Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hier zijn het stoere mannen en in Marokko mietjes.

Pagina's : [1] 2 3

Oujdaboy
20-06-2002, 16:16

Salaam. Wie van jullie kent dat stoere brede gasten zo groot als beren bekende namen in de buurt en soms wel in hele grote steden en lef hebben ze echt wel, En dan iets heel opvalend in Nederland reden ze aleen in de duurste wagons maar in Marokko komen ze aan in een golf type 2 ze zijn te bang om berooft te worden, ik ken een gast die in nederland een echte killer is maar hoe hij zich gedraagt in Marokko net gewoon als een watje, Herkenen jullie dit? Adios

Chaimae
20-06-2002, 16:18
ik zie het juist anders om in nl met een golfje en in maroc met bmw cabrio(geleast) en dan vragen sommige van ons zich hier af wrom wil iedere marokaan naar nl komen vin je het gek alls ze iedere zomer met de mooiste dingen aan komen zetten en trug in nl weer hard werken om schulden af te lossen

tetouania_zina
20-06-2002, 16:25
Origineel gepost door Oujdaboy Salaam. Wie van jullie kent dat stoere brede gasten zo groot als beren bekende namen in de buurt en soms wel in hele grote steden en lef hebben ze echt wel, En dan iets heel opvalend in Nederland reden ze aleen in de duurste wagons maar in Marokko komen ze aan in een golf type 2 ze zijn te bang om berooft te worden, ik ken een gast die in nederland een echte killer is maar hoe hij zich gedraagt in Marokko net gewoon als een watje, Herkenen jullie dit? Adios ewa ze zijn daar bang voor el3ainien (ogen) :D en je weet hoe de mensen van marokko zijn :D :D

Tombie
20-06-2002, 16:30
Zehma....(huren)... Wallah, hier rijden ze in een golfje een bijgeraapte auto en als ze naar marokko gaan moeten ze stoer doen zehma we komen uit lgariez, dus laten we eens een bmw of een mercedes "huren" al die jongens die huren die auto's alleen maar denk je nou echt dat ze van hun zelf zijn dream on sukkels, losers zijn het en meer niet...en ondertussen leven ze op droog brood hier in nederland.. Mahasalaaaaaaaaaaaam.....

DintelOx
20-06-2002, 16:34

hahaahhaha nou dames ........... nu zeggen jullie wel losers maar als er zo een gozertje langs komt rijden met lekkere marokkaanse muziek...dan zie ik meestal die oogjes wel hun richting opgaan....... by the way.... voordat jullie gaan denken dat ik een bmw cabrio heb ofzo iets haha en ik duizenden prive berichtjes krijg van dames die een rondje willen maken..... ik heb maar een mercedes CLK hahaha ooh foutje bedoel renaultje..............hahahah

tetouania_zina
20-06-2002, 16:46
Origineel gepost door DintelOx hahaahhaha nou dames ........... nu zeggen jullie wel losers maar als er zo een gozertje langs komt rijden met lekkere marokkaanse muziek...dan zie ik meestal die oogjes wel hun richting opgaan....... by the way.... voordat jullie gaan denken dat ik een bmw cabrio heb ofzo iets haha en ik duizenden prive berichtjes krijg van dames die een rondje willen maken..... ik heb maar een mercedes CLK hahaha ooh foutje bedoel renaultje..............hahahah :rolleyes: :rolleyes: 1 woord ervoor: zielig!!!! :vingers:

Oujdaboy
20-06-2002, 16:51
Salaam, Dan heb ik hier hele andere ervaring mee, want ik ken zat jongens die het hier echt wel goed hebben en ze rijden in de duurste auto's maar ze durfen er echt niet in Marokko mee aan te komen, enne als jullie zeggen dat ze er een leasen dan vervolgens wijs mee doen in Marokko dan zijn het andere type's personen die mischien aleen indruk willen maken op arme mensen in Marokko maar ik weet zeker dat die gasten geen een oog durfen dicht te doen adios.

Chaimae
20-06-2002, 16:52
ik hou helemaal niet van die losers met een bmw geef mij maar een vent met een opel vectra of astra

MiSsMaRrAkChIa
20-06-2002, 17:21
ik vindt deze tropic echt helemaal nergens op slaan een man is een man of ie nou een bmw heeft of niet die gene zonder bmw kan je misschien wel veel meer lievde en geluk geven. dan die zehma met een bmw en veel geld hij mag opdonderen van mij met zijn bmw en zijn geld ik heb geen geld nodig ik heb lievde nodig -xxx- miss marrakchia

Chaimae
20-06-2002, 17:23
jij hebt lievde nodig ik heb liefde nodig

Oujdaboy
20-06-2002, 19:05
Origineel gepost door MiSsMaRrAkChIa ik vindt deze tropic echt helemaal nergens op slaan een man is een man of ie nou een bmw heeft of niet die gene zonder bmw kan je misschien wel veel meer lievde en geluk geven. dan die zehma met een bmw en veel geld hij mag opdonderen van mij met zijn bmw en zijn geld ik heb geen geld nodig ik heb lievde nodig -xxx- miss marrakchia Salaam, Jij hebt het denk ik helemaal niet begrepen, of moet ik het beter gaan uitleggen, en het heeft helemaal niks met auto's te maken ik heb het over veranderingen van personen in een andere omgeving. Adios

doudia
20-06-2002, 22:22
Salaam Wat ik wel weet is dat mensen veranderen in marokko. Sommige vaders die worden ineens heel anders in marokko. Stoer doen voor hun famillie en zo van ik heb hier het wordt.

Oujdaboy
22-06-2002, 03:05
Origineel gepost door doudia Salaam Wat ik wel weet is dat mensen veranderen in marokko. Sommige vaders die worden ineens heel anders in marokko. Stoer doen voor hun famillie en zo van ik heb hier het wordt. Salaam, Ouders moeten altijd het wordt hebben meid ze zijn immers jou ouders. Adios

Boyfriend
22-06-2002, 17:25
En wat over die gasten van hier die naar Marokko gaan en daar een meisje( of meisjes) versieren en hen beloven te trouwen, maar die willen haar gewoon in 't zak zetten ! ! !

nastylady
23-06-2002, 22:13

never heard before what you are saying oujdaboy!!!!! xxx

Pagina's : [1] 2 3