Bekijk originele versie : "Alle Marokkaanse meisjes uit EUROPA zijn HOEREN!!!?
Shining_Star
25-06-2003, 14:45
Damn waarom denken de Marokkanen die in Marokko wonen dit nou??!
ik bedoel als je bv met iemand daar zo uit gaat en je leert diegene beter kennen dan zegt diegene : JA JE BENT WEL EEN MAROKKAANSE UIT NEDERLAND (EUROPA DUS) MAAR JE BENT GEEN H.O.E.R GELUKKIG !! EN AL DIE ANDERE WEL??
ik bedoel in marokko denken de meeste marokkanen dat alle marokkaanse meisjes uit europa hoeren zijn :jammer:
hebben jullie daar ook last van??!
Nee ik heb daar geen last van nooit gehad ook...
Shining_Star
25-06-2003, 14:48
:eek: meid dan heb je daar geluk mee gehad :goedzo:
Of ook zoiets:
als ze je bv proberen te versieren en je geeft ze geen aandacht dan zeggen ze "ach ja das waar ook het is eentje uit het buitenland vieze h.o.e.r dus :kwaad:
Hebben ze wel eens naar hun eigen meiden gekeken:D
ik vind de meiden hier veel beter, meer met de islam bezig
dan de meisjes daar.
ach laat ze die bekrompen gedachte houden
:D:D
Shining_Star
25-06-2003, 14:50
misantazaghin: :bril:
Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 14:51
Origineel gepost door real_jeblia
ik bedoel als je bv met iemand daar zo uit gaat en je leert diegene beter kennen dan zegt diegene : JA JE BENT WEL EEN MAROKKAANSE UIT NEDERLAND (EUROPA DUS) MAAR JE BENT GEEN H.O.E.R GELUKKIG !! EN AL DIE ANDERE WEL??
ik bedoel in marokko denken de meeste marokkanen dat alle marokkaanse meisjes uit europa hoeren zijn :jammer:
sorry ik vind dat kapot vies als ze zo dneen want in MAROKKO zijn ze duizend keer zo erg dus.........
Shining_Star
25-06-2003, 14:52
Origineel gepost door temsamni
Sjo, en die meisjes daarzo dan! Een keertje, werd mijn broertje bijna verkracht door een meisje! Ze pakte hem beet midden in het centrum en wou hem niet meer loslaten! Hij werd echt bang meskien en rende keihard weg! Ik lachen natuurlijk! :D
:eek: woooow damn :hihi:
meskien :o
Meryam20
25-06-2003, 14:52
Ik geef er geen aandacht aan!!! Ik weet van mezelf dat ik goed bezig ben en dat weten me familieleden ook!!! En wat de rest denkt dat is hun probleem!!! :o Me broertje vertelde vorig jaar dat hij zijn autodeur had open laten staan om even een winkeltje in te lopen, toen hij terug kwam zat er een marokaanse meisje al in!!! Blijkbaar had ze hem uit zien stappen en wachten lekker op hem totdat hij terug kwam!!! :confused: Hij wist niet hoe hij haar er weer uit kreeg omdat ze moeilijk deed om uit te stappen!!!
freemale
25-06-2003, 14:53
Tja.. het zijn niet alleen de lui die daar wonen, de marokkaanse mannen die hier wonen ook!! Liever een berggeituit marokko, want hier wonen alle slechte meiden...
Shining_Star
25-06-2003, 14:54
Origineel gepost door freemale
Tja.. het zijn niet alleen de lui die daar wonen, de marokkaanse mannen die hier wonen ook!! Liever een berggeituit marokko, want hier wonen alle slechte meiden...
ja daar heb je dus ook wel gelijk mee :(
Shining_Star
25-06-2003, 14:55
Origineel gepost door temsamni
Ja, ik had echt medelijden met hem! Hij is een bodybuilder van 1.90! Zo GROOT! en dat meisje pakte hem gewoon beet! En hij werd nog bang ook! :giechel:
:giechel: daar had ik zoooooo graag bij willen zijn :D
misantazaghin: :bril:
:bril:
we're cool:D
miriammetje
25-06-2003, 14:57
Origineel gepost door misantazaghin
Hebben ze wel eens naar hun eigen meiden gekeken:D
ik vind de meiden hier veel beter, meer met de islam bezig
dan de meisjes daar.
ach laat ze die bekrompen gedachte houden
:D:D
salama
klopot wat jij zegt ...ze vinden de meiden hier juist meer intesiever met hun geloof bezig zijn ofja sommige meiden...maar real_jablia waarom ga je daar uit??weet j eniet dat dat verafschuwd is lieverd...als je moslim bent...ga niet uit en alhelamaa niet in mocroland....ik wilj e slechts helpen voe l je niet aagevallenlieverdje...
beslemma mir
Shining_Star
25-06-2003, 14:57
Origineel gepost door misantazaghin
:bril:
we're cool:D
we are the coolest
:bril: :bril:
:p
Origineel gepost door freemale
Is het voor jou niet handiger als je over Turken praat?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.