Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje aan de Heren!

Fruitje
26-06-2003, 00:45

Wat vinden jullie van make-up? Wanneer is het teveel en waar ligt dus de grens? Of zijn jullie misschien helemaal tegen mauke-up? Ik vroeg het me ff af :p

s_soumaya18
26-06-2003, 00:49
ahahaahhahahh goedzo temsamni hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :goedzo:

Fruitje
26-06-2003, 00:49
Origineel gepost door temsamni Teveel is het altijd! :) Wat is voor jou teveel,... eens kijken of je verstand hebt van make-up :p

Fruitje
26-06-2003, 00:55
Origineel gepost door temsamni Weet je wat! Ik plaats die zin op een andere manier! En kijk of jij wel verstand HEBT! Het is altijd teveel! :) De zin snapte ik al :rolleyes:

Heiba
26-06-2003, 00:59

Ik ben dan wel geen heer... Maar ik vind dat make-up subtiel moet blijven, de nadruk moet niet op de make-up liggen, het accent moet liggen op je gezicht en het moet de minder mooie dingen in je gezicht weg doen vallen, en de mooie dingen in het gezicht accentueren!

dawudd
26-06-2003, 01:01
ik vind licht make-up met een passende oogschaduw bij meiden wel leuk..

sallywoman
26-06-2003, 01:58
Volgens mij ben ik een van de weinige meiden die make-me up vreselijk vind naturel is het mooiste.Ik vind sommige bruiden tijdens de zjena ook net chinese poppen lijken. :giechel: :zwaai:

dawudd
26-06-2003, 02:06
Origineel gepost door sallywoman Volgens mij ben ik een van de weinige meiden die make-me up vreselijk vind naturel is het mooiste.Ik vind sommige bruiden tijdens de zjena ook net chinese poppen lijken. :giechel: :zwaai: op een oudere leeftijd make-up vind ik wel goed maar op jongere leeftijd zonder make up meiden lijken meer aantrekkelijker dan met make-up.

Brownsugar
26-06-2003, 02:50
ik vind mascara en lipgloss wel voldoende voor gewoon buiten (dus geen bruiloft, feest etc.)tenzij je geen gave huid hebt of te blank bent dan mag je wel wat rouge of zo gebruiken.

Oem_Lena
26-06-2003, 03:47
Origineel gepost door sallywoman Volgens mij ben ik een van de weinige meiden die make-me up vreselijk vind naturel is het mooiste.Ik vind sommige bruiden tijdens de zjena ook net chinese poppen lijken. :giechel: :zwaai: me to, ik gebruik nooit make-up alleen khol

mobo24
26-06-2003, 09:50
Een beetje make up is wel mooi alhoewel the naturel look doet pas echt!!

FATOUSHA
26-06-2003, 09:58
Origineel gepost door mobo24 Een beetje make up is wel mooi alhoewel the naturel look doet pas echt!! mooie spieren zeg :o :)

moussystyles
26-06-2003, 10:12
Een vrouw is pa echt mooi als ze er leuk uitziet zonder make-up en als je dan een keertje uit eten gaat of zo en ze maakt zich lichtjes op dan vindt ik het ok Tja is eigenlijk best wel een moeilijke vraag wat is de grens???? Als het er niet meer uitziet.... Wanneer is dat???? Make up dient er dus voor om je mooier te maken ik denk dat in deze definitie het antwoord ligt, zodra je dus zelf lelijk bent en je wilt jezelf mooi gaan maken dan ligt de grens al nabij of als je mooi bent en je maakt jezelf lelijk door make-up dan is de grens duidelijk overschreden.... ;)