Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisje op in het cafe of terras

Pagina's : [1] 2 3

maghrebgirl20
25-06-2003, 14:13

wat vinden jullie van marokkaanse meisje die op het terras zitten of in het cafe zitten met vriendinnen, heb ik het wel over smiddags. vinden jullie dit kunnen of vinden jullie dit ordinair? graag reacties, vooral van de heren :zwaai:

chicamaroquia
25-06-2003, 14:16
als het lekker weer is ga ik weleens een terrasje pikken, niks mis mee. Ik doe niemand kwaad en overdag zijn er geen dronklappen te bekennen (nou ja soms wel... :hihi: )... Waarom moeten de heren reageren? Is hun mening belangrijker? :confused:

Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 14:20
sorry daar is niks mis mee hoor...... waarom zouden ze dat niet mogen doe normaal hoor..... tuurlijk gezellig toch.....:boogie: lekker in de zon....

Zeepje
25-06-2003, 14:20
Dat kun je eigenlijk niet maken, maar ieder ze'n mening. Waarom ik dat eigenlijk nou niet vind kunnen is dat vele je zo gaan beoordelen, van ja ze zit daar, en ditjes en datjes en dan maken ze van een mug een olifant. Je gaat voor je eigen, ik weet. Maar je kunt het eigenlijk niet maken als je beseft hoe daar vele daar negatief over denken.

Safia21
25-06-2003, 14:21

Dat moet ieder voor zichzelf weten toch? ik zelf zou het niet doen, wat heb ik daar te zoeken?? Liefs safia

maghrebgirl20
25-06-2003, 14:22
ik vind het ook geen probleem ,maar er zijn genoeg die moeilijk doen erover. als broers hun zus op het terras met vriendinnen is het tijd. ik krijg echt wel wat te horen van mn neef als hij mij op het terras ziet. en binnen 1 dag weten mn ouders het ook. niet eerlijk, ik mag toch ook wel lol hebben, doe toch niks verkeerd

chicamaroquia
25-06-2003, 14:24
Mijn ouders vinden dat niet erg, dus degene die het willen gaan zeggen mogen van mij hun gang gaan, maar wat ik niet snap is wat er mis mee is? Wat is er nu erg aan op een terrasje zitten. In islamitische landen heb je ook terrasjes, daar zitten mensen soms met hele gezinnen! Dus als het niet om de Islam gaat waar gaat het dan wel om?

maghrebgirl20
25-06-2003, 14:24
Origineel gepost door Zeepje Dat kun je eigenlijk niet maken, maar ieder ze'n mening. Waarom ik dat eigenlijk nou niet vind kunnen is dat vele je zo gaan beoordelen, van ja ze zit daar, en ditjes en datjes en dan maken ze van een mug een olifant. Je gaat voor je eigen, ik weet. Maar je kunt het eigenlijk niet maken als je beseft hoe daar vele daar negatief over denken. idd, ik vind eigenlijk dat je wel kunt maken, niks mis mee. maar er zijn veel die daar negatief over gaan oordelen. dus je kunt het niet maken :zwaai:

Noa
25-06-2003, 14:28
Origineel gepost door chica*******a Mijn ouders vinden dat niet erg, dus degene die het willen gaan zeggen mogen van mij hun gang gaan, maar wat ik niet snap is wat er mis mee is? Wat is er nu erg aan op een terrasje zitten. In islamitische landen heb je ook terrasjes, daar zitten mensen soms met hele gezinnen! Dus als het niet om de Islam gaat waar gaat het dan wel om? Ik zit er ook weleens met vriendinnen van me vind er zelf niets verkeerds aan zolang je jezelf gedraagt en je niet mengt met mannen. Maar ieder zijn mening.

MuzzyAA
25-06-2003, 15:23
hey dit is grappig de een vind en de ander vind het light er aan welke maatstaven je neemt hou je je aan islamitische normen en waarden dan weet je dat het niet hoort maar denk je van ach wat het is 2003 en ik heb mijn eigen rechten ik leef in Hollanda :D tjah dan zou ik zeggen drinhk ze dussse kijken naar de maatsaven he ;)

Noa
25-06-2003, 15:26
Origineel gepost door MuzzyAA hey dit is grappig de een vind en de ander vind het light er aan welke maatstaven je neemt hou je je aan islamitische normen en waarden dan weet je dat het niet hoort maar denk je van ach wat het is 2003 en ik heb mijn eigen rechten ik leef in Hollanda :D tjah dan zou ik zeggen drinhk ze dussse kijken naar de maatsaven he ;) Is het haraam?

Fruitje
25-06-2003, 15:31
Niets mis mee,.. ;)

MuzzyAA
25-06-2003, 15:32
Origineel gepost door Noa Is het haraam? dat durf ik nie te zeggen, maar zit je niet tussen vreemde mannen? ben je niet op een plaats waar alcohol word geschonken? allahu a3lem :D ik doe geen uitspraak :D

Noa
25-06-2003, 15:34
Origineel gepost door MuzzyAA dat durf ik nie te zeggen, maar zit je niet tussen vreemde mannen? ben je niet op een plaats waar alcohol word geschonken? allahu a3lem :D ik doe geen uitspraak :D In de bus zit ik ook tussen vreemde mannen, ik doe mijn boodschappen in een supermarkt waar ze ook drank verkopen en zo kan ik een tal andere voorbeelden op noemen. Ik weet van mezelf dat ik daar geen alcohol drink en dat ik daar niet opvallend bezig ben en daar heb ik vrede mee... Was dat niet het geval dan zou ik me thuis op moeten gaan sluiten...

Sfenza
25-06-2003, 15:40

ja maar zulke plekken bezoek je uit noodzaak...en een terrassje niet....maar in mijn ogen is er niks mis mee...wel haram volgens mij...hang natuurlijk van de cafe af.

Pagina's : [1] 2 3