Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Garage in amsterdam om onze auto te stallen

Pagina's : [1] 2 3

powerfull
04-09-2006, 18:03

Ik heb jullie hulp nodig. wij hebben een dure auto die wij willen schorsen en vervolgens in een garage willen stallen in de periode dat die geschorst is. Waar kunnen wij onze auto bewaren in een garage. wij hebben met spoed een adres/naam/tel nr nodig. Mensen help mij!!

omleiding
04-09-2006, 20:01
Je moet boeren hebben die hebben altijd grote schuuren en daar kan je altijd voor een prikie je auto stallen. Doen wij allemaal in het noorden. Een auto-stal bedrijf betaal je gauw 50 eur per maand, bij boeren geef je 100 euro per jaar. Misschien moet je gewoon wat rondrijden en vragen.

powerfull
04-09-2006, 20:21
Je moet boeren hebben die hebben altijd grote schuuren en daar kan je altijd voor een prikie je auto stallen. Doen wij allemaal in het noorden. Een auto-stal bedrijf betaal je gauw 50 eur per maand, bij boeren geef je 100 euro per jaar. Misschien moet je gewoon wat rondrijden en vragen. waar in amsterdam kan je dat vragen. wees specifieker. geef mij namen en adressen, daar heb ik meer aan

Hasna_real
05-09-2006, 16:59
Ik heb jullie hulp nodig. wij hebben een dure auto die wij willen schorsen en vervolgens in een garage willen stallen in de periode dat die geschorst is. Waar kunnen wij onze auto bewaren in een garage. wij hebben met spoed een adres/naam/tel nr nodig. Mensen help mij!! Met die dure auto zehma stoer gedaan in Marokko en nu ga je hem in NL stallen omdat hij te duur is en dan volgend jaar zomer weer stoer gaan doen, richting marokko :jammer: . Waarom neem je in godsnaam een dure auto als je hem toch niet kan betalen?

powerfull
05-09-2006, 17:11

Met die dure auto zehma stoer gedaan in Marokko en nu ga je hem in NL stallen omdat hij te duur is en dan volgend jaar zomer weer stoer gaan doen, richting marokko :jammer: . Waarom neem je in godsnaam een dure auto als je hem toch niet kan betalen? meid, als je niet zinnigs te vertellen hebt, doe het dan niet. jammer hoor, zo een vooroordeel. dit zegt meer over jou dan over mij. nee, meissie ik zal het jou uitleggen. ik heb een job, waar ik veel in moet rijden door het land en buitenland (belgie en duitsland) naar clienten, wil dit niet ten koste van mijn prive auto. De waarde zal daardoor alleen maar dalen, de km stand etc. zal stijgen en de auto gaat achteruit. De wg zal dit niet voor je betalen of wil jij dat voor mij doen. Wil ik niet ten koste van mijn werk. dus mijn wg heeft mij dit aangeboden wat heel normaal is. maar wil niet dubbel betalen als ik toch een super auto krijg van mijn wg zowel werk als prive. en die auto gaat niet weg en is ideaal voor marokko. jammer, hasna real, dat je oordeel al gauw over iemand klaar staat terwijl je mij niet ken, errug volwassen meid. grow up!!

powerfull
05-09-2006, 17:14
Ik heb een dure auto en ik rijd er het hele jaar door in. Ben ik nu ook een blufkees? :hihi: :hihi: ik noem dit misgun. een volwassen en oprechte mens, zal eerder zeggen bsahha!! het aard van het beestje, zeg ik dan maar. hasna real, je zal wel vol jaloezie en wrok zitten. misgun, is het ergste wat er is. ps. je weet dat marokko een goede auto nodig heeft.

