Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag aan de dames met ervaring met Kinderdagverblijf

dinara
06-09-2006, 20:18

Salamoe3alikoem dames, ik ga mijn zoontje ensallah op het kinderdag verblijf inschrijven, en zet met aantal vragen die ik niet kan terug vinden in het informatieboekje. 1) stel ik neem 4 weken vakantie dan wil ik natuurlijk mijn zoontje bij me hebben worden deze 4 weken dan in mindering gebracht of moet ik dan gewoon het maandelijks bedrag betalen die gebaseerd is op de aantal uren per jaar? 2) Als een kind ziek wordt,( stel dat het 2 weken duurt bijvoorbeeld) wanneer word ie dan weer toegelaten op het KDV? en hoe lossen jullie dit op ( met je werkgever)?? 3) ik moet heel binnenkort weer beginnen op mijn werk:traan1: :traan1: en heb ergens gelezen dat je beschikbaar moet zijn in verband met de wenperiode, deze duurt 4 dagen, wat was de wenperiode bij jullie?? en viel het mee of tegen:( en alvast bedankt dames:D

dinara
06-09-2006, 20:57
niemand???

smurfi
06-09-2006, 21:06
a= ook tijdens vakantie moet gewoon doorbetaald worden :moe: b= hangt af van de ziekte; besmettelijk: zolang het kind ziek is wordt het niet op het kdv toegelaten...niet besmettelijk, geen koorts: kind mag gewoon komen c= bij mij had ik helemaal geen gewennings periode...mijn zoontje moets gewoon komen en klaar. Maar viel heel erg mee! Hij heeft het erg naar zn zin gehad met al het nieuwe speelgoed en huilde ook geen ene keer :) Hij heeft het nu na 1 jaar nog steeds reuze naar zn zin! Heb je meer vragen stel ze gerust ;)

habiba04
06-09-2006, 22:31
Op het kdv van mijn zoontje moet ik een maand van te voren doorgeven dat wij bv met vakantie gaan dan hoef ik die maand niet te betalen. Zodra je kindje beter is mag hij gelijk weer teruggaan. Als mijn zoontje ziek is dan neem ik mijn vrije dagen op(het is vanzelfsprekend dat de moeder bij het kindje is als hij/zij ziek is. En mijn zoontje had ook geen gewenningsperiode, maar ben er de eerste keer een uurtje bijgebleven.Het enige wat ze op het kdv belangerijk vinden is dat je niet stiekem wegaat maar echt tegen je kindje zegt van dat lieverd mama komt je straks weer ophalen. Heb je trouwens al een intake gesprek gehad want daar kan je al je vragen stellen en anders bel je ze toch of ga je een keer langs. xxx habiba