Bekijk originele versie : Wat vinden jullie!
Sallaam,
Wat vinden jullie van de bruidsschat?
Hebben je ouders gelijk als ze een bedrag eisen, of moet de jongen geven wat hij geven kan?
Ik persoonlijk geef de voor keur aan het tweede, want hij wordt tenslotte mijn man, en ik wil niet dat hij zich in de schulden moet steken om bruidschat te kunnen betalen.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!Groetjes :zwaai: :zwaai:
Nadoriaaa
20-06-2002, 16:12
ahhaaha
nacira je hebt een nieuwe topic geopend meiske :D
Je moet wel reageren op die meid de topic ;)
gegroet
Nadoriaaa :zwaai:
Sallaam zuster,
Wat bedoel je? ;)
DintelOx
20-06-2002, 16:18
nou de bruidschat daar heb ik een budget voor klaarstaan namelijk ....
50 euro...eenmalige inlegging en maandelijks 30 euro naar de vrouw hahahah dan over 10 jaar heeft ze de bruidschat van meer dan 50 duizend euro...........
wat wil je nog meer..........
hahahahahha
volgensmij moeten de ouders en de vrouw zelf beslissen hoeveel maar als een man da niet wil kantie weigeren
maar ik zelf zou niet veel willen vragen want ik laat het geld liever voor de toekomst samen
Hindaatje
20-06-2002, 16:23
aan de ene kant heb ik zoiets van "ik hoef echt geen bruidsschat" ik bedoel het wordt tenslotte mijn man...(zoals nacira al zei)maarre als ik het aan de andere kant bekijk dan hoort dit gewoon..is een marokkaanse traditie dus het moet maar...
Boussa hindaatje
Origineel gepost door Hindaatje
aan de ene kant heb ik zoiets van "ik hoef echt geen bruidsschat" ik bedoel het wordt tenslotte mijn man...(zoals nacira al zei)maarre als ik het aan de andere kant bekijk dan hoort dit gewoon..is een marokkaanse traditie dus het moet maar...
Boussa hindaatje
daarom hoef je ook niet veel te vragen
MiSsMaRrAkChIa
20-06-2002, 17:13
ik hoef helemaal geen bruitschat als hij me met lievede wil is het voor mij al genoeg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.