Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tante Danoontje....

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 10:02

goede morgen Tante Danoontje je weet je gaat mijn elftal sponseren he op danoontje hun hele leven dan zorg ik met welke sport ze ook gaan doen dat ze reclame lopen voor danoontje oki.....

Danoontje
25-06-2003, 10:06
wuhahahahahaah goedemorgen lieverd :) ewa tuurlijk dat staat vast he k hou je eraan hahahahahahahahahaahha :D

Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 10:08
Origineel gepost door Danoontje wuhahahahahaah goedemorgen lieverd :) ewa tuurlijk dat staat vast he k hou je eraan hahahahahahahahahaahha :D SAFFI is goed tante danoontje heb je misschien nu al een danoontje voor mij want ik heb honger...... wajoww.... ik ga KAPOT..... :rolleyes:

Danoontje
25-06-2003, 10:09
tuurlak heb ik een danoontje voor je hihihihihihihi want je weet he je moet ontbijten met een danoontje, lunchen avondeten en als tussendoortje gebruiken :giechel: en danoontje geeft je powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :D

Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 10:11

Origineel gepost door MissEgypt_17 Danootjes van de merk MONA :D dan word ik beroemd...........:hoera: xxxx Mona.................. :D STANDAARD dan betrekken we jou er ook bij dan krijg je ook een deel van het GELD:geld::stout: oki je weet eerlijk delen.....

Danoontje
25-06-2003, 10:11
Origineel gepost door MissEgypt_17 Danootjes van de merk MONA :D dan word ik beroemd...........:hoera: xxxx Mona.................. :D heet je mona?? :)

Danoontje
25-06-2003, 10:12
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi STANDAARD dan betrekken we jou er ook bij dan krijg je ook een deel van het GELD:geld::stout: oki je weet eerlijk delen..... ja daaaaaaaaaaaaaaag er is maar een unieke danoontje en k ga mijn winst niet delen:ego:

Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 10:12
Origineel gepost door Danoontje tuurlak heb ik een danoontje voor je hihihihihihihi want je weet he je moet ontbijten met een danoontje, lunchen avondeten en als tussendoortje gebruiken :giechel: en danoontje geeft je powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :D Daarom als ik een keertje dan geen danoontje eet ja dan houd alles op want dan heb ik geen powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr meer snif snif maar gelukkig vergeet ik het NOOIT dus ik heb genoeg powerrrrrrrrrrrrrrr w8 ik heb er nog eentje danoontje zullen we samen delen.....

Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 10:14
Origineel gepost door Danoontje ja daaaaaaaaaaaaaaag er is maar een unieke danoontje en k ga mijn winst niet delen:ego: hallo je zou wel moeten als zij MONA heet...... en eerlijkheid duurt het langst.......;) waar ik bedoel zij krijgt 10% en jij hebt 70% dus maak je niet zo dik erover.....

Danoontje
25-06-2003, 10:14
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi Daarom als ik een keertje dan geen danoontje eet ja dan houd alles op want dan heb ik geen powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr meer snif snif maar gelukkig vergeet ik het NOOIT dus ik heb genoeg powerrrrrrrrrrrrrrr w8 ik heb er nog eentje danoontje zullen we samen delen..... welke smaak heb je ben nogal kieskeurig ;) nice to meet you mona :)

Danoontje
25-06-2003, 10:15
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi hallo je zou wel moeten als zij MONA heet...... en eerlijkheid duurt het langst.......;) waar ik bedoel zij krijgt 10% en jij hebt 70% dus maak je niet zo dik erover..... nee, la, no, nhai, nje, nein ewa saaaaaaaaaafi :ego:

Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 10:15
Origineel gepost door MissEgypt_17 oke dat lijkt me een goeie deal :D standaard een goede deal je weet.....:hihi: alleen je hebt niet de kleine lettertjes gelezen...

Danoontje
25-06-2003, 10:16
Origineel gepost door Danoontje nee, la, no, nhai, nje, nein ewa saaaaaaaaaafi :ego: de volle 110 % of je kan je danoontjes vergeten :ego:

Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 10:16
Origineel gepost door Danoontje welke smaak heb je ben nogal kieskeurig ;) nice to meet you mona :) ik heb een hele bijzondere unieke smaak..... :rolleyes:

Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 10:18

Origineel gepost door MissEgypt_17 ik heb ook nog niet getekent :D ik heb alleen gezegt dat het een goeie deal was :giechel: s.hit maar nu heb ik mijzelf veraden mohim met 10% ga je mee accort oella?? :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5