Bekijk originele versie : Restaurant?
ik ben op zoek naar een gezellig Marokkaans restaurant in Noord-Brabant. Egyptisch, Tunesisch o.i.d. is ook goed...
wie heeft tips?
graag naam en telefoonnummer van het restaurant en eventueel ook website...
shoukran bezaaf!
LieveMeisje
25-06-2003, 11:09
in rotterdam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus geen brabant :(
daar heb ik dus nix aan...
LieveMeisje
25-06-2003, 11:13
Pindakaas!!!!
Origineel gepost door Mazlout
ik ben op zoek naar een gezellig Marokkaans restaurant in Noord-Brabant. Egyptisch, Tunesisch o.i.d. is ook goed...
wie heeft tips?
graag naam en telefoonnummer van het restaurant en eventueel ook website...
shoukran bezaaf!
gezellig marokkaans en lekker eten........................
die combinatie kom je niet zo snel tegen.....maar ik zal op zoek gaan.....
:zwaai:
chicamaroquia
25-06-2003, 11:41
Marokkaans restaurant in Den Bosch, in het centrum...
ff adres opzoeken...
elmoemien
25-06-2003, 11:42
laatst in een marokkaans restaurant gegeten, echt lekker.....maar dat was wel in marseille............
chicamaroquia
25-06-2003, 11:45
Shisha, restaurant
shisha is een restaurant waar u in een authentieke sfeer kennis kunt maken met de tunesische & marokkaanse keuken, onder het genot van een buikdanseres....
Orthenstraat 356, Den Bosch - tel: 073-6121507
het is niet n-brabant maar je weet maar nooit...mocht je niets tegenkomen
Vredenburg 35
3511 BD UTRECHT
Tel: 030 670 15 16
page:www.elmanzah.nl
Wael_Beni_Saidi
26-06-2003, 14:33
mc donalds hehehehehheeh of burger king genoeg marokkanen die daar werken heheheh
thank you all, maar ik denk dat het toch antwerpen wordt, er schijnen daar meerdere leuke restaurantjes te zijn...
thank you all, maar ik denk dat het toch antwerpen wordt, er schijnen daar meerdere leuke restaurantjes te zijn...
Het ligt er denk ik ook een beetje aan Mazlout naar wat voor restaurant je eigenlijk op zoek bent. Is het voor een inttieme sfeer die je wilt hebben of meer een normale vriendschappelijk sfeer In de omgeving van Antwepen heb je hele goede restaurants zoals in de buurt van Wijnegem. In Antwerpen zelf heb je op de Grote Markt een gezellig pizza-restaurant en in de omgeving zoals bij het groenplein een aantal "bourgondische" restaurants. Dus volop keuze. Als je nog meer tips nodig hebt. Laat maar weten!
Gegroet,
F
thnx,
tis voor een groep van 8 vrienden/vriendinnen
gewoon gezellig vriendschappelijk ou saffi...
als het ff kan wel in het centrum van antwerpen
Origineel gepost door chica*******a
Shisha, restaurant
shisha is een restaurant waar u in een authentieke sfeer kennis kunt maken met de tunesische & marokkaanse keuken, onder het genot van een buikdanseres....
Orthenstraat 356, Den Bosch - tel: 073-6121507
Marokkaanse restaurant in Den Bosch??? Hmmm, nog wel met een buikdanseres :D :D Ik moet echt wat vaker de stad in...
thnx,
tis voor een groep van 8 vrienden/vriendinnen
gewoon gezellig vriendschappelijk ou saffi...
als het ff kan wel in het centrum van antwerpen
Dan zou ik zeker gewoon naar de Grote Markt in Antwerpen gaan of de Groenplein. Is niet zover van bijvoorbeeld het station en daarnaast heb je gewoon meer keuze. Veel plezier!!
Mha salama,
F.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.