Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bruidsjurk

LZN
20-06-2002, 16:15

Hoi dames, De zomervakantie komt er al aan. En dus zullen er veel meiden zijn die binnenkort gaan trouwen. Ik heb een zeer mooie bruidsjurk met lange sleep, kleur: ivoor maat 38, allerlei assecoires en twee bruidsjurkjes voor meisjes van 7-9 jaar. Ik heb hem 1 keer gedragen en sindsdien hangt deze in mijn kast. Het is zo'n mooie jurk dat ik het zonde vind om hem jarenlang in de kast te laten hangen. Dus daarom wil ik het verkopen. Als je interesse hebt dan kun je mij bellen op telefoonnummer 06-22875832. Groetjes, Nadia.

Tombie
20-06-2002, 16:33
Vind je man dat wel goed je nummer hiero geven??? Sobhanallah gaat ze hem hier strooien damn...je bent echt gek joh, en trouwens zet 'm in de krant ofzo man niet hier a dombo!!! Ja hier krijg ik dus echt kriebels van sorry hoor..

Hindaatje
20-06-2002, 16:35
walaah tombraider je haalt de woorden uit me mond....het is inderdaad link om je telefoonnr. hier te zetten...STUPID! liefs hindaatje

SweetRose
20-06-2002, 17:11
ik wil niet moeilijk doen....;maaar hoort deze topic niet bij marokaanse trouwpartijen of zo iets...??? xxx lmohim gefeliciteerd en maak er het beste van!!

MiSsMaRrAkChIa
21-06-2002, 11:52

dit is geen plaats voor advertenties

nadia523
21-06-2002, 11:56
waar jullie je allemaal wel niet druk over maken. Als zij dit wil melden en haar 06 achter laat moet ze dat zelf weten waar bemoeien jullie je mee. Echt geen leven he

nadia523
21-06-2002, 11:57
he nadia als je geen koper vind kan je hem misschien aan een ziyana verkopen die zijn altijd opzoek naar een mooie bruidsjurk. toen mijn zusje ging trouwen wilde haar ziyana haar jurk overkopen maar mijn zusje vond dat zonde. Maar ja het kan wel.

zinalady
21-06-2002, 12:00
hahaha jah ik begrijp het eigelijk ook niet...... tombraider wat denk je slim te zijn door te zeggen zet het niet hier maar in de krant?? ahahhaha ewa zied meisje vertel me wat is het verschil!!!! jah maybe zien hier meer mensen het maar is dat ook niet wat ze wil!!!!!! als zij het hier wil zetten waarom niet..... Jah oke ik had denk ik ook eerder mijn emailadres neergezet ofzo maar wat maakt het uit......... get a life people..........wajoooooo jullie proberen ook van alles van een mug naar een olifant te maken he!!!! hahahahahaha beslama :zwaai:

xxxnaimaxxx
21-06-2002, 12:05
salam mensen! wat ik niet begrijp is dat deze topic gaat over een trouwjurk die te koop is...........>>>>>>> en wat doen de mocro`s die maken er gelijk een andere onderwerp van damnnnnnn........ mohim als die meid haar nummer hier wil plaatsen is dat toch voor haar zelf en wie zegt dat het een prive nummer is???????? zakkelijk bestaat ook hoor>>> zelfs bij ons mocro`s.................mohim thellaw!!

HAJET75
21-06-2002, 13:01
ALS ZE HAAR TROUWJURK HIER WIL PLAATSEN MOET ZE DAT ZELF WETEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Er is nog niemand die haar lastig heeft gevallen mobiel en anders is dat TOMBRAIDER;))))

HAJET75
21-06-2002, 13:02
even een test, kijken of dit ook verschijnt :)