Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hier is bewijs dat temsamni een grote leugenaar is!!!

Pagina's : [1] 2

babyboy
25-06-2003, 18:41

temsamni heeft net een topic geopend met daarop zogenaamd een msn gesprek tussen hem en ik. daarin wilde hij mij express zwart maken omdat ik sweet ben:) maar hij heeft zichzelf verraden door mij een pm te sturen, kijk wat voor leugenaar hij is: Origineel gepost door temsamni he sweetboyyy, ik ga je lekker zwart maken op dit forum, jij wilt toch maagd blijven, hier is jou straf, ik ga iedereen laten denken dat jij al gen.eukt heb en dat jij een smeerlap bent, terwijl ik in het echt degene ben die lekker neu.kt :D

miriammetje
25-06-2003, 18:43
salama likoem... sweet_boyyy tuurlijk makat hij een grap je weet toch hoe hij is( hij is best lief hoor) maar wel ief van j edat j ehet tegen deel doet bewijzen jameer dat hij er nu niet is want dan had j emet hem kunne dicuseren,,,, maar oke... beslemma mir

babyboy
25-06-2003, 18:49
Origineel gepost door miriammetje salama likoem... sweet_boyyy tuurlijk makat hij een grap je weet toch hoe hij is( hij is best lief hoor) maar wel ief van j edat j ehet tegen deel doet bewijzen jameer dat hij er nu niet is want dan had j emet hem kunne dicuseren,,,, maar oke... beslemma mir heyy lieve zuster, ik vind dat geen grapje, nu denkt iedereen dat ik se.x heb gehad met ... enz, terwijl het niet eens waar is. en lief is hij zeker niet. een leugenaar kan niet lief zijn :) maar beslamma :zwaai:

C_warrior
25-06-2003, 19:07
Origineel gepost door sweet_boyyy heyy lieve zuster, ik vind dat geen grapje, nu denkt iedereen dat ik se.x heb gehad met ... enz, terwijl het niet eens waar is. en lief is hij zeker niet. een leugenaar kan niet lief zijn :) maar beslamma :zwaai: Hey Sweetboy Ik ben zelf maagd, maar als iemand zegt ik het niet ben zou ik zeggen **** you :) Het is niet belangrijk wat andere mensen Denken het gaat er meer om wat jij weet ;)

babyboy
25-06-2003, 19:15

Origineel gepost door chabab Hey Sweetboy Ik ben zelf maagd, maar als iemand zegt ik het niet ben zou ik zeggen **** you :) Het is niet belangrijk wat andere mensen Denken het gaat er meer om wat jij weet ;) tuurlijk bradda, als allah (swt) maar weet dat jij en ik maagd zijn

miriammetje
25-06-2003, 19:16
Origineel gepost door sweet_boyyy heyy lieve zuster, ik vind dat geen grapje, nu denkt iedereen dat ik se.x heb gehad met ... enz, terwijl het niet eens waar is. en lief is hij zeker niet. een leugenaar kan niet lief zijn :) maar beslamma :zwaai: ja n=moet je eens kijken wat faried met mij gedana heeft!!!! heb je zijn topics gelezen om van te huilen echt niet normaal!! maar tensamni is niet zo hoor hij pest je gewoon sweety... beslemma broertje...trouwens mashlalh dat jullie maagd zijn wallah is goed volhouden he!! miriam

C_warrior
25-06-2003, 19:18
Origineel gepost door miriammetje ja n=moet je eens kijken wat faried met mij gedana heeft!!!! heb je zijn topics gelezen om van te huilen echt niet normaal!! maar tensamni is niet zo hoor hij pest je gewoon sweety... beslemma broertje...trouwens mashlalh dat jullie maagd zijn wallah is goed volhouden he!! miriam Ja meid, Het hoort er gewoon bij :) Maar Thank yazzz :goedzo:

Danoontje
25-06-2003, 19:22
aaaaaaaaah sweet toch je moet je niet druk maken joh om wat anderen over je rondbazuinen het gaat erom dat jij weet wat je doet het is tussen jou en allah en daar heeft tenmsemni of wie dan ook nix mee te maken dus cheer up en ik geloof je trouwens vind het echt een duim:goedzo: waard hoor jullie twee chabab en jij zo hoort het maar jammer genoeg denk niet iedereen er zo over :) me77a en je weet he danoontje powerrrrrrrrrrrrrrrr :D

C_warrior
25-06-2003, 19:26
Origineel gepost door sweet_boyyy tuurlijk bradda, als allah (swt) maar weet dat jij en ik maagd zijn wallahilla

s_soumaya18
25-06-2003, 19:37
Origineel gepost door chabab wallahilla juist jah ;)

MeSmOeMaAtJe
25-06-2003, 19:40
WUAHAHAHAHHAHAHAHHA ik lach me dood hiero :lol: :lol: WAJOOOW MENSEN waar maken jullie je toch allemaal druk om, tis allemaal maar internet en jullie liggen hier een potje te janken dat iemand heeft gezegd dat je geen maagd bent..:giechel: :giechel: wajoooow sommige mgharba :giechel:

C_warrior
25-06-2003, 19:44
Origineel gepost door MeSmOeMaAtJe WUAHAHAHAHHAHAHAHHA ik lach me dood hiero :lol: :lol: WAJOOOW MENSEN waar maken jullie je toch allemaal druk om, tis allemaal maar internet en jullie liggen hier een potje te janken dat iemand heeft gezegd dat je geen maagd bent..:giechel: :giechel: wajoooow sommige mgharba :giechel: Wat space jij ? Damnz Woman Doe normaal hoor

Lady_moi
25-06-2003, 19:47
de meesten weten hoe temsamni is dus maak u nie druk sweet boy ik ga nooit iets geloven wat ik zelf nie gezien heb :hihi: dus dont worry ik denk nu helemaal niks :maf:

s_soumaya18
25-06-2003, 19:57
Origineel gepost door chabab Wat space jij ? Damnz Woman Doe normaal hoor JONGEN ZE IS JOUW AANDACHT NIET WAARD KAA ZIJ IS HEEL DE DAG MENSEN AAN HET AFKRAKEN NETALSOF ZIJ MISS WORLD WHO KNOWS EVERYTHING BETTER ACH JAH ZIELIG WIJFF GREETTTTTZZZ NADIAA

Lady_moi
25-06-2003, 20:02

ze is misschien ongesteld :D

Pagina's : [1] 2