Bekijk originele versie : sboh inshalah
aytoesia
06-09-2006, 11:50
hello
ik ga waarschijnlijk bevallen intijdens het heilige maand ( ramadan )
(-- inshalah bihawlilah --)
en ik vind het niet leuk ik wil vasten maar vanwege ( borstvoeding ) gaat het niet ----- denk ik -----
en sboh ( feest ) gaat ook niet tijdens ramadan
wat vinden jullie van sabh tijdens ramadan ??
hello
ik ga waarschijnlijk bevallen intijdens het heilige maand ( ramadan )
(-- inshalah bihawlilah --)
en ik vind het niet leuk ik wil vasten maar vanwege ( borstvoeding ) gaat het niet ----- denk ik -----
en sboh ( feest ) gaat ook niet tijdens ramadan
wat vinden jullie van sabh tijdens ramadan ??
ik zou geen sebeh geven tijdens de ramadan, tenzij het een klein etentje is voor alleen familie, was bij mij eerste kind ook tijdens de ramadan bevallen, maar heb gewacht totdat ik echt helemaal hersteld was en toen pas een klein feestje gegeven.....
Maar vasten gaat denk ik zowiezo niet want dan ben je nog niet rein???? of beval je in de begin van de maand ramadan?
Shereen23
06-09-2006, 11:56
ik vins sbah tijdens de ramadan niet handig want stel je nodigt die vrouwen uit ze kunnen pas eten na el magreb, plus de meeste mensen willen het vaste verbreken met huhn familie thuis, en in deze maand is het juist moelijk om je kinderen tijdens el magreb bij hun vader te laten, want je belijft toch denken , heeft die al gegeten, is die al thuis!!
ik raad je aan om de week na el ied je sboh te geven, dan ben je zelf ook al wat uitgerust!1
Farah_18
06-09-2006, 11:56
Je kan gewoon wachten totdat de ramadan is afgelopen. Het is maar 1 maandje. Succes :)
teletubbie
06-09-2006, 12:02
ik raad je aan om het na de Ramadan te doen,
mijn schoonzus heeft het ook een keer in de Ramadan gedaan,
de helft bleef weg. zat ze daar met zoveel eten over.
Gewoon na de ramadan doen, als ik jou was.
Veel sterkte bij de bevalling
moslimmagirl
06-09-2006, 12:06
ik zou ook na de ramadan wachten!!!! is voor jou lekker en voor de bezoek die er gaat komen!!!!
en jij bent dan ook uitgerust en kan je ook van je sab3 genieten!!!
en wat vasten betreft volgens kan je in die maand niet vasten!!! dan ben je nog niet rein of heb ik het mis!!! ookal ben je rein ik zou niet vasten als je borstvoeding geeft....je kan het altijd nog inhalen....maar gier incha allah jij weet het beter!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.