Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goed !

Pagina's : [1] 2 3 4 5

camjo
25-06-2003, 15:35

Wat is volgens jou goed..dat mag nieuws zijn, een gebeurtenis waar jij eventueel in zat..een verhaal..enz..enz.. Alles wat goed is mag hier geplaatst worden..op één voorwaarde..dat wat je plaatst niemand anders mag kwetsen of beledigen..anders is het geen goed maar slecht nieuws. ...

camjo
25-06-2003, 15:57
Euuhh...ik moet toegeven dat het niet simpel is om goede nieuws te vinden :( Maar alle beetjes helpen ;) En dit is goed nieuws vind ik.. Blaasstimulator De implanteerbare blaasstimulator “Finetech-Brindley” wordt sinds maart 2002 volledig terugbetaald. Het bewuste apparaatje is zeer nuttig voor personen die de controle over hun blaas kwijtgeraakt zijn door een onomkeerbaar ruggenmergletsel. Het toestel kost 7541,4 euro. Aangezien per jaar gemiddeld 5 patiënten in aanmerking komen, wordt de jaarlijkse kost op 37.700 euro geraamd. bron: http://vangool.fgov.be/ARgezondheid.htm#_GEEN%20TWEEDERANGSGENEESKUNDE

Moezhint
25-06-2003, 19:08
op dit moment ben ik een liedje van Marcel Khalife 'Beiroet' aan het beluisteren en die is goed, echt knap! voor de rest deel ik dezelfde gedachte als Nibazat, en ik zeg ook dat het leven goed is daar het een gegeven is van Allah! ik ben daar trots op...

Heiba
25-06-2003, 20:05
Het is goed dat ik na 3 jaar tijd een zekerheid in mijn leven heb, en na 3 jaar narigheid het ultieme geluk gevonden heb. Ik ben zeer gelukkig, hamdoulilah!

camjo
25-06-2003, 20:19

Origineel gepost door Nibazat Allah is goed.... Ook alles dat van hem komt..... (dat laatste is voor discussie vatbaar). Enkele boekjes die ik heb gelezen en films die ik heb gezien ook... Misschien vertel ik er nog eens over. Zita ok, we horen nog van je :goedzo:

camjo
25-06-2003, 20:23
Origineel gepost door Moezhint op dit moment ben ik een liedje van Marcel Khalife 'Beiroet' aan het beluisteren en die is goed, echt knap! voor de rest deel ik dezelfde gedachte als Nibazat, en ik zeg ook dat het leven goed is daar het een gegeven is van Allah! ik ben daar trots op... Marcel khalifa is een goede zanger..heb nog een paar audio's van hem..

camjo
25-06-2003, 20:31
Origineel gepost door Koh Het is goed dat ik een keertje niet depressief ben. Ik voel mij soms ook een beetje depri.. Het leven is hard en drukkend..je zou voor minder depri worden.. Koh..ik weet wat je bedoelt..

camjo
25-06-2003, 20:33
Origineel gepost door _CUTEY_ Het is goed dat ik na 3 jaar tijd een zekerheid in mijn leven heb, en na 3 jaar narigheid het ultieme geluk gevonden heb. Ik ben zeer gelukkig, hamdoulilah! Dit is zeker goed.. Ik gun je het geluk van harte..

Danielle2
25-06-2003, 20:35
Het is goed dat mensen als Mohammed zo'n positieve topic openen! Goed, goed, goed!

nomedia
25-06-2003, 20:47
Origineel gepost door Mohammed Justice Wat is volgens jou goed..dat mag nieuws zijn, een gebeurtenis waar jij eventueel in zat..een verhaal..enz..enz.. Alles wat goed is mag hier geplaatst worden..op één voorwaarde..dat wat je plaatst niemand anders mag kwetsen of beledigen..anders is het geen goed maar slecht nieuws. ... Wat ik goed vind is dat ik eindelijk zelf een autoband kan wisselen. Goed he ja vind ik ook. :D

camjo
25-06-2003, 20:50
Origineel gepost door Danielle2 Het is goed dat mensen als Mohammed zo'n positieve topic openen! Goed, goed, goed! Thanks... af en toe een topic over positieve dingens des levens is heel nodig..niet dat er geen positieve topics hier zijn.. Maar..hier kun je ook over je goede ervaringen praten..en dat is ook goed nieuws..

camjo
25-06-2003, 20:51
Origineel gepost door achmad goed is dat je eindelijk weer eens terug bent mohammed............JUSTICE! Thanks brother.. :o

camjo
25-06-2003, 20:54
Origineel gepost door nomedia Wat ik goed vind is dat ik eindelijk zelf een autoband kan wisselen. Goed he ja vind ik ook. :D nomedia...fantastisch goed.. :goedzo:

camjo
25-06-2003, 21:27
hier nog een lijst goed nieuws.. http://www.amnesty.nl/kominactie_goednieuws.shtml

nomedia
25-06-2003, 21:30

Origineel gepost door Mohammed Justice hier nog een lijst goed nieuws.. http://www.amnesty.nl/kominactie_goednieuws.shtml Maar die homo's in egypte zitten toch nog steeds vast. :eek:

Pagina's : [1] 2 3 4 5