Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Strakke broekjes zijn uit!!

Pagina's : [1] 2 3 4

praatjes
25-06-2003, 21:17

Het zijn nu de doorzichtige transparante afgezakte linnen broekjes die voor het vermaak zorgen op straat. Elke blondine loopt ermee Als je goed oplet, dan merk je dat ze die broekjes afgezakt dragen ook. Zo zie je net de bovenkant van de billen. Verder kun je door het broekje heen kijken,Wat concentratie verlies oplevert. :wow: Ik ben zeer benieuwd of de Marokkaanse meisjes ook dat soort broekjes dragen?? Dat weet ik niet want ik kom niet veel in de grote steden. Ik ben dat wel van plan, ik ben gewapent met een fotomakende nokia telefoontoestel :)

yasminne
25-06-2003, 21:20
Ik droeg er een vorig jaar maar droeg er wel een boxershort onder, dit jaar geen een gekocht!

Lady_moi
25-06-2003, 21:22
afgezakte? ik snap nie wat ge daarme bedoel wees duidelijker aub

omaymaa
25-06-2003, 21:25
hij bedoelt echt van die lage heupbroeken, denk ik

Zeepje
25-06-2003, 21:25

Origineel gepost door praatjes Het zijn nu de doorzichtige transparante afgezakte linnen broekjes die voor het vermaak zorgen op straat. Elke blondine loopt ermee Als je goed oplet, dan merk je dat ze die broekjes afgezakt dragen ook. Zo zie je net de bovenkant van de billen. Verder kun je door het broekje heen kijken,Wat concentratie verlies oplevert. :wow: Ik ben zeer benieuwd of de Marokkaanse meisjes ook dat soort broekjes dragen?? Dat weet ik niet want ik kom niet veel in de grote steden. Ik ben dat wel van plan, ik ben gewapent met een fotomakende nokia telefoontoestel :) Ik draag ze ook... maar trekt wel heel veel aandacht aan hoor. BAD I NOW. Maar ik heb eentje die niet zo doorschijnt. Maar ze zitten lekker!!!!

praatjes
25-06-2003, 21:43
Origineel gepost door yasminne Ik droeg er een vorig jaar maar droeg er wel een boxershort onder, dit jaar geen een gekocht! Een boxershort eronder zorgt niet voor concentratieverlies, ik zou dan niet de andere kant opkijken :)

praatjes
25-06-2003, 21:46
Origineel gepost door lady_moi afgezakte? ik snap nie wat ge daarme bedoel wees duidelijker aub Ik heb het echt duidelijk beschreven, maar denk aan een man die een broek draagt zonder riem zijn broek zal toch zich afzakken, en dan zie je toch billen wanneer hij bukt b.v :D

praatjes
25-06-2003, 21:47
Origineel gepost door omaymaa hij bedoelt echt van die lage heupbroeken, denk ik Kijk jij weet het goed :)

sweet_karima
25-06-2003, 21:47
Ik draag wel van die linnen broeken maarre voor zover ik weet zijn die niet doorschijnend hoor.... Bousa Kbira KaRiMaKe

praatjes
25-06-2003, 21:49
Origineel gepost door Zeepje Ik draag ze ook... maar trekt wel heel veel aandacht aan hoor. BAD I NOW. Maar ik heb eentje die niet zo doorschijnt. Maar ze zitten lekker!!!! ze ik ga uit van meervoud maar je hebt eentje die niet doorschijnt De rest schijnt wel door?? :)

praatjes
25-06-2003, 21:56
Origineel gepost door sweet_karima Ik draag wel van die linnen broeken maarre voor zover ik weet zijn die niet doorschijnend hoor.... Bousa Kbira KaRiMaKe Ze zijn niet allemaal doorschijnend nee! Ik heb zelf ook een, een bruine. Maar ik heb het over het bestaan van die alles doorschijnende broekjes. Of misschien heb ik een wonderlijke gave, ik zie achter de kleding heen :D

SaraZena
25-06-2003, 22:43
ik vind dat tegenwoordig veel meiden er zwaar overdreven uitzien met zeer strakke en korte truitjes en inderdaad van die heupbroeken waar die string dan eruit steekt. heel overdreven allemaal :jammer:

elmoemien
25-06-2003, 22:47
mijn docente had gisteren zo'n zeer transparante rok aan, je zag haar slip gewoon......tfoe

SaraZena
25-06-2003, 22:49
Origineel gepost door elmoemien mijn docente had gisteren zo'n zeer transparante rok aan, je zag haar slip gewoon......tfoe dat vind ik echt helemaal niet kunnen!

praatjes
25-06-2003, 22:50

Origineel gepost door SaraZena ik vind dat tegenwoordig veel meiden er zwaar overdreven uitzien met zeer strakke en korte truitjes en inderdaad van die heupbroeken waar die string dan eruit steekt. heel overdreven allemaal :jammer: dankje wel, het is precies jammer :)

Pagina's : [1] 2 3 4