Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voedsel vergiftiging

Pagina's : [1] 2

Studje
25-06-2003, 14:33

Hoe weet je dat je voedsel vergiftiging hebt opgelopen?.............en wat zijn de bijwerkingen............

K_Prone
25-06-2003, 14:38
ik heb het eens gehad Dat was tijdens mijn vakantie in marokko je droogt uit, je krijgt allemaal rode pukkels en eet bijna niks meer het is echt een k.utgevoel je kan niet meer lopen daar ben je gewoon te zwak voor. Als je in de zon staat ga je allemaal kleuren zien en zo. Het is niet prettig dat weet ik wel ;)

tonk
25-06-2003, 14:41
- overgeven, overgeven en nog meer overgeven - koorts - zwak, rillerig en naar Duurde een dag of 2. Gevolg van een eiersalade van de Hema.

Studje
25-06-2003, 14:42
Origineel gepost door temsamni Als je teveel op marokko.nl zit dan heb je een voedselvergiftiging opgelopen! Als je het echt zeker wilt weten dan moet je je beeldscherm met je handen beetpakken en dan je hoofd ertegenaan rammen! Als het pijn doet heb je een voedselvegiftiging! :D :confused:........heb het net gedaan alleen nu heb ik barstende hoofdpijn en een bult op mijn voorhoofd..en er zitten barsten op mijn beeldscherm... Dank je voor de tip!!!!!!!!!!!!! nottttttttt

Fous
25-06-2003, 14:43

Origineel gepost door M1noes Hoe weet je dat je voedsel vergiftiging hebt opgelopen?.............en wat zijn de bijwerkingen............ Ik heb het 'ns gehad. Je blijft maar overgeven, niets kun je binnenhouden. Zelfs als je maar een glaasje water drinkt dan is het binnen 2 minueten weer buiten. Hoge koorts. Ik had 42 graden koorts en moest op ijs liggen, voor koeling, zonder laken. En je hebt constante hoofdpijn. Ik lag 2 weken in het ziekenhuis hiervoor. Vreselijk was het.

K_Prone
25-06-2003, 14:43
Origineel gepost door tonk - overgeven, overgeven en nog meer overgeven - koorts - zwak, rillerig en naar Duurde een dag of 2. Gevolg van een eiersalade van de Hema. so jij bent er snel vanaf gekomen bij mij duurde het 2 weken

Studje
25-06-2003, 14:44
Origineel gepost door misantazaghin ik heb het eens gehad Dat was tijdens mijn vakantie in marokko je droogt uit, je krijgt allemaal rode pukkels en eet bijna niks meer het is echt een k.utgevoel je kan niet meer lopen daar ben je gewoon te zwak voor. Als je in de zon staat ga je allemaal kleuren zien en zo. Het is niet prettig dat weet ik wel ;) Jah eet niets meer..........at al niets maar goed........rode pukkels...ehh heb 1 puistje op mijn kin...komt omdat ik 2 maanden niet ongesteld ben geworden.......ik voel me zwaaaar k*t....en jah zie allerlei kleurtjes en sterretjes....

Studje
25-06-2003, 14:46
Origineel gepost door temsamni Yeps! Jij hebt een voedselvergiftiging! :rolleyes: Ik ga een schade vergoeding halen!!!!!!!!!!!!!!!!! Laat ze effe een lesje leren.....

K_Prone
25-06-2003, 14:46
Origineel gepost door M1noes Jah eet niets meer..........at al niets maar goed........rode pukkels...ehh heb 1 puistje op mijn kin...komt omdat ik 2 maanden niet ongesteld ben geworden.......ik voel me zwaaaar k*t....en jah zie allerlei kleurtjes en sterretjes.... he je zit in dezelfde situatie als mij:D ik eet de laatste tijd ook niet meer en ik heb ook 1 puistje op mijn kin Maar ik ben niet ongesteld:hihi:

Studje
25-06-2003, 14:48
Origineel gepost door misantazaghin he je zit in dezelfde situatie als mij:D ik eet de laatste tijd ook niet meer en ik heb ook 1 puistje op mijn kin Maar ik ben niet ongesteld:hihi: Be happy dat je niet ongesteld wordt ;).... ben al 2 maanden niet ongesteld :confused:...dokter zei: jah komt doordat je lichaam moet wennen bla bla bla....maar vandaag voel ik me niet goed joh......denk dat ik een voedselvergiftiging heb opgelopen.....

K_Prone
25-06-2003, 14:50
Origineel gepost door M1noes Be happy dat je niet ongesteld wordt ;).... ben al 2 maanden niet ongesteld :confused:...dokter zei: jah komt doordat je lichaam moet wennen bla bla bla....maar vandaag voel ik me niet goed joh......denk dat ik een voedselvergiftiging heb opgelopen..... Misschien moet je gaan slapen. Is opluchtend;)

Studje
25-06-2003, 15:17
Origineel gepost door misantazaghin Misschien moet je gaan slapen. Is opluchtend;) Jah was effe in het zonnetje gaan liggen....wel lekker alleen niet beter van geworden :(......................

K_Prone
25-06-2003, 15:18
Origineel gepost door M1noes Jah was effe in het zonnetje gaan liggen....wel lekker alleen niet beter van geworden :(...................... dat zij ik toch ook je moet niet in de zon gaan staan of liggen ;) lees maar trug:D

elmoemien
25-06-2003, 15:23
je moet heeeel veel danoon eten en je probleem is opgelost.....

Studje
25-06-2003, 15:27

Origineel gepost door misantazaghin dat zij ik toch ook je moet niet in de zon gaan staan of liggen ;) lees maar trug:D Ben er niet helemaal bij :(.........dus dacht dat je had geschreven in het zonnetje liggen.....

Pagina's : [1] 2