Bekijk originele versie : Meiden wat vinden jullie van kaalgeschoren mannen?
Vraag het me af omdat ik het zelf ook wil doen. Wil mezelf een Van Diesel kapsel aanmeten hehe
Para_Chickie
05-09-2006, 18:36
wowwwwwwwwwww die kapsel is egt moiiii
moet je zkr doen...be3da mij mening heb je
maar het moet je ook staan...gewoon doen hahaha
prinses007
05-09-2006, 18:39
Vraag het me af omdat ik het zelf ook wil doen. Wil mezelf een Van Diesel kapsel aanmeten hehe
van diesel is getint en breed ben jij dat ook.......................ja??? ga snel naar de kapper en ga je kaal scheren
zo niet......blijf uit de buurt vande kapper of tonduse:hihi: :maf2:
Para_Chickie
05-09-2006, 18:41
van diesel is getint en breed ben jij dat ook.......................ja??? ga snel naar de kapper en ga je kaal scheren
zo niet......blijf uit de buurt vande kapper of tonduse:hihi: :maf2:
haha jij bent erg hahah...maar jah van diesel staat het tenslotte skr
je moet het kopje ervoor hebben:hihi:
samia_for_life
05-09-2006, 18:51
als je zijn koppiee (body) hebt moet je dat zker doen en na de kapper mag je langs me komen :hihi:
prinses007
05-09-2006, 18:52
haha jij bent erg hahah...maar jah van diesel staat het tenslotte skr
je moet het kopje ervoor hebben:hihi:
is wel zo tog van diesel is lkker :D
Para_Chickie
05-09-2006, 19:01
is wel zo tog van diesel is lkker :D
jah skr..heb je die film laatst gezien op tv
hij in pak...:wow:
prinses007
05-09-2006, 19:17
jah skr..heb je die film laatst gezien op tv
hij in pak...:wow:
ja eergister volgnes mij tog ............ha dammmmm he is hot:kus: :wow: :love:
Marockertje
05-09-2006, 19:30
Moet je doen is zeker mooi , :love:
samia_for_life
05-09-2006, 19:38
Kort? HOTT :eek:
Maar het moet je staan. :o
inderdaad het moet je zeker staan maar als het je staat ben je wel onwijssss lekkeerrrr :wow: :o
Para_Chickie
05-09-2006, 20:09
ja eergister volgnes mij tog ............ha dammmmm he is hot:kus: :wow: :love:
haha jah jij weet het meid
inderdaad het moet je zeker staan maar als het je staat ben je wel onwijssss lekkeerrrr :wow: :o
Nou getint en breed ben ik wel en en ik hoor vaker dat ik me hoofd kaal moet laten scheren want ze zeggen vaak dat ik op van diesel lijk
Para_Chickie
05-09-2006, 20:41
ewa dann moe je het skrrrr doennn
prinses007
05-09-2006, 20:42
Nou getint en breed ben ik wel en en ik hoor vaker dat ik me hoofd kaal moet laten scheren want ze zeggen vaak dat ik op van diesel lijk
ewa sla je slag en wel aanm ons laten zien he:D
Verwacht je nu PM's
Kan het nog zieliger, je hoofd kaal scheren voor meiden (je doet het voor jezelf of niet, niet omdat meisjes dat mooi vinden)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.