Bekijk originele versie : Ik wil niet het heilig meisje spelen, maar
STOP MET TE KIJKEN NAAR HET LEKKER KONTJE VAN DIE ENE GAST DIE IN HET STAD HEBT GEZIEN, STOP MET TE KIJKEN NAAR DIE ENE LEKKERE MEID DIE IN DE BUSHALTE HEBT ZIEN STAAN!!!!!!!!!!
Mensen leven van zo'n dingen, I don't get that....Denk aan Allah in RUIME TIJDEN en Allah zal aan je denken in SLECHTE TIJDEN!!!!!!!!
IK WORD ER ECHT GEK VAN, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :boos: :boos: :boos:
Safi, dat moest er ff uit
salimma19
26-06-2003, 00:12
Meid doe wat jou het beste lijkt......je ligt later alleen in je graf en niet met die geile honden. Remember..........wat je zaait zul je ook oogsten. Maak je niet te druk om anderen anders vrees ik dat je in een gesticht beland. Kijk maar naar die gestoorde temsamni :jammer:
Eaz up smokey...
Kijk gewoon de andere kant op, en je zal er geen last van hebben...
Vervelend voor je dat het je zo irriteerd.
Origineel gepost door salimma19
Meid doe wat jou het beste lijkt......je ligt later alleen in je graf en niet met die geile honden. Remember..........wat je zaait zul je ook oogsten. Maak je niet te druk om anderen anders vrees ik dat je in een gesticht beland. Kijk maar naar die gestoorde temsamni :jammer:
Net wat ik dacht ;)
Wat doe je als je zelf het slachtoffer ervan bent???
:boos: :boos:
SweetLady
26-06-2003, 00:14
Origineel gepost door temsamni
Ik word ook gek van al die lekkere vrouwenkontjes! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :boos: :boos: :boos:
:hihi:
Origineel gepost door Liloesh
Wat doe je als je zelf het slachtoffer ervan bent???
:boos: :boos:
Je minder aantrekkelijk laten lijken,...
ik weet,.. zelfs dan ge.ilen ze op je.... :rolleyes:
Meid, ik draag een hoofddoek, draag de gepaste kleding. Ik loop er neit bij alsof mijn kon.t kauwgom kauwt. Dus aan mij zal het niet liggen
Meid, ik draag een hoofddoek, draag de gepaste kleding. Ik loop er neit bij alsof mijn kon.t kauwgom kauwt. Dus aan mij zal het niet liggen
;)
Ewa ja,... mannen zijn nu eenmaal hopeloze wezens!
salimma19
26-06-2003, 00:32
In Saoedi Arabie gaan vrouwen helemaal gesluierd. HELEMAAL, en toch worden ze lastig gevallen. zo zie je maar weer :rolleyes:
s_soumaya18
26-06-2003, 00:34
wajow die is gooooed wahahahahahhah
:hihi:
:haha: :haha:
deze is goed.
Hahahahahaha!
STOP MET TE KIJKEN NAAR HET LEKKER KONTJE VAN DIE ENE GAST DIE IN HET STAD HEBT GEZIEN, STOP MET TE KIJKEN NAAR DIE ENE LEKKERE MEID DIE IN DE BUSHALTE HEBT ZIEN STAAN!!!!!!!!!!
Mensen leven van zo'n dingen, I don't get that....Denk aan Allah in RUIME TIJDEN en Allah zal aan je denken in SLECHTE TIJDEN!!!!!!!!
IK WORD ER ECHT GEK VAN, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :boos: :boos: :boos:
Safi, dat moest er ff uit
He, meid als je niet met je offside kontje en half blote borsten naar buiten komt niemand zou je lastig vallen,sommige meiden komen perse met strakke kleden buiten om jongen aandacht te trekken..
dus, het ligt aan de meiden hoe ze gaan gedragen niet aan de arm en onschuldige jongen :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.