Bekijk originele versie : Ik wil weer gaan trainen
inspiratiebron
06-09-2006, 13:07
Meiden,
Ik wil weer gaan trainen voor mijn conditie, Ik ben gewoon de laatste tijden moe heb geen fit meer.
Ik werk momenteel veel waar ik veel moet lopen maar als ik thuis ben plof ik gelijk neer op de bank of ik ga slapen.
Dus dames weten jullie ergens in de buurt in Antwerpen waar alleen meiden zijn geen mannen om te kunnen sporten.
Ik hoop op een reactie,
Soukran.:moe:
inspiratiebron
06-09-2006, 20:06
Weet er echt niemand waar je kan sporten waar alleen vrouwen zijn?
Ik hoop op een reactie.
Miss_ThUg_R
06-09-2006, 21:42
hey salaam,
ik heb voor de zomer getrained en voelde me egt veeeel beter en ben ook veel afgevallen, sommige mensen herkennen me zelfs niet. Ik ben dan effe gestopt en wil me nu terug gaan inschrijven, er is ook een promotie bezig (-50%) in Passage Fitness First Verlat op het Zuid. Als je geinteresseerd stuur maar een pm dan zoek ik hun nr wel effe voor je op. En als je nog vragen hebt help ik je wel;)
inspiratiebron
06-09-2006, 23:27
salam meid maar daar zijn ook mannen aanwezig toch?
Trouwens bedankt voor je snelle reactie.
Miss_ThUg_R
06-09-2006, 23:28
nee nee die van het zuid is Ladies Only;)
asmae_tetouani
06-09-2006, 23:47
ik wilook weer trainen. maar me voet is gekneusd:(
hey salaam,
ik heb voor de zomer getrained en voelde me egt veeeel beter en ben ook veel afgevallen, sommige mensen herkennen me zelfs niet. Ik ben dan effe gestopt en wil me nu terug gaan inschrijven, er is ook een promotie bezig (-50%) in Passage Fitness First Verlat op het Zuid. Als je geinteresseerd stuur maar een pm dan zoek ik hun nr wel effe voor je op. En als je nog vragen hebt help ik je wel;)
na hoeveel tijd zie je resultaat en hoeveel x in de week ging je dan trainen
Miss_ThUg_R
06-09-2006, 23:57
na hoeveel tijd zie je resultaat en hoeveel x in de week ging je dan trainen
twee maanden lang ging ik elke dag en ik sportte bijna 4uur na mekaar, de derde maand met examens enzo ging ik wat minder. Ik was ook op dieet enzo dus resultaat was wel snel zichtbaar. Alleen werd ik het na een tijdje beu maar herpakte me gelukkig héél snel, ik was in februari begonnen hé, nu weeg ik 11kilo's minder;) maar egt wel gezond dieet, geen gebruik van ander prul
asmae_tetouani
07-09-2006, 00:05
twee maanden lang ging ik elke dag en ik sportte bijna 4uur na mekaar, de derde maand met examens enzo ging ik wat minder. Ik was ook op dieet enzo dus resultaat was wel snel zichtbaar. Alleen werd ik het na een tijdje beu maar herpakte me gelukkig héél snel, ik was in februari begonnen hé, nu weeg ik 11kilo's minder;) maar egt wel gezond dieet, geen gebruik van ander prul
dis je deed er 7/8 maanden over om 11 kilo af te vallen ..
dat is niet veel
Miss_ThUg_R
07-09-2006, 00:07
dis je deed er 7/8 maanden over om 11 kilo af te vallen ..
dat is niet veel
ik val niet snel af;) Iemand die snel of op normaal tempo afvalt zou héél veel kunnen afvallen
asmae_tetouani
07-09-2006, 00:12
ik val niet snel af;) Iemand die snel of op normaal tempo afvalt zou héél veel kunnen afvallen
ja want dat is echt weinig 11 kilo in zoveel tijd..
maar wat voor dieet volg je dan ? en wat eet je dan zoals per dag
inspiratiebron
07-09-2006, 00:12
Is het niet dichtbij centrum en wat voor soorten sport beoefenen ze daar?
en ik wil graag de telefoonnummer?
Miss_ThUg_R
07-09-2006, 00:23
ja want dat is echt weinig 11 kilo in zoveel tijd..
maar wat voor dieet volg je dan ? en wat eet je dan zoals per dag
eigenlijk zit het zo hé, toen ik pas was begonnen met sporten was ik in twee maanden 9kilo afgevallen, maar door omstandigheden thuis gaf ik het gewoon op en begon ik weer gewoon te eten en minder te trainen, dat was dus in mei, héél mei deed ik gwn niks aan m'n dieet ofzo, in juni begon ik met het ziekenhuisdieet dat niet egt veel resultaat opbracht, in juli ben ik naar marokko gegaan en daar ben ik 5kilo afgevallen in één maand en een half dus nu weeg ik eigenlijk niet 11kilo's minder maar 14. Het eerste dieet dat ik volgde was gewoon bijna niets eten en veel water drinken, het hielp maar ik hield niet vol. M'n tweede dieet was ziekenhuisdieet, hielp niet egt veel maar was wel vol te houden, nu is m'n maag zo gewend aan dat weinig eten dat ik amper eet en automatisch eet ik ook geen ships (want dat is het enige wat me eigelijk dik maakt, ik lust geen snoep en ik drink ook alles zonder suiker) . Nu wil ik gwn terug gaan trainen om nog 4 a 5 kilo's af te vallen en ook voor m'n conditie, want ik voelde me toenertijd egt goed
Miss_ThUg_R
07-09-2006, 00:25
ach ja nu doe ik m'n best om smorgens alleen goed t eten, en automatisch krijg ik de hele dag niet zo veel honger, na zevenen niets eten en ik drink nan yu thee en veel water
Miss_ThUg_R
07-09-2006, 00:28
Is het niet dichtbij centrum en wat voor soorten sport beoefenen ze daar?
en ik wil graag de telefoonnummer?
van centrum, gemeentestraat neem je tram 12 richting zuid.
Hun nr is 03/260.86.60 en zoals ik al zei er is een actie bezig van -50% tot eind september, ik zou zeggen profiteer ervan. Er zijn toestellen waarop je alles kunt doen, lopen, fietsen, steppen, buikspieroefeningen, armoefeningen,.... en het beste van al vindt ik de groepslessen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.