Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames...doe de Beauty IQ test

Pagina's : [1] 2

Asri
25-06-2003, 23:33

http://193.79.173.21/rexona/beautyiqtest/index.asp Het zijn maar 10 vragen :p Effe kijken wie hier een echte beuaty is :hihi: -Y-

Soefy
25-06-2003, 23:38
euh niet ik :D Jouw Beauty IQ is: 129 :nerd: Smart beauty :wijs: Jij kent de fijne kneepjes van het beautyvak, jou kun je bijna niets wijsmaken! Vaseline op je voorhoofd smeren :eek: tijdens het verven van je haar om verfvlekken op je huid te voorkomen? Been there. Je broek invriezen om die kauwgomvlek te verwijderen? Done that :wat?!:. Alleen: je bent er nog niet! Gebruik je achtergrondkennis om je eigen oplossingen te creëren :maf:. Bedenk zelf eens een handige beautytip tegen vet haar, droge lippen of breekbare nagels :stoned:. Dan kun je je écht onder de allerslimste beauty’s van deze aarde scharen! :o

salimma19
25-06-2003, 23:41
Jouw Beauty IQ is: 117 Busy beauty Je hebt het ongetwijfeld in je, maar... het komt er niet uit! Te druk, geen puf? Je spaart juist tijd als je alle trucs onder de knie hebt! Doe eens wat huiswerk. Let op slimme trucs van vriendinnen en vraag naar grootmoeders schoonheidstips bij je oma, (oud)tante of misschien wel je moeder. Je zal verbaasd zijn over je mogelijkheden. Zo word je niet alleen slimmer, maar ook nog mooier! Nou hier moet ik echt wat aan doen........of om heel eerlijk te zijn I DON'T CARE wel leuk dat je het plaatst Asri

Sel
25-06-2003, 23:47
Jouw Beauty IQ is: 123 Smart beauty Jij kent de fijne kneepjes van het beautyvak, jou kun je bijna niets wijsmaken! Vaseline op je voorhoofd smeren tijdens het verven van je haar om verfvlekken op je huid te voorkomen? Been there. Je broek invriezen om die kauwgomvlek te verwijderen? Done that. Alleen: je bent er nog niet! Gebruik je achtergrondkennis om je eigen oplossingen te creëren. Bedenk zelf eens een handige beautytip tegen vet haar, droge lippen of breekbare nagels. Dan kun je je écht onder de allerslimste beauty’s van deze aarde scharen! dus yeeee -x- sel

Sel
25-06-2003, 23:48

soufy heeft 6 hoger als mij maar boeie, ik voel me nog een beauty queen :p -x- sel

Asri
25-06-2003, 23:52
Jouw Beauty IQ is: 99 Natural beauty Sommige mensen zien je als een regelrechte beautyramp, maar je bent eerder een uniek individu met een heel persoonlijke en natuurlijke stijl. Je vind klussen aan je uiterlijk pure tijdsverspilling gebruikt je creativiteit liever voor andere dingen. Als dat betekent dat je een keer een bad hair day hebt, dan ben je bereid dat op de koop toe te nemen. En daarmee toon je ook meteen je ontwapenende charme, je natuurlijke schoonheid en je menselijke kant. Ik heb ff voor de grap meegedaan :hihi: -Y-

Chatefemqemamu
25-06-2003, 23:55
135 :wijs:

Asri
25-06-2003, 23:57
Origineel gepost door Chatefemqemamu 135 :wijs: Ahum... :p Waar is de tekst? :D -Y-

SweetLady
25-06-2003, 23:58
126 :p

nour_el_3oejoen
25-06-2003, 23:58
Jouw Beauty IQ is: 129 Smart beauty Jij kent de fijne kneepjes van het beautyvak, jou kun je bijna niets wijsmaken! Vaseline op je voorhoofd smeren tijdens het verven van je haar om verfvlekken op je huid te voorkomen? Been there. Je broek invriezen om die kauwgomvlek te verwijderen? Done that. Alleen: je bent er nog niet! Gebruik je achtergrondkennis om je eigen oplossingen te creëren. Bedenk zelf eens een handige beautytip tegen vet haar, droge lippen of breekbare nagels. Dan kun je je écht onder de allerslimste beauty’s van deze aarde scharen "k hoop dat het genoeg is....:D

Fruitje
25-06-2003, 23:59
Jouw Beauty IQ is: 135 Smart beauty Jij kent de fijne kneepjes van het beautyvak, jou kun je bijna niets wijsmaken! Vaseline op je voorhoofd smeren tijdens het verven van je haar om verfvlekken op je huid te voorkomen? Been there. Je broek invriezen om die kauwgomvlek te verwijderen? Done that. Alleen: je bent er nog niet! Gebruik je achtergrondkennis om je eigen oplossingen te creëren. Bedenk zelf eens een handige beautytip tegen vet haar, droge lippen of breekbare nagels. Dan kun je je écht onder de allerslimste beauty’s van deze aarde scharen! ;)

casawia16
26-06-2003, 01:08
Jouw Beauty IQ is: 102 Busy beauty Je hebt het ongetwijfeld in je, maar... het komt er niet uit! Te druk, geen puf? Je spaart juist tijd als je alle trucs onder de knie hebt! Doe eens wat huiswerk. Let op slimme trucs van vriendinnen en vraag naar grootmoeders schoonheidstips bij je oma, (oud)tante of misschien wel je moeder. Je zal verbaasd zijn over je mogelijkheden. Zo word je niet alleen slimmer, maar ook nog mooier! klopt zeker :) Casy

naisha
26-06-2003, 01:18
Jouw Beauty IQ is: 117 Busy beauty Je hebt het ongetwijfeld in je, maar... het komt er niet uit! Te druk, geen puf? Je spaart juist tijd als je alle trucs onder de knie hebt! Doe eens wat huiswerk. Let op slimme trucs van vriendinnen en vraag naar grootmoeders schoonheidstips bij je oma, (oud)tante of misschien wel je moeder. Je zal verbaasd zijn over je mogelijkheden. Zo word je niet alleen slimmer, maar ook nog mooier!

rif_ridster
26-06-2003, 01:20
Jouw Beauty IQ is: 117 Busy beauty Je hebt het ongetwijfeld in je, maar... het komt er niet uit! Te druk, geen puf? Je spaart juist tijd als je alle trucs onder de knie hebt! Doe eens wat huiswerk. Let op slimme trucs van vriendinnen en vraag naar grootmoeders schoonheidstips bij je oma, (oud)tante of misschien wel je moeder. Je zal verbaasd zijn over je mogelijkheden. Zo word je niet alleen slimmer, maar ook nog mooier! Dé ultieme tip: Rexona Crystal Je kent ze vast wel, die vervelende deostrepen die na het gebruik van een anti-transpirant deodorant zichtbaar zijn op je kleding. Zeker op een donkere outfit geen fraai gezicht! De nieuwe Rexona Crystal anti-transpirant deo biedt je de oplossing. Want door de toevoeging van Clearex ™, werkt deze deo optimaal tegen witte strepen. Dus voor een streeploze outfit kies je Rexona Crystal! kan het ook niet helpen ben maar pas 15 jaartjes oud!! ik ontdenk pas de mascara komen zij met thee en panty wat d8 je dan van gewoon een braka dragen...o ja was geen optie...$!@%$

Miss_Glitter
26-06-2003, 01:23

Origineel gepost door lailaelhanti 126 :p me too :zwaai:

Pagina's : [1] 2