Hasna_real
05-09-2006, 17:17
Ik heb een dure auto en ik rijd er het hele jaar door in. Ben ik nu ook een blufkees? :hihi: :hihi: Nee want je rijd er het hele jaar door in. Maar er zijn marokkanen die hier het hele jaar door gierig op de centjes passen en dan als het eindelij vakantietijd is, hun bolide weer uit het stof halen. Als je een dure auto hebt besahtek, maar schaf geen dure auto aan om alleen maar naar Marokko te gaan. Wat wil je daarmee laten zien aan de marokkanen in marokko, dat je zehma geld hebt, terwijl je het hele jaar door gierig doet? Je leeft maar 1x, neem het er dan ook van.:banana:

lacostegirl
05-09-2006, 17:20
Met die dure auto zehma stoer gedaan in Marokko en nu ga je hem in NL stallen omdat hij te duur is en dan volgend jaar zomer weer stoer gaan doen, richting marokko :jammer: . Waarom neem je in godsnaam een dure auto als je hem toch niet kan betalen? Typisch geval, van Jaloezie...en Powerfull niks van aantrekken zulke gevallen maak ik vaker mee en dan krijg je vaak zulke reactie :jammer: GEwoon Jaloezie. En nou weer on-topic zoals omleiding zei, Destijds heeft mijn neef dit ook gedaan omdat hij voor z'n werk ook heel wat af moet reizen. Hij heeft het ook gedaan bij een boer, en daar heeft ie een tijdje gestaan. Zonder problemen en al. Alleen is dit 1 jaar geleden!!! Ik zal hem vragen naar persoonlijke gegevens al hij die nog heeft!

lacostegirl
05-09-2006, 17:22
Nee want je rijd er het hele jaar door in. Maar er zijn marokkanen die hier het hele jaar door gierig op de centjes passen en dan als het eindelij vakantietijd is, hun bolide weer uit het stof halen. Als je een dure auto hebt besahtek, maar schaf geen dure auto aan om alleen maar naar Marokko te gaan. Wat wil je daarmee laten zien aan de marokkanen in marokko, dat je zehma geld hebt, terwijl je het hele jaar door gierig doet? Je leeft maar 1x, neem het er dan ook van.:banana: Je weet er wel veel vanaf hea? Toevallig? Of niet soms :rolleyes:

Hasna_real
05-09-2006, 17:25
meid, als je niet zinnigs te vertellen hebt, doe het dan niet. jammer hoor, zo een vooroordeel. dit zegt meer over jou dan over mij. nee, meissie ik zal het jou uitleggen. ik heb een job, waar ik veel in moet rijden door het land en buitenland (belgie en duitsland) naar clienten, wil dit niet ten koste van mijn prive auto. De waarde zal daardoor alleen maar dalen, de km stand etc. zal stijgen en de auto gaat achteruit. De wg zal dit niet voor je betalen of wil jij dat voor mij doen. Wil ik niet ten koste van mijn werk. dus mijn wg heeft mij dit aangeboden wat heel normaal is. maar wil niet dubbel betalen als ik toch een super auto krijg van mijn wg zowel werk als prive. en die auto gaat niet weg en is ideaal voor marokko. jammer, hasna real, dat je oordeel al gauw over iemand klaar staat terwijl je mij niet ken, errug volwassen meid. grow up!! Heeft absoluut niets met jaloezie te maken. Maar de meeste mensen zullen in jouw geval de auto verkopen:rolleyes: En denk je dat je als je auto een heel jaar gestalt staat, dat de waarde van je auto niet omlaag gaat???? Maar zoals je al zegt jouw "dure" auto is perfect voor Marokko. Ik kijk om mij heen en hoor om me heen en er zijn een gros marokko-gangers die nu weer op zoek zijn naar een stalling voor hun auto en dan denk ik weer :jammer: :jammer: Wij hebben 2 auto's waarvan 1 niet de goedkoopste is, dus jaloers hoef ik niet op je te zijn, alhamdoelilah en iedereen heeft zijn rzaq. Maar je auto kun je niet meenemen als je dood gaat, geniet er nu van ipv gierig te gaan doen.:hadj:

Hasna_real
05-09-2006, 17:28
Je weet er wel veel vanaf hea? Toevallig? Of niet soms :rolleyes: Wake up girl, kijk om je heen. Dit fenomeen is al jaren te zien onder de marokkanen, of heb je er niets van gemerkt????

