Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een zwart gat!!!

Secret_Eyes
25-06-2003, 21:58

een zwart gat!!! Een zwart gat, diep en smal wachtend op een bewoner. Alleen, naakt, gewikkeld in een witte doek word je langzaam in het gat neergelegd,hulpeloos, eenzaam, Zand word over je heen gegooid, het word steeds donkerder, je hoort de laatste voetstappen weggaan, je bent nu alleen, niemand die je kan helpen, niemand die kan horen! Waar zijn de mensen voor wie jij je uitsloofde? weg! Waar zijn je ouders voor wie jij je gebed uitstelde? weg! Waar zijn je vrienden(innen) voor wie jij je tijd met hun bestede aan films en Allah s.w.t vergat? weg! En Allah die jij vergat, is er nog altijd, om jou te belonen of te straffen! Maar je bent nu alleen Spijt! Dat is wat je voelt spijt is nu te laat gekomen, en als en had zijn ook te laat! Waar is je moed gebleven? Waar zijn al die jaren gebleven die jij dacht nog te kunnen meemaken? dacht jij soms te kunnen beslissen over de dood? De DOOD komt onverwachts, het is je vriend, als je volgens de voorschriften van Allah s.w.t en zijn profeet s.a.w.s hebt geleefd het is je vijand, als je niet volgens de voorschriften van Allah s.w.t. en zijn profeet s.a.w.s hebt geleefd!. Is dit wat je wilt? Een zwart huis met jou zwarte daden? Een huis vol afschuwelijke verrassingen! Ik hoop voor je dat je daden net zo wit zijn als het witte doek waarin jij gewikkeld wordt. Denk goed na lieve zuster/ broeder over alles wat je aan het doen bent, is het goed of slecht? Er komt een dag wanneer jij alleen bent met jou koffer van daden, zorg ervoor dat het uitpuilt van de goede daden, dat is je enigste redding van de hel! Denk vooral niet, ach hoofddoek draag ik wel als ik 25 ben, en bidden doe i kwel op m'n 20ste, wat maakt jou er zo zeker van dat je nog zo lang te leven hebt? De dood komt wanneer Allah s.w.t dat wil, en dat kan over een seconde, minuut of uren of dagen zijn! Denk goed na zuster/ broeder, we profiteren van alles wat Allah s.w.t ons heeft gegeven, en doen niks of weinig terug. Denk goed na zuster/ broeder over de dag waarop iedereen voor Allah s.w.t staat!. Denk goed na zuster/ broeder!voor het te laat is en er geen weg TERUG is!

doc25
25-06-2003, 22:16
toen ik zwart gat zag dacht ik dat je het over het boeikaseffect en dat gat in de ozon ging hebben :rolleyes: maar wat je schreef is beter

Secret_Eyes
25-06-2003, 23:18
Origineel gepost door doc25 toen ik zwart gat zag dacht ik dat je het over het boeikaseffect en dat gat in de ozon ging hebben :rolleyes: maar wat je schreef is beter :hihi: Hoe gaat het met jou?

doc25
26-06-2003, 18:22
Origineel gepost door Secret_Eyes :hihi: Hoe gaat het met jou? goed en ik moet zeker ook vragen hoe het met jou gaat ? pffffffffffffffffffff, is goed. En met jou ? :D

Secret_Eyes
26-06-2003, 20:48

Origineel gepost door doc25 goed en ik moet zeker ook vragen hoe het met jou gaat ? pffffffffffffffffffff, is goed. En met jou ? :D :rolleyes:

doc25
26-06-2003, 21:34
Origineel gepost door Secret_Eyes :rolleyes: hahahahaha, dat is mijn smilie ! :D

Bent_Fes
26-06-2003, 21:55
Mooi geschreven sister....... :zwaai:

Bent_Fes
26-06-2003, 21:57
Origineel gepost door doc25 goed en ik moet zeker ook vragen hoe het met jou gaat ? pffffffffffffffffffff, is goed. En met jou ? :D Scheer je weg jij ksssssssssssst............

doc25
27-06-2003, 21:44
Origineel gepost door Bent_Fes Scheer je weg jij ksssssssssssst............ diha fsoeq rasek :rolleyes:

samraxxx
27-06-2003, 23:04
Origineel gepost door Secret_Eyes een zwart gat!!! Een zwart gat, diep en smal wachtend op een bewoner. Alleen, naakt, gewikkeld in een witte doek word je langzaam in het gat neergelegd,hulpeloos, eenzaam, Zand word over je heen gegooid, het word steeds donkerder, je hoort de laatste voetstappen weggaan, je bent nu alleen, niemand die je kan helpen, niemand die kan horen! Waar zijn de mensen voor wie jij je uitsloofde? weg! Waar zijn je ouders voor wie jij je gebed uitstelde? weg! Waar zijn je vrienden(innen) voor wie jij je tijd met hun bestede aan films en Allah s.w.t vergat? weg! En Allah die jij vergat, is er nog altijd, om jou te belonen of te straffen! Maar je bent nu alleen Spijt! Dat is wat je voelt spijt is nu te laat gekomen, en als en had zijn ook te laat! Waar is je moed gebleven? Waar zijn al die jaren gebleven die jij dacht nog te kunnen meemaken? dacht jij soms te kunnen beslissen over de dood? De DOOD komt onverwachts, het is je vriend, als je volgens de voorschriften van Allah s.w.t en zijn profeet s.a.w.s hebt geleefd het is je vijand, als je niet volgens de voorschriften van Allah s.w.t. en zijn profeet s.a.w.s hebt geleefd!. Is dit wat je wilt? Een zwart huis met jou zwarte daden? Een huis vol afschuwelijke verrassingen! Ik hoop voor je dat je daden net zo wit zijn als het witte doek waarin jij gewikkeld wordt. Denk goed na lieve zuster/ broeder over alles wat je aan het doen bent, is het goed of slecht? Er komt een dag wanneer jij alleen bent met jou koffer van daden, zorg ervoor dat het uitpuilt van de goede daden, dat is je enigste redding van de hel! Denk vooral niet, ach hoofddoek draag ik wel als ik 25 ben, en bidden doe i kwel op m'n 20ste, wat maakt jou er zo zeker van dat je nog zo lang te leven hebt? De dood komt wanneer Allah s.w.t dat wil, en dat kan over een seconde, minuut of uren of dagen zijn! Denk goed na zuster/ broeder, we profiteren van alles wat Allah s.w.t ons heeft gegeven, en doen niks of weinig terug. Denk goed na zuster/ broeder over de dag waarop iedereen voor Allah s.w.t staat!. Denk goed na zuster/ broeder!voor het te laat is en er geen weg TERUG is! :goedzo: