Bekijk originele versie : Wajooow, groot probleem! Mossiba ke7la had eshie!
Me ex belde net...zegt ze zo...ik heb een heeeele leuke verassing voor je! Ik dus :) , verwachte een cadeautje ofzo! Opeens zegt ze...IK BEN ZWANGER! :schrik2: Opeens begon alles te draaien! :maf2: En nu? Wat moet ik nou weer doen?.
Origineel gepost door temsamni
Me ex belde net...zegt ze zo...ik heb een heeeele leuke verassing voor je! Ik dus :) , verwachte een cadeautje ofzo! Opeens zegt ze...IK BEN ZWANGER! :schrik2: Opeens begon alles te draaien! :maf2: En nu? Wat moet ik nou weer doen?
Meisjes plagen
is problemen vragen :rolleyes:
wajawwwwwwwwww er komt nog een Junior temsamni binnekort...marokko.nl is voor de komende eeuw niet meer veilig..
Me ex belde net...zegt ze zo...ik heb een heeeele leuke verassing voor je! Ik dus :) , verwachte een cadeautje ofzo! Opeens zegt ze...IK BEN ZWANGER! :schrik2: Opeens begon alles te draaien! :maf2: En nu? Wat moet ik nou weer doen?
:giechel: vies hoor ze3ma verassing
denk je dat je die oplossing hier op internet kan vinden?
Hoe gaat ie heten...als het een meisje wordt wordt het een H.oertje en als het een jonge wordt een pim.p ach zo vader zo zoon
MijnZoetje
25-06-2003, 15:56
Nodig je me wel uit om beschuitjes te komen eten..
MijnZoetje :p
Ik plaag niemand! :rolleyes:
Dat denk jij :rolleyes:
Lady_moi
25-06-2003, 16:06
verhuis naar tokyo
Gewoon ontkennen, dat is toch gebruikelijk?? :D
anoniem_girl
25-06-2003, 16:19
Eigen schuld, dikke bult :)
crazy2000
25-06-2003, 16:23
Origineel gepost door MijnZoetje
Nodig je me wel uit om beschuitjes te komen eten..
MijnZoetje :p
ONS zeg je dan
Miss_Crazy
25-06-2003, 16:27
:hihi: nu is het een big deal maar toen je het deed was het ckr no prob yek :p
SweetLady
25-06-2003, 16:28
Tsjaaa begin maar met namen te bedenken, voor meisje/jongen.
Of weet je al wat het wordt :confused: :)
Lady_moi
25-06-2003, 16:45
u richten tot allah en smeekbeden verichten en spijt tonen en misschien dan zal god u helpen
mimi_tangaouia
25-06-2003, 17:17
morning after pill maar ik denk dat het daarvoor te laat is tja als je een man bent moet je ook aan de gevolgen denken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.