Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat ik net zag niet te filmen.

nomedia
25-06-2003, 22:48

Ik keek net uit het raam zie ik toevallig de buurman fileparkeren(probeert hij althans) opeens knalt hij gewoon achteruit tegen mijn auto aan en dan gaat ie vervolgens weer even vooruit en dan weer bam achteruit schuift hij mijn auto verder naar achteren. Dus ik dacht ik zeg niks komt ie ineens uit zijn auto kijkt ie stiekem naar mijn voorste bumper en gaat lekker naar binnen. Jullie begrijpen wel dat ik woedend was en ik ging dus een kijkje nemen en ja hoor heel mijn kenteken beschadigd. Vanuit mijn tuin heb ik dus tegen mijn buurman gezegd of hij de volgende keer gewoon kan vragen of ik de auto iets naar achteren kan rijden zonder er tegen aan te knallen. Probeert hij ook nog hard te ontkennen dat hij er niks van gemerkt heeft. Wat zouden jullie doen in zo'n situatie ik bedoel stel je eens voor dat ik het gedaan had dan stond de politie binnen 2 tellen aan de deur en vervolgens in de krant op de voorpagina. Ik ben eigenlijk nog steeds woedend. Het liefst zou ik graag :auw: :stomp: dit willen doen. :kwaad:

an3sdej
25-06-2003, 23:05
Je woede is begrijpelijk, goh wat een hufter. Maar als je geen getuigen hebt of 'laksporen' begin je niets tegen die man.

Heiba
25-06-2003, 23:08
Daar schiet je niks mee op. Het beste wat je kan doen is je niet aanvallend nog verdedigen, op te stellen. En voor te stellen hoe jullie kunnen kijken dit het beste samen op te lossen.

nomedia
25-06-2003, 23:10
Origineel gepost door an3sdej Je woede is begrijpelijk, goh wat een hufter. Maar als je geen getuigen hebt of 'laksporen' begin je niets tegen die man. Ik heb wel laksporen maar ik wil gewoon geen problemen omdat het buren zijn. Maar het ergste vind ik dat hij gewoon ontkent dat hij er tegen aan heeft gereden. :kwaad: Kijk ik weet zeker als ik het had gedaan dan was het gelijk sireners :kwaad:

nomedia
25-06-2003, 23:32

Origineel gepost door Koh Weet je wat ik zou doen? Ik zou mijn honkbalknuppeltje/hamer pakken en de auto van de buurman es ff flink verbouwen. PUNT. Eerder hem :D

nomedia
25-06-2003, 23:44
Origineel gepost door Koh neeee dat gaat te ver vind ik. dan voel je je altijd schuldig denk ik Schuldig?wat is dat :D

redcat
30-06-2003, 22:20
Wat een *** zeg!!! Weet je wat ook leuk is? Van die gootsteenontstopper op zijn auto gooien. (Als het regent dan he) WEG autolak...... :zwaai:

Rajaa
30-06-2003, 22:55
Origineel gepost door an3sdej Je woede is begrijpelijk, goh wat een hufter. Maar als je geen getuigen hebt of 'laksporen' begin je niets tegen die man. Ja idd, je had beter naar buiten kunnen snellen toen het gebeurde nomedia! Nu, kun je niet aanbieden het 'onderhands' op te lossen?

chimenne
30-06-2003, 23:05
hahahahahah , sorry ik moest echt lachen maar ook de manier hoe je het verteld, maarre dat kan ie niet maken hoor , je zegt dat hij het ontkent kan je hem dan niet met het lak confronteren. dan zal hij wel met een mond vol tanden staan

manou
11-07-2003, 01:14
als je een broer of broertje hebt laat hem even langs zijn auto lopen met een schroevendraaier of eem mes of wat dan ook een een paar diepe krassen maken maar wel ongemerkt anders heeft het geen nut of doe het zelf als je wel lef hebt (dit is niet verkeerd bedoelt hoor)