Allah :kus:

ladynador
08-09-2006, 22:51
Ik denk dat je beter met je probleem naar een huisarts kan gaan.

Nadordame
08-09-2006, 22:54
jahh gewoon naar zo een islamitche vrouw gaane n ze gaat je helpen snap je wat ik bedoel

zamilaa
20-09-2006, 22:46
ik heb dat als ik me erg druk maak of heel erg aan het haasten of stressig ben.. dan zie ik dat mijn handen een beetje trillen.. iedereen heeft zijn zwakke punt of onzekerheden... negeren gewoon en probeer van de rest niets aan te trekken want die zullen ook wel iets hebben waar ze mee zitten... of anders even gas teug nemen, vind ik bij mezelf altijd wel werken want dan relax je even...:) gair inschaellah