Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ***** Tell Sell *****

Pagina's : [1] 2

imaane911
05-09-2006, 21:12

beste dames, welke producten via het programma tell sell heb je gekocht en uitgeprobeert??? en waren deze naar jouw verwachtigen :goedzo: of vielen ze zwaaaaaar tegen :jammer: ben benieuwd :D

Mozhima1
05-09-2006, 21:27
Ik heb zelf nooit iets gekocht via tell sell omdat ik graag toch iets wel zien/voelen/passen voordat ik het koop. Maar een vriendin van mij had 2 van die broekjes gekocht die je zo helemaal tot onder je borsten kunt omhoog trekken. Zehma corrigireend, maar ze vond het niets.

imaane911
05-09-2006, 21:34
Ik heb zelf nooit iets gekocht via tell sell omdat ik graag toch iets wel zien/voelen/passen voordat ik het koop. Maar een vriendin van mij had 2 van die broekjes gekocht die je zo helemaal tot onder je borsten kunt omhoog trekken. Zehma corrigireend, maar ze vond het niets. ik ben ook zo.... ik durf nooit iets via het net of via de tv te bestellen, omdat ik bang ben om terleurgesteld te worden en dat ik het dan weg moet gooien maar als ik het via de tv zie dan ben ik wel geneigd om de telefoon te pakken :maf2: aangezien je zoooooo word gehersenspoeld dat je egt denkt dat het wonderproducten zijn......

Mozhima1
05-09-2006, 21:40
Ze maken het mooier dan het is. Het is toch beter om iets in de winkel te kopen. Athans zo ben ik.

casaouia_m
05-09-2006, 21:43

ik ben ook zo.... ik durf nooit iets via het net of via de tv te bestellen, omdat ik bang ben om terleurgesteld te worden en dat ik het dan weg moet gooien maar als ik het via de tv zie dan ben ik wel geneigd om de telefoon te pakken :maf2: aangezien je zoooooo word gehersenspoeld dat je egt denkt dat het wonderproducten zijn...... Inderdaad op dat moment denk je 'Dat product is gemaakt voor mij' Maar het tegendeel is bewezen. Ik heb zelf een vriendin die 2 keer is bezweken onder de druk en 2 keer teleurgesteld:jammer: . Die zogenaamde Epil Smooth: zo smooth is hij helemaal niet. Hij schuurt letterlijk je halve huid eraf en dan gaan de haren waarschijnlijk ook mee. En die Reduce fatfast shit: ze moest er alleen om de 5 minuten van naar de wc en het werkte helemaal niet!

imaane911
05-09-2006, 21:47
Ze maken het mooier dan het is. Het is toch beter om iets in de winkel te kopen. Athans zo ben ik. ja..... daar heb je gelijk in maar je weet het nooit :cool: misschien hebben ze wel daadwerkelijk wonderproducten te koop :nerd: :hihi:

oem_mujahid2
05-09-2006, 21:48
De power juicer is wel super ,ik heb hem ook ( niet van tellsell) maar het is dezelfde en je kunt er lekkere fruitdrankjes mee maken :D

imaane911
05-09-2006, 21:49
Inderdaad op dat moment denk je 'Dat product is gemaakt voor mij' Maar het tegendeel is bewezen. Ik heb zelf een vriendin die 2 keer is bezweken onder de druk en 2 keer teleurgesteld:jammer: . Die zogenaamde Epil Smooth: zo smooth is hij helemaal niet. Hij schuurt letterlijk je halve huid eraf en dan gaan de haren waarschijnlijk ook mee. En die Reduce fatfast shit: ze moest er alleen om de 5 minuten van naar de wc en het werkte helemaal niet! :eek: nou dat zou je niet zeggen he :jammer: wat een flessers :kwaad:

casaouia_m
05-09-2006, 21:49
Je weet maar nooit :rolleyes:

casaouia_m
05-09-2006, 21:51
De power juicer is wel super ,ik heb hem ook ( niet van tellsell) maar het is dezelfde en je kunt er lekkere fruitdrankjes mee maken :D Dat geloof ik nou dan nog wel die keukenapparaten enzo, maar de wondermiddelen.[Je verliest 10 kg in 2 weken :rolleyes:] Hell no!

imaane911
05-09-2006, 21:51
De power juicer is wel super ,ik heb hem ook ( niet van tellsell) maar het is dezelfde en je kunt er lekkere fruitdrankjes mee maken :D die vond ik ook er handig uit zien..... van waar heb je hem dan gehaald en het belangrijkste: voor hoeveel :goedzo:

Insania
05-09-2006, 21:53
beste dames, welke producten via het programma tell sell heb je gekocht en uitgeprobeert??? en waren deze naar jouw verwachtigen :goedzo: of vielen ze zwaaaaaar tegen :jammer: ben benieuwd :D Wat toevallig, wou vandaag ook een topic openen over Tell sell.:hihi: Insania

imaane911
05-09-2006, 21:58
Wat toevallig, wou vandaag ook een topic openen over Tell sell.:hihi: Insania ik was lekker eerst :banana: :hihi:

Insania
05-09-2006, 22:01
ik was lekker eerst :banana: :hihi: :lekkerpuh

rbattiiaa
05-09-2006, 22:08

Ik heb een keer ontharingswax apparaat besteld. Dat is zo ding dat je electrisch kan opwarmen, daarbij zitten van die vullingen met wax die je in het apparaat moet plaatsen. Vervolgens moet je het op je huid aanbrengen en dan met de bijgeleverde grote strips eraf waxen. Nou het is echt geweldig ding je echt waxen zonder dat je handen en hele inboedel vol zit met wax en het gaat snel, niet geheel pijnloos maar 10x beter als een epileer apparaat. Ik ben bijna over me voorraadje ik hoop dat ik ze nog kan bestellen.

Pagina's : [1] 2