Bekijk originele versie : Wie of wie kan een antwoord geven op deze vraag
cj_tetuani
25-06-2003, 22:24
Wat maakt dat ene persoon blij is met z'n leven en de andere niet?
sweet_karima
25-06-2003, 22:28
dat is echt een moeilijke vraag, waar ik helaas geen antwoord op weet...
en als ik kon dan zorgde ik ervoor dat echt iedereen gelukkig was in deze wereld want het is echt oneerlijk soms....
Bousa Kbira
KaRiMaKe
Chatefemqemamu
25-06-2003, 22:30
Origineel gepost door cj_tetuani
de ene is een aansteller en de andere niet. punt.
Classy.Lady
25-06-2003, 22:30
Heeft te maken denk ik met wat het leven de een heeft gegeven en weer de ander heeft gegeven...En daarnaast vooral wie hij of zij is...
Hoe ga je met dingen om in het leven?Dat is het voornamelijk denk ik..
Wa Allahoe3allam
Shahinez
25-06-2003, 22:31
Niet iedereen is tevreden met wat zij/hij heeft ... ik zeg altijd hamdoelilah, ook al ben ik niet 100% gelukkig, ik zeg gewoon hamdoelilah omdat het slechter kon zijn met mij
cj_tetuani
25-06-2003, 22:31
Wie zegt dat ik ongelukkig ben?
het is een algemeen vraag hoor
Omdat de een Allah(swt) dankbaar is voor zijn leven, ondanks alle tegenslagen. En de andere wil alsmaar meer wil, zonder geen enkele keer zijn God ervoor te bedanken.
Een arme boer met maar een hongerig loontje kan ontzettend blij zijn met zijn leven in vergelijking met een rijke landeigenaar die zo ongelukkig is als maar zijn kan.
Het leven is een geschenk, koester het dan ook.
SaraZena
25-06-2003, 22:35
Origineel gepost door Shahinez
Niet iedereen is tevreden met wat zij/hij heeft ... ik zeg altijd hamdoelilah, ook al ben ik niet 100% gelukkig, ik zeg gewoon hamdoelilah omdat het slechter kon zijn met mij
:goedzo: :goedzo:
Wael_Beni_Saidi
26-06-2003, 14:00
Origineel gepost door Fous
Omdat de een Allah(swt) dankbaar is voor zijn leven, ondanks alle tegenslagen. En de andere wil alsmaar meer wil, zonder geen enkele keer zijn God ervoor te bedanken.
Een arme boer met maar een hongerig loontje kan ontzettend blij zijn met zijn leven in vergelijking met een rijke landeigenaar die zo ongelukkig is als maar zijn kan.
Het leven is een geschenk, koester het dan ook.
:goedzo: :goedzo: :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.