Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn Vriendin is Marokkaans en Haar ouders willen niks met mij te maken hebben !

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
25-06-2003, 14:59

Hallo Allemaal Ik ben een Nederlandse Jongen en heb reeds enkele maanden een relatie met een Marokkaanse Meisje. Als het blijft zoals het nu is zou ik er best wel de rest van mijn leven mee willen delen en zij ook met mij. Eén probleem Haar ouders verwachten dat zij met een Marokkaanse jongen thuiskomt en niet met een Nederlander en daarom durft zij niets tegen haar vader/moeder zeggen. Haar oudere broers weten het wel en daar kan ik heel goed mee opschieten, de ene noemt mij zelfs zijn Broer. Heeft er hier iemand zoiets meegemaakt. Draaien Marokkaanse ouders soms bij in zo'n geval? Ik weet niet zoveel van die dingen af, in de Marokkaanse cultuur. En ik wil absoluut nu niet en nooit tussen die Meisje en haar familie komen..

elmoemien
25-06-2003, 15:01
Vergeet het maar: er zijn ouders die na enige tijd 'bijdraaien' alleen zijn het wel uitzonderingen.

miriammetje
25-06-2003, 15:03
Origineel gepost door MisterPerfect Hallo Allemaal Ik ben een Nederlandse Jongen en heb reeds enkele maanden een relatie met een Marokkaanse Meisje. Als het blijft zoals het nu is zou ik er best wel de rest van mijn leven mee willen delen en zij ook met mij. Eén probleem Haar ouders verwachten dat zij met een Marokkaanse jongen thuiskomt en niet met een Nederlander en daarom durft zij niets tegen haar vader/moeder zeggen. Haar oudere broers weten het wel en daar kan ik heel goed mee opschieten, de ene noemt mij zelfs zijn Broer. Heeft er hier iemand zoiets meegemaakt. Draaien Marokkaanse ouders soms bij in zo'n geval? Ik weet niet zoveel van die dingen af, in de Marokkaanse cultuur. En ik wil absoluut nu niet en nooit tussen die Meisje en haar familie komen. salaam laikoem... hou j ezoveel van haar dat je moslim zou wilen worde voor jezelf????dus niet voor haar allen maar ook omdat je in allah geloofd??? beslemma mir

salouanadoria
25-06-2003, 15:17
Als je slim bent......dan kap je d'r mee en zoek je een lieve rasgenote waarmee je je leven probleemloos voort kunt zetten.............. want gemengde huwelijken hebben geen lang bestaan doordat eens de culturen met elkaar in botsing zullen komen...een voorbeeld: de opvoeding van de kinderen....waarin zullen zij geloven: in Allah de barmhartige de genadevolle...of in Jezus???

elmoemien
25-06-2003, 15:21

Haha alsof moslims niet in Isa (vzmh) of Jezus geloven. Maar wij geloven in hem als profeet (niks meer en niks minder)!

miwoeren
25-06-2003, 15:45
HE ALS IK JOU WAS GA JE GEWOON OPZOEK NAAR EEN NEDERLANDS MEISJE! WIE WEET WORD JE DAAR GELUKKIGER MEE DAN DIT MEISJE EN DER OUDERS!:D:D MAARRE IK ZAL ZEGGEN GEBRUIK JE KOPPIE!!:D DOEI DOEI!

Lady_moi
25-06-2003, 15:51
Origineel gepost door salouanadoria Als je slim bent......dan kap je d'r mee en zoek je een lieve rasgenote waarmee je je leven probleemloos voort kunt zetten.............. want gemengde huwelijken hebben geen lang bestaan doordat eens de culturen met elkaar in botsing zullen komen...een voorbeeld: de opvoeding van de kinderen....waarin zullen zij geloven: in Allah de barmhartige de genadevolle...of in Jezus??? als de man ook moslim is moet da toch geen probleem zijn? als hij in staat is om moslim te worden omdat hij echt in allah gelooft en dus nie alleen voor haar dan vind ik dat da kan dat hij gewoon haar hand gaat vragen dus ik geloof wel dat ze samen een toekomst hebben als hij moslim word en haar ouders hem zien als een moslim

salouanadoria
25-06-2003, 16:42
Origineel gepost door elmoemien Haha alsof moslims niet in Isa (vzmh) of Jezus geloven. Maar wij geloven in hem als profeet (niks meer en niks minder)! Ewa.......je begrijpt toch wel wat ik bedoel........