Hasna_real
05-09-2006, 17:33
Wat ik wel vaak gezien heb is dat jonge gasten van mijn leeftijd in dure auto's rijden en als dan de inspectie en olieservice eraan komt, of als iets begint te rammelen verkopen ze hem gauw en dan denk ik van: Ze willen wel in mooie auto's rijden maar het mag niks kosten. Je moet je auto ook goed kunnen onderhouden en hem in topconditie houden. Het is net je tweede vrouw, zorg er goed voor dan laat'tie je niet in de steek. :hihi: Ja mijn broertje ook dit jaar. Heeft ie een bmw gehuurd in Malaga om de blits te maken in Marokko en chickies te scoren en dan denk ik, waar ben je mee bezig man? Waarom kun je niet gewoon jezelf zijn en met je eigen golfje naar Marokko rijden? En die jonge gasten in Marokko zien dat ook en denken dat er in Europa het grote geld ligt, mseken in zo'n floeka..... Gisteren kwam er een vriend van mijn man met een mercedes, die hij ook wil stallen, want de verzekering en belasting is duur en dan gaat hij weer het hele jaar in zijn oude "goedkope" suzuki alto rijden :jammer:

Hasna_real
05-09-2006, 17:36
:lol: Ik werd laatst nog gevraagd om mijn eigen plekje. Wij hebben onder ons huis een grote pakeergarage voor de bewoners en mijn auto staat daar 's nachts veilig. Kwam laatst een vent bij me aankloppen of ik mijn plek voor een jaartje wou uitlenen. :hihi: :hihi: :hihi: Ik zeg sorrie. Je woont hier niet en de parkeergarage is alleen voor bewoners bestemd. Schijnt dat iemand hem verteld heeft dat ik elke ochtend de garage uit rijd en dat'tie bij mij moest wezen. :maf: :hihi: :hihi: :hihi: En wat zei je toen: Qowaad???

powerfull
05-09-2006, 17:42
Typisch geval, van Jaloezie...en Powerfull niks van aantrekken zulke gevallen maak ik vaker mee en dan krijg je vaak zulke reactie :jammer: GEwoon Jaloezie. En nou weer on-topic zoals omleiding zei, Destijds heeft mijn neef dit ook gedaan omdat hij voor z'n werk ook heel wat af moet reizen. Hij heeft het ook gedaan bij een boer, en daar heeft ie een tijdje gestaan. Zonder problemen en al. Alleen is dit 1 jaar geleden!!! Ik zal hem vragen naar persoonlijke gegevens al hij die nog heeft! dit zou ik geweldig vinden. wel in amsterdam svp of net buiten

powerfull
05-09-2006, 17:46

Heeft absoluut niets met jaloezie te maken. Maar de meeste mensen zullen in jouw geval de auto verkopen:rolleyes: En denk je dat je als je auto een heel jaar gestalt staat, dat de waarde van je auto niet omlaag gaat???? Maar zoals je al zegt jouw "dure" auto is perfect voor Marokko. Ik kijk om mij heen en hoor om me heen en er zijn een gros marokko-gangers die nu weer op zoek zijn naar een stalling voor hun auto en dan denk ik weer :jammer: :jammer: Wij hebben 2 auto's waarvan 1 niet de goedkoopste is, dus jaloers hoef ik niet op je te zijn, alhamdoelilah en iedereen heeft zijn rzaq. Maar je auto kun je niet meenemen als je dood gaat, geniet er nu van ipv gierig te gaan doen.:hadj: ieder zijn ding. laat ieder in zijn waarde. maar weet je een goede garage waar ik het evt kan plaatsen kan je mij helpen, ben ik blij met je. ps. get a life, waar men zich ook over druk maakt!! :maf:

Pagina's : [1] 2 3