Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden dit....en dat....

Pagina's : [1] 2

SaraZena
20-06-2002, 17:00

Dag lieve mensen Ik ben de laatste tijd niet vaak meer op yasmina. Maar als ik dan een keer hier kom kijken, dan lees ik allemaal dingen, waarvan ik denk: Hebben jullie echt niets anders om je druk om te maken??? Ik bedoel, wat kan jou het schelen of fatima of laila in een strakke broek rond huppelt? Zolang jij het maar niet doet! Echt waar, als ik dan naar de topics kijk, dan kom ik alleen dit soort onderwerpen tegen: Marokkaanse meiden die een vriend hebben. Marokkaanse meiden zijn sletjes. Marokkaanse meiden dragen te strakke kleren. Marokkaanse meiden die met negers of een kaaskop omgaan. Hallooooooooo??????? Waarom zo negatief over de marokkaanse meiden? Kunnen jullie niet één keer, ook positieve dingen hier schrijven over de Marokkaanse meiden? Groetjes sabrin

DintelOx
20-06-2002, 17:02
I LOVEE THE MAROCAIN GIRLSSSSS................ ZOOO GOED..........

igzeneej
20-06-2002, 17:03
ik hoor het vaker over jongens !!! ...Meid als je het niet gelooft kijk je terug naar alle topics !!!

DintelOx
20-06-2002, 17:08
JONGNES ZIJN KLOTZAKKEN BEDOEL JE DAT HAHAAH

Widad
20-06-2002, 18:10

Woullah sabrinat jij hebt groot gelijk.. de marokkaanse meisjes worden hier echt verkracht door zowel meiden als jongens...... Maar heb daar echt skit aan... ik ga lekker mijn eigen gangetje.... en lekker van het leven genieten :)

Moonshine
20-06-2002, 18:52
Mijn dag was vandaag gewoon goed.....ik wou effe online komen....effe reactie geven etc...maar ineens zie ik die topic van OMAR...NOU DAT HEEFT GOED MIJN DAG VERPEST IK BEN NU ECHT BOOS.........LET VERD*OMME EEN KEER OPJEZELF ALLEMAAL.........(voor diegene die altijd commentaar klaar hebben liggen over marokkaanse meiden en jongens.....) .......ik snap ze echt niet worden ze niet moe...van al dat gezeik :confused: ... BYE BYE MOONTJE

JustAgirl
20-06-2002, 18:59
Origineel gepost door Moonshine Mijn dag was vandaag gewoon goed.....ik wou effe online komen....effe reactie geven etc...maar ineens zie ik die topic van OMAR...NOU DAT HEEFT GOED MIJN DAG VERPEST IK BEN NU ECHT BOOS.........LET VERD*OMME EEN KEER OPJEZELF ALLEMAAL.........(voor diegene die altijd commentaar klaar hebben liggen over marokkaanse meiden en jongens.....) .......ik snap ze echt niet worden ze niet moe...van al dat gezeik :confused: ... BYE BYE MOONTJE Ach meid, maak je niet druk...laat hem (Omar of hoe hij ook mag heten), z'n gang gaan...we weten toch wel beter, ik bedoel de enige tegen we moeten gaan verantwoorden is Allah Swt, en NIET tegen een onwetend jochie(s), die denken het goed te weten..Nottttttt!! :) Groetjes, Just A girl

Widad
20-06-2002, 19:09
Weet je meid ik heb het al opgeven betreft verdedigen ... Laat ze maar oordelen enz... die hebben niks te doen. En ik laat me leven echt niet door hun verpesten... En weet je wat nou is.. ik woon in Rotterdam en kom echt zelden zulke meisjes tegen..... Duzzz zo overdreven zijn ze ook alweer niet.. Duss meiden laat ze maar LEKKER roddelen ----> me 3andhoum may dirou dus ghalihoum hadrou ta meloe!!!!

lynamina
21-06-2002, 09:13
HEY HEY HEY OMARTJE back off!!! Moonshine, widad, just a girl IK SLUIT ME AAN BIJ JULLIE! Kom op Omar GET A LIFE PLEEEEEEEAAAAAAAAAAZZZZZZZE!!! Ik heb t derstraks geschreven: GA DAN NAAR U NSARA EN LAAT DAN ALLE MAROKKAANSE MEIDEN MET RUST OK??? Ik weet in ieder geval da jij HELEMAAL geen greintje respect heeft voor je ras zeker als ik je zo bezig zie! KOM OP Is er dan NIKS GOED IN JOUW OGEN???

MiSsMaRrAkChIa
21-06-2002, 17:16
Origineel gepost door sabrinat Dag lieve mensen Ik ben de laatste tijd niet vaak meer op yasmina. Maar als ik dan een keer hier kom kijken, dan lees ik allemaal dingen, waarvan ik denk: Hebben jullie echt niets anders om je druk om te maken??? Ik bedoel, wat kan jou het schelen of fatima of laila in een strakke broek rond huppelt? Zolang jij het maar niet doet! Echt waar, als ik dan naar de topics kijk, dan kom ik alleen dit soort onderwerpen tegen: Marokkaanse meiden die een vriend hebben. Marokkaanse meiden zijn sletjes. Marokkaanse meiden dragen te strakke kleren. Marokkaanse meiden die met negers of een kaaskop omgaan. Hallooooooooo??????? Waarom zo negatief over de marokkaanse meiden? Kunnen jullie niet één keer, ook positieve dingen hier schrijven over de Marokkaanse meiden? Groetjes sabrin ] uhmmm jah ergens heb je wel geliijk ja :D

SaraZena
21-06-2002, 19:02
Origineel gepost door MiSsMaRrAkChIa ] uhmmm jah ergens heb je wel geliijk ja :D hoe bedoel je ergens???

Hanaetje
21-06-2002, 23:19
Mensen zijn wel te zeveren op andere hun fouten , maar zelf hebben ze er ... Mensen moet eerst naar hun eigen kijken en dan naar andere dan kun je zeveren en zeveren op ander hun fouten MAAR NIET ALS JE ZELF FOUTEN HEBT dan ben je gewoon een dikke HYPROCRIET !!..... En ik ben dat dus KOTSBEU!! van meisje dit en jongens dat... EN DAN???...wat maakt dat nu uit hoe jongens of meisjes gedragen het is toch hun LEVEN niet de jouwe !!..... Hanaetje

Widad
21-06-2002, 23:46
Origineel gepost door el moechoe welke film????? hoeveel oscars heb je voor die verkrachte film gehad... haha....ik pest je alleen rajaouia... ciao Jij moet het toch weten!!!! Jij hebt notabene deze film geproduceert...... rajaouia :confused: Thalla Widadje actrice van het jaar 2002

Widad
22-06-2002, 00:28
Origineel gepost door el moechoe je moet weten dat raja op nr 1 staat wac stelt niets voor in casa..... nu het nog kan zou ik je liever als rajaouia gaan identificeren.... :D Widad heft niks te maken met voetbal... Ik ben een meisje genaamd Widad.. Maar jij bent echt niet de eerste die dat denkt..... thalla

SaraZena
23-06-2002, 19:30

Origineel gepost door elmarocani positieve dingen over marokkaanse meiden??? ik wil het graaaaaaaag doen maar weet echt niet wat!!!!!!!????? er is niks positief over meiden!! :zwaai: :zwaai: duidelijk!!! Dit zegt meer over jou...

Pagina's : [1] 2