Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welke waterproof mascara blijft echt zitten?

Briss
08-09-2006, 10:47

Weet iemand welke waterproof mascara echt elke regen zwem en huibui blijft zitten?

sallywoman
08-09-2006, 10:53
Weet iemand welke waterproof mascara echt elke regen zwem en huibui blijft zitten?Volume Flash waterproof van rimmel london donkerblauwe verpakking:goedzo:

Briss
08-09-2006, 11:31
Zal die volume flash eens gaan bekijken bij de drogist. Verven kan ook,maar van mascara worden de wimpers toch wat voller vind ik. Ze zijn wel zwart,hoeven in principe niet gekleurd te worden. Stond pas bij de hema,en hoorde 2 meisjes praten over de mascara die ze gebruikte,die gaf dus echt NIET af zei ze,ze kon zelfs in haar ogen wrijven,en het bleef zitten. Maar ik weet dus niet welke het is,haha

AdOrable_
08-09-2006, 13:50
die van maybelline Volum Xpress blijft echt goed zitten, Alleen wat ik haat van waterproof mascara , je krijgt het er zo moelijk af!

asmae_tetouani
08-09-2006, 14:52

die van lancome.. maar je moet het niet dagelijks gebruiken hoor.. anders heb je over een half jaar geen wimpers meer over.. ik gebruik het alleen als ik ga zwemmen ofzo

Lady_20
08-09-2006, 15:38
Rimmel 100% waterproof, ik gebruik hm al jaren ;)

Briss
08-09-2006, 16:47
Oke,rimmel heb je dus uit ervaring? En waar verwijder je het mee?

moslima18
09-09-2006, 21:02
Oke,rimmel heb je dus uit ervaring? En waar verwijder je het mee? ik zelf gebruik ok waterproef maar het is een en ander ramp, als je je gezicht gaat wassen dan pakken ze allemaal aan elkaar, en als je ze uit elkaar probeert te krijgen dan vallen er ok nog een eens een paar uit. en me wimpers zijn ok korter geworden alsof ze gebroken zijn ofzo en ik hoor dat ok van veel andere dat waterproof echt niet goed is voor je wimpers gewoon zonder waterproof gebruiken dat is echt gewoon de beste voor je wimpers ik had eerst altijd gewoon van die goedkope van de kruidvat die was gewoon ideaal. ik dacht ik gebruik eens een dure van loreal waterproof had ik niet aan moeten beginnen

Briss
09-09-2006, 21:53
Goedkope waterproof mascara van de kruidvat? Welk merk dan? Bleef dat wel goed zitten,als het nat werd?

sallywoman
09-09-2006, 22:13
Rimmel 100% waterproof, ik gebruik hm al jaren ;)Zoals ik al zij ja rimmel ;) Maar eraf halen blijft inderdaad een ramp:maf2:

Briss
11-09-2006, 14:54
Ik heb de mascara van Rimmel uiteindelijk gekocht,met een remover op oliebasis erbij,zodat je het makkelijker kan verwijderen. Meiden allemaal heel erg bedankt voor de tips hoor.

PrinceSsnoen
11-09-2006, 15:30
Als je waterproof mascara gebruikt gebruikt dan babyolie om het eraf te halen gaat er zo af :o

PrinceSsnoen
11-09-2006, 15:33
owja :hihi: ik gebruikte altijd volume mascara van maybeline die licht blauwe blijft bij alles zitten met zwemmen ook maar na een tijd gaat dat er toch ook af door het cloor in het water maar ik denk dat daar geen enkele mascara tegen bestand is