sweet_karima
25-06-2003, 16:47
go for it jongen... en geloof me gemengde huwelijken kunnen ook stand houden, ik ben zelf het kind uit een gemengd huwelijk en mijn ouders zijn nog steeds gelukkig samen hamdulilah... Bousa Kbira KaRiMaKe

Rakia4U
25-06-2003, 16:52
Als je voor het geloof islam gaat kiezen dan zou er een mogelijkheid zijn dat ze je gaan accepteren vooral als je al goed met haar broers op kunt schieten dan heb je dat al ten minste in je voordeel

Lady_moi
25-06-2003, 17:10
ik ben uit een gemengd huwelijk en mn ouders zijn nie samen :traan1:

Chaimaatje
25-06-2003, 17:12
Origineel gepost door salouanadoria Als je slim bent......dan kap je d'r mee en zoek je een lieve rasgenote waarmee je je leven probleemloos voort kunt zetten.............. want gemengde huwelijken hebben geen lang bestaan doordat eens de culturen met elkaar in botsing zullen komen...een voorbeeld: de opvoeding van de kinderen....waarin zullen zij geloven: in Allah de barmhartige de genadevolle...of in Jezus??? ben ik het niet mee eens...

miriammetje
25-06-2003, 17:17
Origineel gepost door MisterPerfect Ze zei dat zij dat niet durft dat zij dan dik in de shit gaat zitten. Ik vroeg wat zij dan van mij wou, en zij zei 'bij jou blijven, je bij mij houden' maar dat als zij het zou zeggen dat er wel wat tijd zou overgaan vooraleer haar ouders gekalmeerd zouden zijn en dat zij er nog mee wil wachten. En Zij zei dat een Marokkaanse meisje het moeilijk had dan ik. Ik zal er over een maand of twee nog eens over praten. Duim voor mij aub help mij ik vroeg je wat dan moet j eook antwoorden...zou je moslim willen worden ... :confused:

elmoemien
25-06-2003, 19:41
Een niet-moslimman zal mijns inziens nooit geaccepteerd worden door de marokkaanse gemeenschap (uitzonderlingen daargelaten). Stel je voor je hebt kinderen, nou die kinderen worden groter en gaan misschien naar de moskee. Wie zal ze brengen? Mams? Denk het niet. De taak die de man vervult in islamitische gezinnen staat in de weg voor een niet-moslimman. Tenzij de vrouw afstand doet van haar geloof (dan krijg je dus aljahilija....lajehfed!).

samiawondergirl
25-06-2003, 20:20

Origineel gepost door MisterPerfect Hallo Allemaal Ik ben een Nederlandse Jongen en heb reeds enkele maanden een relatie met een Marokkaanse Meisje. Als het blijft zoals het nu is zou ik er best wel de rest van mijn leven mee willen delen en zij ook met mij. Eén probleem Haar ouders verwachten dat zij met een Marokkaanse jongen thuiskomt en niet met een Nederlander en daarom durft zij niets tegen haar vader/moeder zeggen. Haar oudere broers weten het wel en daar kan ik heel goed mee opschieten, de ene noemt mij zelfs zijn Broer. Heeft er hier iemand zoiets meegemaakt. Draaien Marokkaanse ouders soms bij in zo'n geval? Ik weet niet zoveel van die dingen af, in de Marokkaanse cultuur. En ik wil absoluut nu niet en nooit tussen die Meisje en haar familie komen. Dus als k het goed heb.. weet haar broer over jullie relatie? Sorry maar als mijn broer er zou achter komen dat ik een Nederlandse vriend had.. wajoo de gedacht al.. dammz.. mag k mischien vragen hoe oud JULLIE zijn?

Pagina's : [1] 2 3 4