Bekijk originele versie : Boot van Malaga naar Alhoceima
alhoceimagirly
25-06-2003, 11:17
mensen ik heb even een vraagje weet er iemand wanneer de eerste boot zal vertrekken van malaga naar alhoceima?? ik heb gehoort dat 16 juni al de eerste is begonnen???
wie weet er meer van:confused: laat dan aub een reactie achter... alvast bedankt :Iluvu:
alhoceimagirly :zwaai:
xberbersroosjex
25-06-2003, 11:24
ik heb gehoord dat er helemaal geen boot zal vertrekken naar alhoceima
alhoceimagirly
25-06-2003, 11:25
helemaal geen:huil: wel jammer dan gaan we eerst naar tetouan:(
ach jah tetouan is ook super leuk! maar jah heb liever eerst alhoceima en dan tetouan maar is zelfde:D
dankje wel lieverd :Iluvu:
xberbersroosjex
25-06-2003, 11:26
geen dank meid :blauwkus:
alhoceimagirly
25-06-2003, 11:29
:D :blauwkus: :D
Origineel gepost door alhoceimagirly
mensen ik heb even een vraagje weet er iemand wanneer de eerste boot zal vertrekken van malaga naar alhoceima?? ik heb gehoort dat 16 juni al de eerste is begonnen???
wie weet er meer van:confused: laat dan aub een reactie achter... alvast bedankt :Iluvu:
Jah ik had al van mijn vader gehoord da die vertrokken was.... ;)
maar ja....
:zwaai: :zwaai:
alhoceimagirly
25-06-2003, 11:33
Origineel gepost door naisha
Jah ik had al van mijn vader gehoord da die vertrokken was.... ;)
maar ja....
:zwaai: :zwaai:
Hmmm ik hoop het wel... iwa jah dat had ik dus ook gehoort van een neef van mij uit spanje die zei ook van dat ze of 16 juni of 18 juni zouden beginnen! dus dat zou zeker heel mooi zijn! want hij stopt en RMOEIIE iwa dat is bijna bij ons huis in alhoceima 2 minutjes lopen :D dat is dan toch mooi niet waar anders moeten we met die stomme buis van tetouan naar alhoceima :( di eis echt erg!!!!!!!:huil: tfoee rot bussen zehma de beste SATIAAM iwa izaaaan niet satiaam lijkt net of je op een ezel zit! tfoee man! maar goed ik hoop inshallah dat die boot er zal zijn!!!!:D
bedankt voor je reactie meid :Iluvu:
ik wist niet dat deze fantasie door heel Nederland is verspreid, wat gaat dat bij de marokanen toch snel!
Wael_Beni_Saidi
26-06-2003, 14:29
heheheheh..........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.