Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haren laten knippen...

SweetRose
25-06-2003, 23:40

Kheb vrijdag na zovele maanden eindelijk arabie nog es een trouwfeest..jullie wete ni hoe blij k ben :melig:...nou ik ga vrijdagmiddag samen met mijn zus naar de kapper en daar wil ik mijn lange haren laten knippen...maar kweet ni hoe:maf:... kwil het ni kort want ik heb al zo lang zitte sparen..kzou graag dat ze dat ni recht knippen maar zodat het in en punt naar beneden komt snap je? ...euhm..zeg maar een omgekeerde piramide ofzo :D mensen begin nou ni over haren die ni los mogen en zo :rolleyes: Want buiten gelegenheden doe ik mijn haren nooit los..Alleen op feesten (zonder mannen tuurlijk) mag ik dat van mijn lieve mama :D

Liloesh
25-06-2003, 23:51
Wel gefeliciteerd zintje...Het zal zeker leuk worden hé :D wel ik zou de kapper binnen stappen, en wat op dat moment je binnen schiet gewoon doen!! :ego: btw: How ya doin?

salimma19
25-06-2003, 23:53
ik raad je aan een V in je haar te knippen......das inderdaad zo'n omgekeerde piramide. Dat word een V genoemt.........je ziet het aan de vorm van die letter. Maaaaaaaarrrrrrrrr let wel, das alleen mooi als je steil haar hebt.......tenminste dat vind ik. Succes. ps. ik had ook lang haar....tot mijn billen maar ik heb het een maandje trug geknipt tot net over mijn schouders. DOM DOM DOM maar het is wel mooi geworden :zwaai:

SAMMYGIRL
25-06-2003, 23:54
je bedoelt in laagjes

SweetRose
25-06-2003, 23:56

Origineel gepost door Liloesh Wel gefeliciteerd zintje...Het zal zeker leuk worden hé :D wel ik zou de kapper binnen stappen, en wat op dat moment je binnen schiet gewoon doen!! :ego: btw: How ya doin? wat als ik ineens denk :eek: ik wil het kaal...:D:hihi: hahahah :maf2: Origineel gepost door salimma19 ik raad je aan een V in je haar te knippen......das inderdaad zo'n omgekeerde piramide. Dat word een V genoemt.........je ziet het aan de vorm van die letter. Maaaaaaaarrrrrrrrr let wel, das alleen mooi als je steil haar hebt.......tenminste dat vind ik. Succes. ps. ik had ook lang haar....tot mijn billen maar ik heb het een maandje trug geknipt tot net over mijn schouders. DOM DOM DOM maar het is wel mooi geworden :zwaai: Awel ja da bedoelde ik..die V dingen :melig: Kzal da denk late doen..das het beste voor m'n haren :bril:

Secret_Eyes
25-06-2003, 23:58
ben jij dat op die foto zin 'n midar?

Liloesh
26-06-2003, 00:00
Als je kaal wil, dan raad ik je aan om een schaaltje aan te doen :D

Sfenza
26-06-2003, 00:03
Ik zou het zoals salima19 zei in een V-vorm knippen...en met heel veel laagjes..veel plezier...ben jij trouwens op de avanter?

Liloesh
26-06-2003, 00:11
Whatever!!! :ego:

SweetRose
26-06-2003, 00:27
Kdenk wel dat ik het zeker in laagjes ga laten doen..allé ja..in die V-vorm zoals salimma zei ;) Khoop dat het mooi gaat worden :hoera: Maar zal ik mijn frou frou ook knippen? :stoned:

Sfenza
26-06-2003, 00:29
frou frou?

Heiba
26-06-2003, 00:51
Ik zou mijn haar in laagjes laten snijden met een scheermes door de kapper dit geeft een heel mooi effect die v ontstaat dan vanzelf! Ik ga ook vrijdag naar de kapper! Ik ga de schaar laten zetten in mijn mooie lange lokken(tot onder mijn ellebogen, zo lang), ik ga zeggen dat ze de dooie punten eraf kunnen knippen en de rest vanaf mijn schouder in laagjes!