Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : advies voor tieners die al kinderen hebben of al zwanger zijn

LZN
25-06-2003, 13:18

ik kan niet tegen die shit je weet dat ik daarop pis ik ben een tienermoeder racist behandel je kinderen goed je weet als ze lachen dat je bloed gloedt daarvoor heb je wel wat voor over en een heleboel moed anders krijg je een pof dus denk goed na als je wat ga doen denk niet aan de normen en waarde op deze aarde je leven is ingewikkelder dan een insect dus ook een pissebed want je doet het dan alleen voor geld je wilt niet dat je kinderen zo wordennnnnnn en later mensen ga moorden je moet dan daarvoor nu gaan stoppen behandel ze goed dan kan je alsnog later bij ze aankloppen voordat ze jouw ook gaan poffen als je wilt verkomen dat je zo wordt ga niet zomaar met iedereen in bed om populairder te worden als je het toch doet dan beland je later zeker op de stoep sta je 8ter de ramen gaan ze roddelen over jouw en ga je nooit je ware liefde vinden die van je hou dus denk goed na als je wat ga doen en niet om populairder te worden of aan poen ik schrijf deze tekst speciaal voor jouw is niet dat ik je haat maar van jouw hou maar op een andere manier geen liefde maar als een vriend ik hoop dat je naar me gaat luisteren en ondertussen over deze onderwerp met mensen ga fluisteren want liefde overwint kwaad en is sterk leven is zwaar dat weet ik er lopen veel mensen de 1 van dat is een racist ze verschuilen als mist of verstoppen in de kist als je ze begin te horen als ze over je roddelen zie je ze je aankijken met hun vieze koppen pas op voor de duivel want als hij zijn zin krijgt is het geen lief gezicht ik weet hij is een vieze smicht luister naar jezelf en familieleden je kan nog bij ze terecht om je te helpen en voor de gerecht ik hoop dat je voor dat vecht denk niet het komt vanzelf sta op met je luiereet volg je hart als een magneet.

lavie77
25-06-2003, 13:28
kdenk dat je nog ff door moet oefenen want dit sucks!

SAMMYGIRL
25-06-2003, 13:31
ik vind hem wel goed hoor, hij probeert tenminste een boodschap over te brengen:goedzo:

lavie77
25-06-2003, 14:45
populair , "met mensen gaan bevredigen"?meaning??? jongen kritiek hoort erbij!

lavie77
25-06-2003, 15:07

jij bent niet van deze planeet , je kraamt maar wat... Kzal je maar met rust laten ok,want het gaat nergens over.

Ghizzy
25-06-2003, 15:13
Ik vind het wel goed hoor.