Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afstand Zaal

lalla_salma2003
04-09-2006, 13:42

Dames, Hoever zouden jullie de gasten laten rijden voor een zaal? Stel nou dat je uit Utrecht komt en je vind een geschikte zaal die gewoon goed past binnen je budget in bijv. Den Haag wat doe je dan? Groeten Salma:goedzo:

dordje22
04-09-2006, 13:48
het ligt toch aan de familie vind ik ik bedoel bij ons in de familie is het vaak geen probleem, het komt vaak voor dat men een zaal vind wat niet echt in de buurt ligt of in de zelfde stad is en dat wij toch er heen gaan. zo als het laatst helemaal naar antwerpen gereden en allebei kwamen ze uit rotterdam.

lalla_salma2003
04-09-2006, 13:52
HELEMAAL NAAR ANTWERPEN PFFFF, Ik denk dat mijn familie er geen problemen zal hebben!! Maar de gasten?

dordje22
04-09-2006, 13:54
ajoh tegenwoordig heeft bijna iedere dochter in een gezin wel een rijbewijs dus als pa niet wil rijden dan rijd dochter wel :D :D. je moet doen wat jou het beste lijkt, en geloof me zelfs de gasten zullen er zijn.

__Souf
04-09-2006, 14:11

Het is meestal wel gebruikelijk dat een meisje of jongen in zijn woonplaats trouwt, je moet je bedenken dat heel lang feesten ook niet in zalen werden gehouden omdat men de traditie in stand wou houden van, van het ouderlijk huis van de bruid naar haar nieuwe thuis van haar man. Ik zou er geen problemen meehebben iig. In rotterdam bv is er niet één geschikte mooiie zaal.

dordje22
04-09-2006, 14:13
Het is meestal wel gebruikelijk dat een meisje of jongen in zijn woonplaats trouwt, je moet je bedenken dat heel lang feesten ook niet in zalen werden gehouden omdat men de traditie in stand wou houden van, van het ouderlijk huis van de bruid naar haar nieuwe thuis van haar man. Ik zou er geen problemen meehebben iig. In rotterdam bv is er niet één geschikte mooiie zaal. echt wel krimpen ad ijssel prachtige zaal. daar ben ik getrouwd. was niet goedkoop.

tempted_2_touch
04-09-2006, 15:10
ik vind het wel kunnen... ik heb familie in utrecht maar daar konden ze geen geschikte zaal vinden toen hebben ze een zaal in Amsterdam gehuurd ... bij ons doen ze niet moeilijk over reizen

chahidaatje
04-09-2006, 15:16
Nou bij mij doen ze wel moeilijk, mijn zusje had haar hennadag en trouwdag in de zelfde zaal gedaan, maar op de hennadag is geen 1van de familie gekomen, dat vond ik zo zielig voor haar... Alleen ik mijn moeder schoonzus + broer, 1tante en haar man, mijn vader, en 5kinderen ,negaffa en nog 2meisjes die henna zouden zetten bij fam ofzo... We hebben er wel een leuke dag van gemaakt voor mijn zusje, maar toch ze wou graag dat haar tante's die mooie liederen gingen zingen!!! En de volgende dag waren ze er allemaal!!!

__Souf
04-09-2006, 15:37
echt wel krimpen ad ijssel prachtige zaal. daar ben ik getrouwd. was niet goedkoop. heb je een adres en foto's?

Goodwife
04-09-2006, 15:44
Nou bij mij doen ze wel moeilijk, mijn zusje had haar hennadag en trouwdag in de zelfde zaal gedaan, maar op de hennadag is geen 1van de familie gekomen, dat vond ik zo zielig voor haar... Alleen ik mijn moeder schoonzus + broer, 1tante en haar man, mijn vader, en 5kinderen ,negaffa en nog 2meisjes die henna zouden zetten bij fam ofzo... We hebben er wel een leuke dag van gemaakt voor mijn zusje, maar toch ze wou graag dat haar tante's die mooie liederen gingen zingen!!! En de volgende dag waren ze er allemaal!!! gelukkig hebben jullie er toch nog een leuke dag van gemaakt kuszz