Bekijk originele versie : Echt ............triest
Vreemdeling
25-06-2003, 21:31
Het is echt triest om te zien hoe marokkanen met elkaar omgaan en dan bedoel ik hiermee, de afkeer van marokkaanse berbers jegens marokkaanse arabieren en van marokkaanse arabieren jegens marokkaanse berbers en nog triester eigenlijk is dat veel van de marokkaanse jeugd van tegenwoordig deze afkeer voortzet!!!!!!
Wanneer zal men tot het besef komen dat, de afkomst van een persoon op de dag desoordeels geen toegevoegde waarde heeft!!!!!
Wordt het niet hoogtijd om daar een einde aan te maken zodat we onze energie beter kunnen gebruiken!!!!
Groetjes
Nou dan vind ik de jeugd van tegenwoordig maar SUKKELS.
Arabier of Berber, een Marokkaan blijf je toch.
Omdat je uit een andere streek komt mag ik je ze3ma niet, pazzzzzz. Waardeloos als je zo denkt!
Lady_moi
25-06-2003, 21:36
ik ben algerijns en zie geen verschil tussen berbers of arabieren
BeautifulLady
25-06-2003, 21:45
Origineel gepost door Vreemdeling
Het is echt triest om te zien hoe marokkanen met elkaar omgaan en dan bedoel ik hiermee, de afkeer van marokkaanse berbers jegens marokkaanse arabieren en van marokkaanse arabieren jegens marokkaanse berbers en nog triester eigenlijk is dat veel van de marokkaanse jeugd van tegenwoordig deze afkeer voortzet!!!!!!
Wanneer zal men tot het besef komen dat, de afkomst van een persoon op de dag desoordeels geen toegevoegde waarde heeft!!!!!
Wordt het niet hoogtijd om daar een einde aan te maken zodat we onze energie beter kunnen gebruiken!!!!
Groetjes
Ik geef je helemaal gelijk :goedzo: laat het oordelen maar aan Allah swt over...... :zwaai:
Miss_Crazy
25-06-2003, 22:22
ach ik vind het nergens op slaan je bent moslim of lanfgenoot thats it :rolleyes:
xberbersroosjex
26-06-2003, 10:02
Origineel gepost door Vreemdeling
Groetjes
:goedzo: we zijn allemaal marokkanen of beter gezegd allemaal moslims
We zijn allemaal MENSEN beter gezegd!!!!!
:goedzo:
Lady_moi
26-06-2003, 11:14
wie kan nog beter? :D
Ja ach typisch Marokkaans :D niks aan te doen, het zal altijd zo blijven.
BeautifulLady
26-06-2003, 19:51
Origineel gepost door lady_moi
wie kan nog beter? :D
Wij zijn allemaal wezens van vlees en bloed ;)
ik zie alleen maar verschil tussen moslim en kaffer.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.