Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat gebeurd er ????

aytoesia
05-09-2006, 10:07

ik weet niet wat er de laatste tijd gebeurd met me ik heb enge dromen ineens ik droomde dat er iemand me wou vermoorden en die het te munten had op mn baby die pers nam een geweer (jacht) en schoot een keer recht mn buik in. ( allah ihfd ) en de dag daarna droomde ik dat ik mn zoon dezelfde naam gaf als zn vader omdat hij vlak voor de bevalling overleed (allah ihfed ) en nu droomde ik dat ik wakker werd in een groot plas bloed op mn matras wat is dit en de laatste dagen heeft mn echtgenoot ook nachtmerries maar hij praat ineens in zn slaap ( niet echt praten maar meer mompellen):confused: :traan1:

insaan_3aadi
05-09-2006, 10:10
Dat is de shaytaan die je verdrietig wil maken. Reciteer ayaat alkoersi, soerat Ichlaas, Falaq en Nas voor het slapen gaan. Zeg de dua voor het slapen gaan : "Allahoema bismika amoetoe wa a7yaa'' slaap het liefst met woedoe. De shaytaan kan dan niet meer bij je in de buurt komen. Niks aan de hand oeght. Is alleen waswaas.

aytoesia
05-09-2006, 10:19
oh ja zal ik zeker doen want het wordt met de dag erger en ik word er niet blijer van normaal gesproken onthoud ik mn dromen niet maar nu ineens wel en wat ik vergeten te melden is ook dat mn man gister nacht opstond en zei dat het niet lang meer duurde voordat hij zn kind in zn armen kon houden ik bedoel ik heb nog eventjes te gaan maar ja ik vind het allemaal eng