Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar ik zo'n hekel aan heb in marokko

Chaimaa
25-06-2003, 13:16

is dat mensen opmerkingen gaan maken om je uiterlijk..niet dat ik er meer wat van aantrek maar het is behoorlijk irritant :kwaad: vroeger werd ik er heel onzeker door

SweetRose
25-06-2003, 13:18
Als ze er een reden voor hebben..waarom dan niet? Zij zijn toch ook maar mensen net als wij. Wij maken toch ook opmerkingen over anders mans uiterlijk. Of is het omdat wij uit Europa zijn dat zij niets mogen opmerken?

Classy.Lady
25-06-2003, 13:19
Origineel gepost door zin 'n midar Als ze er een reden voor hebben..waarom dan niet? Zij zijn toch ook maar mensen net als wij. Wij maken toch ook opmerkingen over anders mans uiterlijk. Of is het omdat wij uit Europa zijn dat zij niets mogen opmerken? :goedzo:

ze3maze3ma
25-06-2003, 13:21
pfff..ja zeker! je hebt gelijk en wat ook erg is ik kan niet eens rustig over straat lopen of er staat al een jongen te ****en op me......tfoe..:p

Chaimaa
25-06-2003, 13:21

Origineel gepost door zin 'n midar Als ze er een reden voor hebben..waarom dan niet? Zij zijn toch ook maar mensen net als wij. Wij maken toch ook opmerkingen over anders mans uiterlijk. Of is het omdat wij uit Europa zijn dat zij niets mogen opmerken? jij begrijpt mij volgens mij niet helemaal :rolleyes: ik heb het over mensnen die negatieve kritiek op een slechte manier naar iemand toewerpen. complimentjes zijn altijd welkom. maar ik heb heel wat BLA gezien daar

SweetRose
25-06-2003, 13:24
Origineel gepost door Chaimaa jij begrijpt mij volgens mij niet helemaal :rolleyes: ik heb het over mensnen die negatieve kritiek op een slechte manier naar iemand toewerpen. complimentjes zijn altijd welkom. maar ik heb heel wat BLA gezien daar Ik begrijp jou wel. Ik bedoel ook gewoon: Jij hebt toch ook negatieve kritiek over iemand hier of daar in maghreb.? En ik weet zeker dat jij niet de enigste bent die negatieve reacties krijgt daar, maar als je weet dat zij niet gelijk hebben, waarom negeer je hen dan gewoon niet?

Chaimaa
25-06-2003, 13:26
Origineel gepost door zin 'n midar Ik begrijp jou wel. Ik bedoel ook gewoon: Jij hebt toch ook negatieve kritiek over iemand hier of daar in maghreb.? En ik weet zeker dat jij niet de enigste bent die negatieve reacties krijgt daar, maar als je weet dat zij niet gelijk hebben, waarom negeer je hen dan gewoon niet? juistem...dat klopt..kijk vroeger was ik naif en was ik heel onzeker over mezelf en kon niks hebben nu ben ik sterk genoeg om me er niks van aan te trekken maar het kan een mens echt kapot maken

meryema
25-06-2003, 13:26
ik snap chaimaa wel !!!!

Chaimaa
25-06-2003, 13:33
Origineel gepost door meryema ik snap chaimaa wel !!!! :)

SweetRose
25-06-2003, 13:38
Origineel gepost door Chaimaa juistem...dat klopt..kijk vroeger was ik naif en was ik heel onzeker over mezelf en kon niks hebben nu ben ik sterk genoeg om me er niks van aan te trekken maar het kan een mens echt kapot maken Ja inderdaad. En ik denk niet dat je er veel aan kan doen. Want zulke mensen bestaan en zullen spijtig genoeg altijd blijven bestaan. Maar als je hen echt geen minisecondje aandacht geeft, dan zulle ze, omdat ze weten dat het je toch nix doet, jou in alle rust laten.

Lady_moi
25-06-2003, 13:39
ik heb een hekel aan die kakkerlakken daar die savonds zo op straat lopen :schreeuw:

Dida
25-06-2003, 13:41
Ik ga juist naar Marokko voor de "Complimenten" daar word je ermeej dood gegooid.:hihi:

chicamaroquia
25-06-2003, 13:42
Origineel gepost door lady_moi ik heb een hekel aan die kakkerlakken daar die savonds zo op straat lopen :schreeuw: :hihi:...