Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom zijn marokkanen gierig?????

Lyaam
05-09-2006, 12:22

Ik was dit weekend bij een decoratrice, en er waren mensen voor mij die dus hun decor hadden gekozen en ze kregen dan de prijs. Ik vond dat de prijs goed was voor hetgeen het waard was. Maar die mensen wouden de helft van de prijs afdoen, hoe moet die persoon dan winst maken dacht ik? Wat is jullie mening hierover, ik vind dat die mensen super gierig zijn, en als de helft willen betalen dat ze hun zaal dan maar zelf decoreren.

Liefstelid
05-09-2006, 12:38
Heeft niets met gierigheid te maken, sommige dingen zijn overdreven duur.

ZaraAya
05-09-2006, 12:40
Heeft niets met gierigheid te maken, sommige dingen zijn overdreven duur. wholahila sommige denken dat alle marokkanen in nederland in luxe leven ofzo:maf2:

mirjamietje
05-09-2006, 12:40
Heeft niets met gierigheid te maken, sommige dingen zijn overdreven duur. Ben ik echt mee eens, alles is zo duur geworden niet normaal meer, En ja je hebt gelijk dan gaan ze maar lekker zelf decoreren en zijn een stuk goedkoper uit!

fazia85
05-09-2006, 12:47

ik vraag mij af waarom die mensen die decoratie doen, etc etc, dieven zijn ze vragen veel te veel

marokko_zina
05-09-2006, 12:48
heey Sorry h0or niet alle marokkanen zijn hiereg somegen maar somegen die zijn echt niet gireg ze geffen jealles wat je wilt maar dat zijn meslat de mensen die alles goed weten ;):D

Sugababe
05-09-2006, 12:50
ze zijn niet gierig, ze strooien gewoon niet met geld. een bruiloft kost al meer dan zat. eten, band en negaffa dat is al veel geld, en dan moet decoratie ook al 1000 euro ofzo gaan kosten tegenwoordig dagggggggggg.. :eek:

Lyaam
05-09-2006, 13:01
Heeft niets met gierigheid te maken, sommige dingen zijn overdreven duur. je weet toch dat die mensen meestal met een 10tal zijn( geld moet onderverdeeld worden), dat ze super zware zaken op hun rug moeten dragen, heel de avond op hun benen staan, dat ze elk jaar naar maroc moeten om te vernieuwen en noem maar op..... Dan vind ik dat ze het geld waard zijn.

Lyaam
05-09-2006, 13:08
ze zijn niet gierig, ze strooien gewoon niet met geld. een bruiloft kost al meer dan zat. eten, band en negaffa dat is al veel geld, en dan moet decoratie ook al 1000 euro ofzo gaan kosten tegenwoordig dagggggggggg.. :eek: Awel als da allemaal zo duur is, dan moet je toch geen feest geven met alles erop en eraan, geef dan toch een klein intiem feestje of zo, kan heel gezellig en goedkoop zijn. Dan moet je je toch niet gaan belachelijk gaan maken bij de decoratrice en het groots vragen, en dan niet willen betalen. Als ik geen geld heb, ga ik niet bij een decoratrice vragen om een heel zaal te gaan decoreren met de nieuwste zaken, en dan gaan afbieden:maf2: zij wou de helft van de prijs betalen, da kan toch niet. als je vraagt voor 50 à 100€ af te doen tot daartoe, maar toch geen 600 €

dordje22
05-09-2006, 13:18
ik vind dat je maximaal een jaar voor je bruiloft gewoon hard moet gaan sparen en dan lukt alles je wel. tuurlijk je hoef niet het duurste van het duurste te nemen koel wahed 3ala kotou toch???

ZaraAya
05-09-2006, 13:23
ik vind dat je maximaal een jaar voor je bruiloft gewoon hard moet gaan sparen en dan lukt alles je wel. tuurlijk je hoef niet het duurste van het duurste te nemen koel wahed 3ala kotou toch??? ja precies zo denk ik er ook over..maar uiteindelijk ben je toch met alle uitgaven van 2 dagen opgeteld bijna evenveel kwijt als iemand die al-inclusief neemt.. ik hoor dit vaak van mensen in me omgeving die het niet al 'te duur' willen doen

Sugababe
05-09-2006, 13:40
Awel als da allemaal zo duur is, dan moet je toch geen feest geven met alles erop en eraan, geef dan toch een klein intiem feestje of zo, kan heel gezellig en goedkoop zijn. Dan moet je je toch niet gaan belachelijk gaan maken bij de decoratrice en het groots vragen, en dan niet willen betalen. Als ik geen geld heb, ga ik niet bij een decoratrice vragen om een heel zaal te gaan decoreren met de nieuwste zaken, en dan gaan afbieden:maf2: zij wou de helft van de prijs betalen, da kan toch niet. als je vraagt voor 50 à 100€ af te doen tot daartoe, maar toch geen 600 € rustig maar vrouwke adem in adem uit... ik kijk naar mijn uitgaven en wat ik te besteden heb en van daaruit bepaal ik wat ik wel en niet doe.. uitnodigingen vind ik onnodig niet iedereen hoeft ze te krijgen.. (lang leve de telefoons net als vroeger) en kun je zelf ook prachtige maken als je de juiste programmas op je pc hebt en een kleurenprinter. traiteur hoeft ook niet perse. heb genoeg bruiloften meegemeaakt waar ze dat niet doen en het verloopt er geweldig en het eten is super... nog beter dan als je een traiteur hebt. en zo kan ik door gaan.. de belangrijkste uitgaves moeten de zaal, negaffa, band en eten worden.. mvg, sugah