Bekijk originele versie : Make up en ramadan
weet iemand of het is toegestaan om gedurende de Ramadan make-up te dragen?
dordje22
05-09-2006, 16:32
mekup dragen mag zo ie zo niet buitenshuis, en of het niet mag in de ramadan allah hoe a3lem
ik dacht dat het haraam was:hadj:
Miss_Oujdia
05-09-2006, 17:19
Mag niet,je mag niet eens creme op je gezicht smeren.
whallahi ook geen cremé?
dat wist ik niet!
Soumiia_Mocro
05-09-2006, 17:26
Geen Creme??? :eek:
Heb ik nooit van gehoord??
Miss_Oujdia
05-09-2006, 17:28
whallahi ook geen cremé?
dat wist ik niet!
Ja,dat zei me moeder laatst,me moeder houdt zich echt strict aan alles,,
Parfum enzo mag ook niet toch?
van wie weten jullie het allemaal , dat jullie maar zitten te roepen mag niet ,haram
kom met een daliel.
prinses007
05-09-2006, 18:32
alles wat haram is mag zeker niet in de ramadan
make up hoord daar ook bij, en over die cremetjes volgends mij is het bullshit want een cremetje hoeft je niet mooi te maken kan ook gewn omdat je een droge huid en zo hebt ....parfum is volgens mij wel haram want het schijnd mannen te lokken net als hakken en de kleur rood maar moet er bij zeggen heb het allen gehoord allahlem
SweetyQueeen
05-09-2006, 19:43
gewoon nivea cremé mag wel gewoon :)
stel je voor dat iemand een huiduitslag heeft, is het toch onzin dat je geen cremé mag smeren sommige hier zijn echt aan het overdrijven
met een gewone doorzichtige cremé voor een droge huid mag best !
Je mag niets eten of drinken roken seks hebben mannen/vrouwen te proberen te verleiden
- mannen verleiden soms vrouwen met: parfum. daarom haram
zorg gewoon dat je fris ruikt dat je hebt gedoucht
vrouwen verleiden mannen met: make-up of parfums: daarom haram om make-up te gebruiken of parfums te gebruiken
zorg dat je gewoon fris bent dat je hebt gedoucht ;)
weet iemand of het is toegestaan om gedurende de Ramadan make-up te dragen?
buitenshuis is het haram.. laat staan in de heilge maand ramadan;)
fatima_1986
05-09-2006, 20:04
Haram.
islamwomen_18
05-09-2006, 20:22
ga niet zomaar dingen zeggen, kom met daliel.
wat make up betreft, dat is zoiezo haram want make up is niet toegestaan buitenshuis dus ook niet in de ramadan.
ga niet zomaar dingen zeggen, kom met daliel.
wat make up betreft, dat is zoiezo haram want make up is niet toegestaan buitenshuis dus ook niet in de ramadan.
jewel je mag wel make up op doen maar voor dat je gaat slapen,of als je graag make up op wildoen bij shor 5 minuten voor dt je niet meer mag eten kan je wel snel makup zetten.tanden poetsen ook een paar minuten voordat je niet meer mag eten.
igwenia_ahlam
06-09-2006, 01:26
Salaam alaikoum warhamtoelahie wa bakrtoe..
tande poetsen na etenstijd mag wel en mecup mag niet waarom eigelijk mecup wat heb je dr aan ben je niet blij met wat je hebt ik ben n iet knap maar ben trots op was allleh me gegeven heeft al hamdoulilah ... allah ie hdiekom mag allah mijn zusters bijstaan tijdens het vasten inchalalah
Salaam alaikoum warhamtoelahie wa bakrtoe..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.