Bekijk originele versie : "Kleren" ze worden steeds strakker!!
Ehlaan en Sehlaan,
Kijk, ik wil echt niet zeggen dat ik heilige maria ben ofzo maar laatst zag ik wel een paar marokkaanse meiden die wel heel weinig aan hadden en het kan echt niet strak genoeg voor sommige meiden???
'K snap da niet meer hoor??
Laters.....
alhoceima
20-06-2002, 16:44
De Profeet zei:
"Twee soorten (mensen) die ik tot nu toe nog niet gezien heb, zullen naar de hel verwezen worden; mensen die zwepen vasthouden als koeienstaarten, en de mensen daarmee slaan, vrouwen die gekleed zijn maar nog steeds naakt (hun kleren zijn of te strak of te dun) en die zwalkend over straat lopen met hoofden die op kamelenbulten lijken. Zij zullen niet in de hemel komen noch de geur daarvan ruiken terwijl de geur daarvan op zo'n lange afstand te ruiken is."
Overgeleverd door: Moslim
Dit is een pagina van de Nederlandse Non-Profit Onafhankelijke Islamitische web portaal WALIDIN.com
SaraZena
20-06-2002, 16:46
Waar maak jij je nou druk om???
Hindaatje
20-06-2002, 16:56
sommige mensen vinden dat nu eenmaal mooi...duzzzzzz who am i to judge about it???
schijt aan hun
branden zullen ze in de hel
so rustig aan
ik ben geen allah maar denk jij soms dat ze naar de hemel gaan
MiSsMaRrAkChIa
20-06-2002, 22:10
iedereen moet zelf weten wat ie aan doet
als hij/zij zich daar lekker in voelt moeten ze het maar aandoen
loubna170
20-06-2002, 22:49
DAN HEB JIJ EEN F.U.C.K.I.N.G. PROBLEEM!!!!!!!!!!!!
Pinokkio
20-06-2002, 23:07
hahahahahah
Er zijn sommige meiden die van top tot teen bedekt zijn,maar onder tussen laten ze zich eigen nakken etc.Kleding zegt niks over een persoon.
Oordeel niet te snel ,want voordat je het weet heb jij je eigen ook al veroordeelt.
ciao
Sarahsalima
20-06-2002, 23:44
Waarom zijn er altijd weer mensen die bepaalde forums verzieken?
Als Tombraider zich afvraagt waarom, sommige meiden er zo bij lopen, dan mag ze toch.
Dan hoeven jullie toch niet steeds reacties te geven , "van dat ze zelf mogen weten en dat ze zich er niet mee moet bemoeien"
Dan moeten jullie je ook niet mee bemoeien met de gedachte van tombraider.
latersss
Pinokkio
21-06-2002, 01:26
Je zegt het zelf FORUMSSSSSSSSSS daar mag iedereen zijn mening geven.Zij heeft een mening over strakke kleding en mijn mening is laat ze(zo denken er meer)
Mensen zo als jij verzieken de forums zodra iemand iets typt dan is het altijd laat haar ,waar bemoeien jullie mee.
Actie verwacht dan ook een reactie!!!!!!!
Dikke toez voor jou sarah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.